Mikä on parempaa kuin...?

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Idea on yksinkertaisuudessaan minusta hauska. Kyse ei ole kilpailusta eikä tässä vaadita ihmeellisiä taitoja tai suuria ponnistuksia.
Minä aloitan kysymällä mikä voisi olla parempaa kuin tuore graavilohi leivän päällä. Kuka tahansa voi antaa tähän vastineen. Vaikkapa kylmä olut terassilla tai mansikkajäätelö.
Tai jos sanoisin että Mikä olisi parempaa kuin ilta hyvän kaverin kanssa niin vastine voisi olla vaikka Savusauna ihan yksin tai kokonainen kontumiitti hyvässä porukassa.
Pitäydytään siis alkuperäisessä aihepiirissä. Jos kyse on ravinnosta niin pysytään ravinnossa, jos taas eläimistä niin pysytään niissä ja kokemuksista, tekemisistä tai tuntemuksista niin pitäydytään niissä.
Vääriä vastauksia ei ole. Vastauksista saa herätä keskustelua ja niitä saa halutessaan perustella (koska Käärmeen henkeen olisi sopivampaa laittaa harkitumpia viestejä kuin yhden sanan heittoja), mutta en itse pidä tätä välttämättömänä. Sivuraiteet eivät haittaa, mutta tässä on kyse mielipiteistä joten kukaan ei ala vänkäämään että jonkun toisen mielipide olisi jotenkin huonompi.

Kuka tahansa voi esittää uuden kysymyksen kun siltä tuntuu. Ainoa rajoitus olisi että edellisen kysymyksen esittämisestä on kulunut kaksi vuorokautta ettei mene ihan hulinaksi. Myös vanhoihin saa vastata, mutta varsinkin silloin kannattaa lainata alkuperäistä viestiä.
Kysymyksen voi myös halutessaan muotoilla muotoon yhtä hyvää kuin tai kamalampaa kuin tms. Minä vaan haluan nyt aloittaa positiivisella.

Eli mikä voisi olla parempaa kuin tuore graavilohi tuoreen pehmeän leivän päällä *nam*?
 
Mikä on parempaa kuin puunoksalta niskaan putoava lumi?
 
Ylös