Mistä elokuvasta tai TV-sarjasta? (Googlaus kielletty)

Laitetaan seuraava vihje, kun kukaan ei tätä ole arvannut:

"Jack f*ck*ng Twist!"
 
Tästäpä tulee:

A. "What are you drawing?

B: "A liger"

A: "What's a liger"

B: "It's pretty much my favorite animal. It's like lion and tiger mixed."

Muuten: Jos joku on ymmärtänyt väärin minun CAPSin käytön tekstissä, niin pyydän anteeksi :grin: (sain nimittäin kuulla, että se tarkoittaa huutamista täällä konnussa :p) Se on minun tapani painottaa jotain tiettyä sanaa koska en aina kohtaan "vastaa pikaisesti" jaksa kursivoida Mutta nyt olen viisampi :D *vetäytyy häpeän nurkkaan pariksi minuutiksi*
 
Círdan sanoi:
Eikö kukaan tiedä? hhrhrhhrmmmmm...

Älä murise, vaan anna lisää vihjeitä. Kyllä me vastataan heti kun tiedetään, eiks niin, aarre?
 
LIsää vihjeitä siis, just niin:

A: "What are you gonna do to today Napoleon?"

B: "I do what ever I wanna do. Gosh!"
 
Voi ei... Ihan pari viikkoa sitten joku puhui tuosta ligerista ja siihen liittyvästä elokuvasta mutta arvatkaa muistanko mä sitä enää. Joku japaniaiheinen nimi se oli.. Tokio kawaii :D
 
Ei ole. hhmmmm... pitäisi vissiin antaa lisää vihjeitä? Vai joko kertoisin vastauksen? No vielä yksi vihje:

"Tina, you fat lard, come get some DINNER!... Tina, eat. Food. Eat the FOOD!"
 
:D En ole elokuvaa nähnyt, enkä repliikkejä kuullut, mutta Napoleon-vihjeestä tuli mieleen Napoleon Dynamite-leffa, josta olen joskus kuullut :p
 
:D Ei tiedolla, ei taidolla vaan tuurilla :p
Hmmhmmm...
"Don't you want to know?"

"Yes, yes, of course."

"Do you really want to know?"
 
Oli muuten mainio elokuva, Sweeney Todd siis. :) Seuraavaa kehiin:

A: Does this violate the doctor-patient relationship?
B: Not unless you grab my ass.
 
Tuli jotenkin mieleen Robin Williams. Olisiko Patch Adams? Tai siis se missä se opiskelee lääkäriksi.. En ole tuosta nimestä varma.
 
Jep, Robin Williams oli kyseessä ja Pagballa meni leffakin aivan oikein, eli Good Will Hunting. Vuoro siis Pagballe. :)

Mietin itseasiassa ensin laittavani jotain Patch Adamsista, mutta on niin pitkä aika sen katsomisesta etten muistanut mitään nasevaa.
 
Ylös