Mikä soi sinulla juuri nyt?

Nuorten jamppojen monellakin tasolla jumalatonta BM-kaahausta, CD:n ensipainos myytiin loppuun kolmen päivän sisällä. Uutta painosta odotellessa voi kuunnella Werewolf Recordsin nauhoitusta tai ostaa Bandcampista MP3:t hintaan 6,66 €.
 
Cradle of Filth - Bathory Aria, oloni on hyvin "lukittuna ikuisesti linnantorniin". Milloin tämä rutto loppuu????? Milloin!!!!


Beyond these walls, wherein condemned
To the gloom of an austere tomb
I pace with feral madness...


... ei paljon lisättävää.
 
Hetkelliseti tuntuu, että tekee töitä jossain pehmeässä ja loputtomassa lieriössä jossa toistuu tunnista toiseen sama musiikki, nimittäin jouluradio. Kun tuntui ettei tuo aamun pimeys väisty lainkaan ja sama kanava jumputtaa samoja kappaleita, tuntui että tässähän tulee jo kaheliksi. Nyt sentään päivänvalo voitti jo ja radiokanavan voi tietyti vaihtaa oman itsenä vuoksi muuhun. :grin:
 
Elementaalinen proge 1960-luvun lopusta 1970-luvun alkuun sopii Tolkienista tykkääville...
 
Viime päivinä olen löytänyt uuden suosikkikipaleen: White Noise 3 Hours Long, esittäjänä Erik Eriksson. Tuore jälkikasvu liittyy asiaan.
 
Loppiaisen kunniaksi soi Mediaeval Baebesin levy Of Kings and Angels. Tämän päivän jälkeen joululevyt saavat taas levätä ensimmäiseen adventtiin asti.
 
Kävin cd-hyllyäni läpi ja törmäsin Itä-Saksan Man the Machines -levyyn, jota ei ole tullut kuunneltua herran aikaan.


Mulla on muuten jo useita vuosia ollut mielessä projekti, jossa kuuntelisin esittäjän mukaisessa aakkosjärjestyksessä kaikki omistamani levyt läpi yhden kalenterivuoden aikana. Pitäisköhän...
 
Viime viikkoina tästä on muodostunut yöangstin lieventämisbiisi. Parhaimmillaan puoli kolmelta yöllä kuulokkeet päässä (ettei häiritse volyymilla naapureita).
 
Tavallaan todella koskettava ja kaunis teos, ja voih kun minä en millään saa sanoista selvää!

Itsellänikin oli vaikeuksia selvän saamisessa parissa kohtaa. Mutta kuten videon alussa ja lopussa kerrotaan, sanat ovat Eino Leinon vuonna 1917 kirjoittamasta runosta Terve Ukraina. Ne ovat siis vapaasti luettavissa monestakin paikasta netissä, esimerkiksi Kainuun Eino Leino -seura ry:n sivuilta. Ainakin minua niiden lukeminen auttoi hahmottamaan sanat paremmin myös kuunnellessa.
 
Last edited:
Tulen taas spämmimään tänne. Olen todennut tässä viikon kuluessa että jos luukutan kiukkuista musiikkia täysillä koko ajan, niin ahdistaa vähemmän.
 
Ajan pysäyttämättömyys ja hetken tärkeys on sykäyttänyt Rammsteinin runosuonta. Tätä jaksaa kuunnella.

Videossa on ikäraja, täysi-ikäiset klikatkaa tästä: Zeit
 
Tämä Turmion Kätilöiden biisi on soinut tiheästi viime päivinä. Laitetaan tähän varmuuden vuoksi sanoille K18.


Ihan kuin sanat olisi suunnattu eräälle diktaattorille:

Enkelit tyhjää ruumista valvoo
Sieluasi pikimustaa
Ja siihenkö aioit luottaa
Että maailma lisää sinunlaisia tuottaa?

Polkusi tervaat!
Uhraat hengen
Isän, pojan ja nyrkin nimeen!


Huvittavaa kyllä, levy jolta tämä biisi löytyy on nimeltään Technodictator.
 
Tämä biisi soi ysärin alussa Levyraadissa musiikkivideon kera, mutta valitettavasti tuubissa näyttäisi olevan ainoastaan audio. Kylä lähtee niinku Kummeli konsanaan!
 
Mistä leffasta -ketjun Encanto-elokuvasta tuli mieleen, että YouTubessa on kappaleesta We Don't Talk About Bruno nörttiversio nimeltä We Don't Talk About Pluto. Pitihän se taas laittaa soimaan.

 
Taylor Hawkinsin muistolle. Liidelköön hän ikuisesti rock-musiikin mahtavassa maailmassa. Minkä muiston hän jättikään itsestään meille täällä vielä oleville.

 
Ylös