Miksi kukaan ei juhli?

Samat sanat.. tulkoon vielä paljon lisää vuosia eteen :D

Sitten kun tulee se kymmenen vuotta täyteen Konnulle, niin sitten pitää pitää isot juhlat! :)
 
No hyvänen aika, miten pääsi unohtumaan merkkipäivä. Mutta onnea meille kaikille ja suuret kiitokset Merrille ja muille Käärmettä kauan rakentaneille ja pystyssä pitäneille. Minä olen viihtynyt täällä ja viihdyn yhä edelleen. Toivottavasti muut ovat samaa mieltä. :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
 
Kont, eikun siis Käärme on syntynyt melkein samana päivänä kuin serkkuni viettää 11kk-synttäreitään! Ihanaa. Hieno homma Merri, jatka samaan malliin. Tai no, aina saa parantaakin.
 
Konnun synttärit... Eilen? En tajunnut ollenkaan... Paljon onnea Kontu!

Edit: Jaha, onnittelin vuosi sitten Kontua. Tarkoitin käärmettä siis. Kirjoittamaan uutta onnitteluviestiä --> :D
 
Käärme = 19.9.2001
Kontu = 19.12.2000

Muistakaa välillä hieman erotella toisistaan :)
 
Se 19.12.2010 näyttää osuvan viikonlopuksi, eli jonkinlaista isoa juhlamiittiä silloin pystyyn, joohan? :D
 
Vai ei? Minä ainakin juhlin. Onnea Käärmeelle! PALJON onnea Käärmeelle! Seitsemän vuotta ei näytä olevan vielä ikä eikä mikään tälle majatalolle. :beer:
 
Paaaaaaljon onneaaaa vaaaaan :D

Hehe...
Olen tuossa uutenä jäsenenä lueskellut läpi keskusteluita ja täytyy kyllä sanoa että en ole vielä törmännyt näin aktiiviseen harrastaja joukkoon.

Joten suur onnittelut yhdistykselle ja kaikille sen aktiivisille jäsenille!!!!! **EDIT** Joihin nyt toivottavasti kuulun itsekin kohta :D Kannatus jäsenyys hakemus pistetty vireille... toivottavasti natsaa.

Taidampa laittaa onnittelut vielä kirjanikin viimoiselle sivulle kun piti vielä yksi editti tehdä ja tuli mahdollisuus muuttaa tähän painokseen lol

**EDIT** jahas aina on pikkusen markkinointi mielessä ja nyt tuli sellainen positiivinen idea lol
Voisin antaa kirjasta jonkun sorttisen synttäri alennuksen jos kiinnostaa ihmisiä..... voisin sitten esim toimittaa kasan niitä johonkin miittiin, jossa voitte sitten jakaa tilaajoille? Onko huono idea?
 
Paljon onnea Vihreä Lohikäärme! 7-vuotta on nyt täynnä ja enää 3-vuotta Kymmenvuotispirskeisiin! Minäkin juhlin mielelläni!

http://nuuskamikkonen.net/kontu/hobcal08/index.html Löytyy käärmeen Hobittikalenteri, jossa on syntymäpäivälahjani käärmeelle :)
 
Onnea Vihreälle Lohikäärmeelle ja suuret kiitokset sen luojalle, ylläpitäjille ja Konniksillekin.

Ilman tätä paikkaa olisi elämäni paljon tyhjempi. :)
 
Miccoh sanoi:
Se 19.12.2010 näyttää osuvan viikonlopuksi, eli jonkinlaista isoa juhlamiittiä silloin pystyyn, joohan? :D

Kannatan 0/

Onnea Käärmeelle täältäkin saralta!
 
Synttärionnittelut topicissa jo onnittelinkin, mutta jokatapauksessa:
Onnittelut Vihreälle Lohikäärmeelle!!! :yay:
 
No onnea onnea onnea vaan,
punainen tupa ja perunamaa!

Onnea käärmeelle! (joskin vähän myöhässä..)
 
Miksei kukaan juhli, vaikka Kontu täyttää tänään kahdeksan vuotta?

Onnittelut. :1420:

^__^
 
Todellakin, onnittelut kahdeksanvuotiaalle Konnulle. Kunnioitettava ikä, toivottavasti tulevaisuudessa häämöttää vielä monta antoisaa vuotta. :beer:
 
Laskeskelin itsekseni juuri viime yönä, että olen ollut netin kanssa säännöllisessä kontaktissa arviolta ehkä n. 12 vuotta. Hurjaa ajatella, että Kontukin on ollut eri variaatioineen olemassa jo niistä kahdeksan. Ihan kamala klisee, mutta niin ne vaan vuodet vierii ja ankan päälaki harmaantuu.

Eiku. :D

*tarjoilee kaikille vapaavalintaisia juomia*
 
Mahtavaa onnea Konnulle, tuolle sivuhistoriani kestosuosikille! Toivottavasti paikka pysyy pystyssä vielä monta monituista vuotta! :beer:
 
Ylös