Miittikuva-arkisto

Nyt myös teatterireissun kuvat:

https://plus.google.com/photos/111845440603511410846/albums/6113033473039524353

Osa mäkkärissä otetuista kuvista on mustavalkoisia, koska mulla oli jäänyt kameraan teatterin aulan asetukset (kyllä, mä edelleen teen jopa _näin_ noloja virheitä), ja mäkkärikuvat oli ihan superylivalotettuja, mutta niistä sai palautettuja sävyjä mut ei ne näyttänyt hyvältä mut sitkun käänsi mustavalkoiseksi niin tulikin ihan semikivoja. :D
 
Mulla on jossain jotain kuvia ainakin yhdestä Suomenlinna-miitistä 90-luvulta. Kiinnostaako ne ketään? Niissä näkyy mm. kaasugrillin raahausta Suokkiin, syömistä ja muuta kummaa toimintaa, ja esiintyypä niissä myös maineikas hollantilainen Tolkien-keräilijä René van Rossenberg, joka piti Suokin nurmikolla esitelmän jonka aihetta en enää muista. (Voisin kuvitella että nämä olisivat jotain juhlavuosikronikan matskua, jos sellainen joskus tulee. Pääasiassa ehkä van Rossenbergin takia.)

No nyt mä löysin nipun Suokki-kuvia. En ole ihan varma ovatko ne kaikki edes samalta vuodelta, mutta ainakin osassa lukee takana 1999. van Rossenbergistä oli joku kuva ja sitten kuvia grillauksesta, grillin kantamisesta ja sitten kaikenlaista kummaa toimintaa piippalakeissa ja kaavuissa (ja Pagba esittää varmaan enttiä tai jotain), mutta ei ole kyllä todellakaan hajuakaan enää mitä niissä kuvissa oikeasti tapahtuu...
 
Risat saunavastat teipattuina käsiini ja unohtelemassa vuorosanojani... Ei elämäni tähtihetkiä, mutta kuvia haluan silti nähdä.
 
Risat saunavastat teipattuina käsiini ja unohtelemassa vuorosanojani... Ei elämäni tähtihetkiä, mutta kuvia haluan silti nähdä.

Joo mä koitan saada noita skannattua kun kerkiän. Ilmeisesti oli siis joku näytelmä kyseessä... Mihin noita kuvia kannattaa laittaa näkyville, osa näyttää ainakin käyttäneen g+:aa, itsellä ei kokemusta kuvakansioiden tekemisestä (siis julkiseen jakeluun).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon käyttäjä:
Jos on gmail niin G+ on varmaan ihan ok vaihtoehto. Minusta se on vähän sekava ja hankala, mutta jos yksittäinen juttu niin ei sen takia tarvitse erikseen luoda tiliä minnekään.
 
Toimiiko muilla vielä linkki vanhoihin kuviin?

Vanhan Käärmeen kuva-arkistoon ei näköjään pääse, tulee vain ilmoitus "Ladataan 100 %", mutta mitään ei sen jälkeen tapahdu. Onko se lopullista, @Merri?
Jasdril myös näyttää poistaneen ottamiaan kuviaan linkkien kohteista.

Tämän viestin lähetän siksi, että aloitusviestistä puuttuu viime kesän The Miitti (https://www.dropbox.com/sh/ahhv1ylwx0lab33/AADTe-CEbQGNe8cKIYmW_BVpa?dl=0) ja luonnollisesti tämä The Miitti (https://drive.google.com/folderview?id=0BxL45I_imTSERG5jbllVYmJFODg&usp=drive_web).

Lisäksi listaa katsoessani järkytyin kovasti tajutessani, että en ole ottanut kaikissa miiteissä kuvia, vaikka kuvittelin niin. :o Kaivoin kaikki pilvipalveluni ja ulkoisen kovalevyn syöverit ennen kuin uskoin.
 
000578.jpg


Verkkoyhteisö Konnun perustavasta kokouksesta vuodelta 2006 pienellä kuvamuokkauksella (en muista muokkaajaa).
 
Joo mä koitan saada noita skannattua kun kerkiän. Ilmeisesti oli siis joku näytelmä kyseessä... Mihin noita kuvia kannattaa laittaa näkyville, osa näyttää ainakin käyttäneen g+:aa, itsellä ei kokemusta kuvakansioiden tekemisestä (siis julkiseen jakeluun).

Hah, tajusin etten ole vieläkään saanut näitä ilmoille. Ennen joulua, I promise ja jos sanani syön niin Klonkku minut hotkikoon.
 
Pagban lähettämä kuva huvittaa tuplasti sen takia, että ihan päivä - pari sitten eräs Tolkien-seuran perustavassa kokouksessa vuonna 1992 ollut laittoi feseen sieltä otetun kuvan. Selitti myös oman vähemmän hymyilevän ilmeensä kuvassa johtuvan mahdollisesti siitä, että kyseisessä kokouksessa hallitus noin vain päätti seuran julkaisevan neljä Legolasta vuodessa, vaikka niitä oli siihen mennessä saatu suurella työllä ja vaivalla kasaan tasan yksi kappale.
 
Hah, tajusin etten ole vieläkään saanut näitä ilmoille. Ennen joulua, I promise ja jos sanani syön niin Klonkku minut hotkikoon.
Klonkku lienee hotkinut mut jo, koska en ole vieläkään saanut tätä aikaisiksi :| :shock: :knockout: Aargh, minneköhän olen ne kuvat nyt hillonnut.
 
Ylös