Mikä IV on?

Sareth

Kontulainen
Eli siis Iltaruskon vartijat on kontulaislähtöinen ja -henkinen Lord of the Rings Online kinship.

Seuraava ote on kinimme Facebook ryhmästä:
"Iltaruskon Vartijat on vuoden 2011 alussa luotu suomalainen Lord of the Rings Onlinessa, Laurelin serverillä toimiva kinship. Iltaruskon Vartijat pyrkii: 1. Luomaan yhtenäisen suomalaisista pelaajista koostuvan ryhmän joka auttaa toisiaan. 2. Elävöittämään Tolkienin kirjojen pohjalta luotua roolipelimaailmaa mm. roolipelaamalla. 3. Järjestämään miittejä 4. Luomaan ystävyyssuhteita suomalaisten pelaajien välille. "Synkkä aamu, onnen päivä, kultainen iltarusko" -Théoden

Jos jollain Kontukonkarilla on kiinnostusta LotROn aloittamiseen, on meidän kinimme tietenkin hyvä vaihtoehto!
 
Pistänpä tästä tämmöset tänne, kun facebookki jättää kuvan niin pieneksi. Kanssa kiniläiset jos vain tunnette että kuville on käyttötarvetta (vaikkei nämä nyt mitään mahottoman hienoja olekkaan) niin käyttäkää pois :D

[attachment=50]

Tein vielä pari extrakuvaa ku pääsin vauhtiin :)

[attachment=49]

[attachment=48]
 

Liitetiedostot

  • IV3.jpg
    IV3.jpg
    170,1 KB · Katseluja: 10
  • IV4.jpg
    IV4.jpg
    302,1 KB · Katseluja: 15
  • IV.jpg
    IV.jpg
    402,7 KB · Katseluja: 7
Terve suharisami, asiaa selvitellään. Olen itse Iltaruskon Vartijoiden perustajajäseniä, mutta ollut "kuivilla" LotRO:sta kuukausikaupalla, joten en tunne tämänhetkisiä kuvioita. Kerrotko odotellessasi vaikka hahmosi nimen ja serverin, muitakin tietoja voit toki mainita (rotu, luokka, taso jne).
 
juu laurelin servulla pelaan ja olen uus tässä pelissä lvl 18 immeis champion. Hahmon nimi ois RamiRitari ja jos jotn muuta ni 25v jannu täältä ruottin maalta
 
Tervehdys myös minunkin puolestani. Olen kans yksi perustajajäseniä, ja edelleen olen aktiivisena pelissä mukana, joten kykenen jossain määrin antamaan lisä ohjeita liittymiseen.

Ensinnäkin pelaamme Laurelin [EN-RP] serverillä. Pääsyvaatimuksena ei ole oikeastaan kuin suomenkielen osaaminen. Liittyäksesi ota yhteyttä johonkin seuraavilla nimimerkeillä pelaaviin henkilöihin: Liina, Mazili, Avanier, Laenir tai Mothlin. (4 ensimmäistä luetelluista ovat kohtalaisen aktiivisesti käyneet pelaamassa viimeaikoina, joten heihin saanee myös yhteydenkin helpon puoleisesti). Myös muihin Iltaruskon Vartioihin kuuluviin pelaajiin voi ottaa yhteyttä jos sattuu sellaiseen törmäämään pelatessa, jotka välittävät pyynnöstä varmasti viestiä värvääviin henkilöihin tai heidän altteihinsa (sikäli sellainen linjalla sattuu olemaan).

Tarkentavia kysymyksiä voi heitellä täällä foorumin puolella tähän ketjun jatkoksi, tai yksityisviestillä nyt ainakin minulle. Käyn täällä kuitenkin lähes päivittäin katsastamassa kaikenlaista.
 
Ylös