Miksi juuri se avatar?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Evelyn

Hobitti
Eli miksi teillä on juuri tuo avatar? Kirjoittakaa rehellisesti. Ei riitä, jos kirjottaa vain "koska se on kiva". Mikä teitä viehättää siinä? Jos tykkää jonkun toisen avatarista, niin voi myös mainita sen, mutta haukkua ei saa!

Ääk, tää on mun ensimmäinen "uusi aihe"... :p

Oma avatarini on tuo tommonen, kait joku aasialainen merkki. Se tarkoittaa tiikeriä. Oon aina ollu heikkona tuommosiin merkkeihin ja siksi valitsin sen. Ois mukava osata jotain japania tai kiinaa... :)

Tuo vaan on niin mukava, ja tulee aina jotenkin mukava olo siitä.

Ehee....
 
(Tuota noin.. miten tämä keskustelu nousee enää pystyyn, koska edellinen kaatui kumoon. noh... olihan se saman tyyppinen kuin tää eli arvosteltiin toisten avoja... noh.. toivottavasti tällä keskustelulla on elämää.)

noh... minun avani on tuo ruusu. Sen takia, kun tykkään ruusuista (yllätys yllätys!). Tuossa oli minun mielestä kauniit värit. En halunnut tavallista punaista ruusua. Punainen ei sovi minulle...
 
No juuh, löysin tämän vain tuolta jostakin. Pidän tämän tapaisista piirroksista ja kun näin tuon siellä ja siinä luki vielä blue, kun olin suunitellut nimimerkin vaihtoa täällä niin se oli sitten aivan napakymppi. ;)
 
Kun olin pesiytynyt Kontuun ja tuli aika hankkia itselleen avatar minä tutkiskelin erilaisia kuvia etsien mieleistäni. Halusin jonkin joka kuvastaa sekä voimaa että pahuutta, despoottisuutta. Minulla on oma tyylini kirjoitella foorumeille joten halusin avan joka jotenkin edes tukisi tätä tyyliäni. Iloisesti virnuilevat mulkosilmäiset manga-elukat eivät innostaneet ja Jacksonin leffoista en missään tapauksessa halunnut avaani.

Sitten törmäsin tähän kuvaan : http://northern-dreams.com/cards/palpatine.jpg

Otin sen avakseni koska se näytti loistavalta. En siis juuri tuota kuvaa mutta vastaavan missä oli tuo asento.

Kun avan koko muuttui naurettavan pienestä liian pieneksi vaihdoin avaa ja päädyin tähän virnistävään Palpatineen. Tuo virne ja hymy kuvaa loistavasti sitä mitä haluan viestittää. Täydellinen.
 
Olenkin odogtellut tämän yhden lempitopicini pystyyn nousemista.
Tämä avatar on minulla Konnun kolmas ava, muut ovat olleet pitkäaikaisia.
Tämän suden löysin avatargalleriasta, jossa oli eläimiä ym.Ihastuin tämän.Susi on jotenkin vetoava ja rauhallisen näköinen, sellainen ainakin itse olen.Vaikka avassani ei korostu tulen värit, se ei tarkoita sitä, ettei tuli olisi lempielementtini, sen saa nicistäni.

Roark, tuo avatar on yksi lemppareistani.Aina kun kirjoitat jotain hupaisaa, on vaikeaa olla vähän nauramatta tuon avatarin takin viestiä^_^ Avallasi on loistava pikku hymy ja se sopii nimeen täydellisesti. :)
 
Ensi yritin vain valita jonkin avan siitä tietyltä sivulta jonka nimeä en nyt muista, mutta se siis missä kaiketi kaikkien kontulaisten ava löytyy. Mutta kaikki olivat varattuja. Ainakin siis ne mitkä minä olisin halunnut.
Luin tässä eräänä päivänä Mafaldaa ja keksin! No Mafaldan kuva tietysti! :p Mafalda kun vain on niin hyvä sarjakuva, joka pistää miettimään asioita. Menin Googleen ja pistin hakusanaksi Mafalda ja eikun valitsin vain parhaimman (ja päädyin tähän).
No nyt vaihdoin avani, koska halusin jonkin luontoaiheisen avan ja vanha ava pisti jotenkin ikävästi silmään. (Siis tuo Mafalda)
Nyt minulla ei valitettavasti ole avataria. Ainakaan vielä. :wink:
 
Lohikäärmeitä mä rakastan...
Ne on niin herttaisia ja aivan liian usein pahiksina kuvattuja. Mielestäni lohharit ovat eläimiä siinä missä muutkin (siis jos niitä on muuallakin kuin mielikuvituksessamme), eikä niitä pitäisi hyljeksiä. Oikeastaan näen ne melkoisina symppiksinä.
Varsinainen valinta tälle avalle syntyi siitä, että lohkat kuvastavat tulta. Ja mikä sopisikaa paremmin nimimerkkini kanssa yhteen, kuin tulen symboli? (ghâsh on, kuten luultavasti tiedättekin, tuli mustalla kielellä) :)
 
Minäkin tykkään jollain ristiriitaisella tavalla Roarkin avasta :D

Omani valitsin vanhan käärmeen valimiista avoista...Tää oli ainut minulle sopiva senhetkisistä vapaista avoista. Sopivan yksinkertainen, eikä esitä mitään hahmoa tms..
 
Mull on tää ava, koska satuin sellaisen löytämään eräästä toisessta paikasta, ja se on mulla sielläkin avana... Jotan ajattelin siirtää sen tännekin... :) Kun niin tykästyin siihen... [color=brown:af02baa91b]Kiitos Dúnadanin!!![/color] ;) Ja siel toisessa paikass se oli ainut, mistä pidin... Joten yksinkertaisesti se nyt sattui kohdalle!!! :p
 
Minun avatarissani ei ole oikein mitään erikoista, luulenpa ettei kukaan teistä edes kiinnitä siihen huomiota... Mutta siltikin, kyseisestä vihreästä ja kasvottomasta neidosta on tullut minulle hyvin rakas, enkä voisi olla Vine Trellis ilman sitä. Kun rekisteröidyin kauan sitten entiseen Lohikäärmeeseen, valitsin tämän avan koska en halunnut mitään kasvokuvaa (enkä varsinkaan animekuvaa! :boring: ), vaan vähän tälläisen mystisemmän ja epäselvemmän neitokaisen kuvaamaan itseäni. Nykyiseen Lohikäärmeeseen valitsin tietenkin saman, sillä kuvasta oli tullut tuttu ja turvallinen.

Vähän aikaa sitten olin tosin jo lähellä laittaa oman kuvani avaksi, että minut lopultakin varmasti huomattaisiin! Sitten tulin kuitenkin järkiini, ja päätin jättää homman suosiolla sikseen, koska pärstäkertoimeni ei sittenkään taida soveltua tälläiseen perheohjelmaan... Mutta voin kyllä harkita vielä joskus sitäkin vaihtoehtoa.

Niin, ja onko teilläkin tapana päätellä henkilön sukupuoli avatarin perusteella? Itselläni on, ja metsään on kyllä päättely mennyt useampaan kertaan... Ajattelisin että tytöillä on nais-ava, pojilla mies-ava ja ne muunlaiset voi olla kumpia vain, mikä tuottaakin ongelmia. Tässä vaiheessa on kuitenkin pakko sanoa eräs poikkeus, joka tapahtui Roarkin kohdalla, minä nimittäin luulin häntä ensin naispuoliseksi viestien perusteella, vaikka avassa on mies! :p En kyllä ymmärrä miksi, mutta nyt olen muuttanut käsitystäni (kait oikeaksi tällä kertaa...). Roarkin ava on hieno, ja tuo hymyilevä pappa osui rumuudessaan silmääni hyvinkin helposti. Älä vain koskaan vaihda sitä. :wink:

Niin ja Firena, (vihdoinkin muistan sanoa tämän) se sinun ensimmäinen avasi oli tosi mahtava! Pidin siitä todella, siihenkin kiinnitin heti huomiota. Lykkyä tykö kuitenkin uuden susihukkasi kanssa. :)

://EDIT//: En ole aivan varma saako tätä keskustelua tästä laajentaa, kun se viimeisinkin avatopicci lukittiin, mutta kysynpä silti: Valitsetteko te avatarinne sen perusteella, kuinka huomiota herättäviä ne ovat? Omasta mielestäni erikoiset avatarit ovat hienoja, mutta itselläni on, kuten sanottua, aika huomaamaton... Ehkä se erikoisuus ei kuitenkaan ole tärkeintä, vaan se että kuva tuntuu mukavalta. Huomion herättämiseen taitaa olla oma kuva paras.
 
Vine Trellis sanoi:
Tässä vaiheessa on kuitenkin pakko sanoa eräs poikkeus, joka tapahtui Roarkin kohdalla, minä nimittäin luulin häntä ensin naispuoliseksi viestien perusteella, vaikka avassa on mies! :p
Khih, tuo on jo mielenkiintoista. Mutta eipä tuo mitään. Minä ainakin otan tuon ihan positiivisena juttuna (siis että minua luultiin naiseksi), koska se tarkoittaa että minäkin olen jotenkin yhteydessä naiselliseen puoleeni :p.

Minä itseasiassa pähkäilin ties kuinka kauan sen kanssa että onko Danyan tyttö vai poika... Nyt olen sitä mieltä että hän on tyttö/nainen. Varma en tietenkään voi olla :).

En kyllä ymmärrä miksi, mutta nyt olen muuttanut käsitystäni (kait oikeaksi tällä kertaa...). Roarkin ava on hieno, ja tuo hymyilevä pappa osui rumuudessaan silmääni hyvinkin helposti. Älä vain koskaan vaihda sitä. :wink:
Juups, kromosomaalisesta häiriöstä johtuen minulle kasvoi partaa ja karvaa, lisäksi ääni madaltui ja sillei. Eli niin pitkälle kuin moderni lääketiede näitä asioita voi ja pystyy määrittelemään on määritelmä mitä suurimmalla todennäköisyydellä mies.

Ja en. En aio vaihtaa avaani. Olen kasvanut siihen jo niin kiinni. Yleensäkin pidän avan vaihtoa kummana. Ava on kuin henkilön kasvot. Ainakin tunniste. Joskin jos avaa vaihtaa johonkin hyvin samanlaiseen (Ereine) niin se ei haittaa yhtään.
 
Minä en ainakaan ole valinnut avatariani silleen että se herättäisi huomiota. Olin käynyt täällä ennen kun reksteröidyin ja sain semmoisen vaikutelman että täällä saa olla oma itsensä ja että saa ihan itse päättä avansa. En ymmärrä miksi joku sitten haluaisi herättää huomiota avallansa... sori niille jotka ovat ajatelleet sillain. :roll:

Siskoni käy myös täällä ja sano että tämmönen keskustelu oli ollut täällä jo aikasemmin mutta se oli kaatunut... mä halusin kuiteski koittaa!!!
ja mua kiinnosti kuitenki kaikkien avatarit...
tähän mennessä on mennyt ihan hyvin. :)

Roark muuten sun ava on mun mielestä myös hauska.
Kyllä se on myös aika pelottava ku sillä tyypillä on se hullun kiilto silmissä... ;)
 
Tämä on neljäs avani niiden parin vuoden aikana mitä täällä olen ollut, kaikki ovat olleet itsepiirrettyjä ja samantapaisia, kerrankin on hyötyä siitä että piirrokseni näyttävät aina samanlaisilta. Minulla on itsepiirretty ava monestakin syystä: haluan ottaa huomioon tekijän oikeudet, haluan varmasti minun näköiseni kuvan ja totta kai haluan päteä "taiteellisuudellani". Ensimmäinen ava minulla oli kauan, vuoden 2002 alusta lähtien. Sitä ennen minulla ei varmaan avaa ollutkaan. Muistan vieläkin miten jännittävää oli lähettää Merrille sähköpostia. Kauhukseni tajusin ettei minulla ole alkuperäistä kuvaa enää lainkaan tietokoneella ja Konnunkin uumenista se on poistettu (vaikka en sitä itse enää käytäkään en halua nähdä sitä muillakaan). Onneksi löysin alkuperäisen piirroksen ja skannasin sen uudestaan. Se ei juuri näytä avaltani mutta tässä se on: Ereine vm. 02. Viime kesänä sain siitä tarpeekseni. Se oli jotenkin liian valju ja liian tuttu. Ja näytti ärsyttävältä bimbolta. Niinpä se vaihtui. Monikaan ei varmaan huomannut seuraavaa avaani (tai ollut aiheesta ylipäätään kiinnostunut), se ei ollut pitkäaikainen. Ereine vm. 03 A (suurempi versio). Kun etsin vanhoja avojani löysin tälläisenkin, se ei koskaan ollut käytössä mutta harkinnassa: Ereine melkein vm. 03. Seuraavaa versio päätyi käyttöön ja oli käytössä aivan viime aikoihin saakka: Ereine vinolla naamalla. Juuri se vinous alkoi häiritsemään minua ja jotenkin se ei enää tuntunut minulle sopivalta (se näyttää jotenkin tuskaiselta). Niinpä sain lopulta tehtyä uuden ja tästä minä pidän. Tarpeeksi yksinkertainen ja selkeä, erottuu mustavalkoisuudella (ainakin toivottavasti). Ei varsinaisesti näytä minulta mutta ehkä sielultani (jos minulla sellainen on). Tässä on kuva alkuperäisenä ja tarkentamattomana: Ereine vm. 04

Ja edellisen, pahamaineisen keskustelun aloittaneena toivon todellakin että tälle käy paremmin :)
 
Tämä on ihan tunning.
Minulla oli aiemmin (miten niin aiemmin, kun katsoo liittymispäivää....)
No alunperin! Niin siis alunperin oli wagner siitä Juban sarjakuvasta ja se vasta olikin tunning- ava, mutta vaihdoin sen, koska tämä tuntui paremmalta. Tästä sai paremmat vibat. *tirsk*

Minä valitten avatarin lähes aina sen perusteella, että saako se minut hymyilemään tai nauramaan. Tuleeko siitä simmonen -hassu- olo. Minä pidän muutenkin hieman erikoisemmista avatareista. (Joidenkin mielestä tämä ava ei ole mitenkään erikinen, ymmärrän.)
Mutta siis sellaisita avatareista, joissa on hetki. Niissä on jotain enemmän kuin pelkkä ilme tai olento tai väri. Sillä on tarina tai tarkoitus tai kalvava tapa saada mukaansa niin, että haluaa kurkistaa rajan toiselle puolelle.

Ah, kuinka minä olen runollinen. *irroittaa tekoviikset ja heittää sulkahatun nurkkaan*
 
Tämä avani on ollut minulla melkein siitä asti kun liityin, ekana taisin valita itselleni semmoisen yksisarvisen mutta huomasin sen olevan käytössä ja etsin ihan uuden :) Silloinhan täällä ei ollut tuota kokorajoitusta joten lohis oli suurempi, mutta eipä se nytkään pahemmalta näytä.
Itseasiassa en tiedä minkä takia tämän valitsin, se vain tuntui omalta kun törmäsin siihen. Loharin ilme on kyllä osuva, se näyttää viattomalta mutta seuraavaksi se saattaakin piruilla jotain toisten päiden menoksi x) Eikä vaihtoa ole tulossa ainakaan lähiaikoina

Tuo Roarkin ava oli alunpitäen semmoinen mikä jäi mieleen melkein heti, en muista tarkalleen millainen tuon edeltäjä oli mutta sama hahmo siinä ainakin taisi olla (ellen ihan väärin muista). Tuo ilkeä virnistys on kyllä aika osuva ja sopii hyvin kirjoituksiin (ja allekirjoitukseen) :D Minusta siis.
 
Minulla on ollut tämä avatar nyt jo melkein vuoden. Olen kiintynyt tähän jo niin lujasti, etten viitsi poiskaan vaihtaa. Jos vaihtaisin jostain kumman syystä kuitenkin tämän pois, tilalle tulisi varmaankin muutamassa muussa paikassa käyttämäni enkelin tapainen tyttönen.

Pidän avatarini väreistä. Alunperin tykästyin noihin väreihin ja sen perusteella tämän itselleni otinkin. Pidän avatareista, joissa on kauniit värit ja jotka erottuvat joukosta. Manga-avatarit sekoittuvat ainakin massaan helposti, siksi en tahtonut sellaista. Myös esimerkiksi Aragornin naama-avatarit sekoittuvat helposti, sen takia en sellaistakaan haluaisi.

Kommentoinpas tässä vielä edellisen kirjoittajan avataria. Pidän Nellas_Elensarin avatarista. Ihana lohikäärme, varsinkin kun se on vinossa. Muutenkin tuo olio erottuu massasta, ainakaan minä en ole tuollaisia lohikäärmeitä Konnussa nähnyt. Lisäksi plussaa on se, että Nellas_Elensarilla on ollut kyseinen avatar jo melko pitkään.
 
Humm. Minä olen aika ahkerasti vaihdellut avanaani mutta heti kun näin Smegol-klonkun piirrustuksen..ahh! en voinu vastustaa sitä! Kiitos vielä Smeagol-klonkulle siitä että saan tätä pitää! :D Jotenkin tämä kuvastaa minua. Humm. En osaa oikein selittää. Kuvaa sitä sisäistä minua. Tuosta puuttu vain hieman sitä ahdistusta mutta ehkäpä sekin on siinä jollain tasolla. ...toivottavasti Smegol-klonkku ei loukkaantunut... x/
 
Lobo on yksi maailman hauskimmista sarjakuvahahmoista, joten pitihän se tietysti ottaa myös avatariksi - http://koti.mbnet.fi/~zuge/comixfreak/klas-lobo.html - Lisäksi tuo pirullinen ilme sopii todella hyvin omaan luonteenlaatuuni, joten siinä toinenkin hyvä syy tämän kuvan valitsemiseen. Minulla on lisäksi myös eräs toinenkin Lobo-avatar ( http://koti.mbnet.fi/~zuge/temp/avatar-lobo.gif ), mutta käytän sitä vain yhdellä pienellä boardilla, ja tämä on kuitenkin käytössä jo ainakin neljässä eri paikassa.
Olen tehnyt pari vuotta sitten myös oman cosplay-puvun Lobosta ja käytinkin sitä yhtena viikonloppuna Ropeconissa. :D http://koti.mbnet.fi/wfan/kuvat/v-lobo1.jpg

Aikaisemmin minulla oli tämmöinen oma tekemä avatar - http://koti.mbnet.fi/~zuge/temp/avatar-kirja.jpg - mutta se oli pitemmän päälle aika tylsä kuva..
 
Minulla on ollut tämä ava niin kauan kuin minulla on ollut tämä nikkikin. Alunperin rekisteröidyin tänne nikillä Elwen Ringollo, ja avatarini oli jokin mitäänsanomaton kuva TSH-elokuvien Rohanista. Nikki ja avatar vaihtuivat nykyisiksi vajaan viikon päästä rekisteröitymisestäni. Nyt en vaihtaisi avatariani mihinkään toiseen. Kyseessähän on Ted Nasmithin maalaama Rivendell, isompana kuvana tässä: http://laterredumilieu.free.fr/univers/illustrations/Rivendell.jpg

Olen hyvin kiintynyt Rivendelliini. Se on kaunis kuva, ja jotkut ovat jopa sanoneet, että viestini näyttävät avaltani. Avani näyttää mielestäni rauhalliselta ja kauniilta, ja olen otettu siitä, että nähtävästi joidenkin mielestä viestinikin antavat samanlaisen kuvan minusta. Valitsin tämän alunperin juuri rauhallisuuden ja kauneuden takia; halusin maisema-avan, mieluiten jollakin tavalla Keski-Maahan liittyvän. Löysin juuri mieleiseni, enkä tätä aio vaihtaa. En ole vaihtanut melkein vuoteen :)
 
Tämä avatar on minulla siksi että siinä olen minä kaikessa ihanuudessani. :D Tai kamaluudessani.
Halusin sellaisen avan joka jää ehkä hiukan mieleen ja minuahan ei voi kukaan unohtaa. Mutta tuota avaa ei ainakaan kenelläkään pitäisi tulla vastaan, ellei joku raukkaparka ihminen ole minun näköiseni... :p
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös