Minecraftin Keski-Maa adventuremapitt

Miukumauku

Kontulainen
No, turha varmaan luulla että kukaan täällä pelais minecraftia, mutta kysyn silti. Eli tietääkö kukaan hyviä Keski-Maa aiheisia (modaamattomia) adventure-mappeja? Mieluiten yksin pelattavia, mahdollisimman vähän leffoihin pohjautuvia karttoja? Ois mukavaa jos joku myöski osais kertoo miten niitä ladataan.:)
 
Pelihuoneessa on Minecraftille ihan oma keskustelunsa. En muista onko siellä mainittu (enkä nyt ehdi tarkistaa), mutta minä ja Nova pelaamme keskimaa-modilla. Kun aloittaa pelin se alkaa ihan tavallisesta maailmasta, mutta sinne voi rakentaa portaalin joka vie Keski-Maahan. Se toimii ihan oikealla kartalla ja siellä voi törmätä hobitteihin, haltioihin, örkkeihin yms. Käsittääkseni kartta on kyllä leffassa ja kirjassa samanlainen, vai mitä tarkoitat mahdollisimman vähän leffoihin pohjautuvalla? Joku muu osannee kertoa miten sellainen ladataan, mutta tuohon modiin tulee tasaisen epätasaiseen tahtiin päivityksiä ja sitä kehitetään koko ajan eteenpäin. Seuraavaksi sinne taisi olla tulossa tiet.
 
Joo siis toi modattu minecraft, en ole koskaan kokeillut ja mitä olen modiesittelyitä sun muita nähnyt niin se lotr-modi ei muhun oikeen pure... Se että tyyliin Andurilin voi craftata. Ja siis kartta=map eli esimerkiks joka paikka ei oo suoraan leffasta. Videota olen nähnyt jostain Fall of Gondolin -mapista, mutta sen videon kuvaajan jutuille facepalmasin koko ajan... Meni nolaamaan ittensä heti alussa sillai "Moi me pelataan nyt tätä lotr-mappia joka kertoo Fall of Gondolin osta. Miten ne voi sekoaa? :grin:
 
On se olemassa ja mielessä vaikka aktiivinen pelailu onkin jäänyt viimeaikoina vähemmälle.
 
Ylös