Miittikuva-arkisto

Lisäsin The miitin 2018 kuvat listaan. Lupailin videotakin, mutta kun olin saanut sen alkuun kone kaatui ja kaikki ohjelmaan lataamani kuvat ja videopätkät katosivat, joten ette saa videota.
Kuvia saa omaan käyttöön minun puolesta ottaa ja käyttää. Jos haluaa niin kuvaajan voi mainita, mutta oikeastaan ainoat jotka minusta ovat sen verran hienoja että kuvaajalla olisi merkitystä ovat vesimittareista otetut kuvat
 
On, mutta tarkoitus oli koostaa niistä ja muutamista kuvista ihan yksi yhtenäinen miittivideo.
 
The Miitin 2019 kuvat (joita ei paljoa ollut) lisätty arkistoon. Sieltä löytyy myös pari lyhyttä videota Steve Wheelerin höpötyksistä.
 
Erinomaisia otoksia, esiinnyn kahdessa kuvassa ja toisessa näytän rotevalta läskin sijaan! Millaista kuvanmuokkausta tarvittiin tuohon ihmeeseen?
Hmn. Jätinköhän sen Hoikista-suodattimen päälle? ? Vai olisikohan niin, että toisessa kuvassa oli hyvä ryhti ja toisessa ei?
(Oikeasti mun aiemmassa kännykässä on semmoinen Kaunista-suodatin ja minä yksinkertaisena luulin, että se on kauniita maisemia varten. Kunnes jossain vaiheessa tajusin, että se todellakin tasoittaa ihon, suurentaa silmiä ja kaventaa kasvoja. Se oli aika järkytys ?.)
Mutta kiitos, kiva, jos tykkäsit! Ja jos joku muu ei tykännyt, niin laittakaa viestiä, niin voin tarvittaessa poistaa jonkun tietyn kuvan.
 
Ryhmäkuva on vielä puolison hallussa. Olisi kuulemma whatsapannut sen minulle eilen saatuaan sen käsiteltyä Lightroomissa, mutta kun Whatsapp oli nurin. Ehkä saan sen tänään niin voin sitten pistää sen jakoon.
 
Last edited:
Täältä löytyy muutama kuva kontulaisten retkestä katsomaan Hobittia Turun kaupunginteatteriin (vaikka se ei varsinaisesti miitti ollutkaan :)).
 
Last edited:
Ylös