Mistä elokuvasta tai TV-sarjasta? (Googlaus kielletty)

Noh, tämän piti olla helppo välipala. Siispä lisää vinkkiä:

Penitenziagite! Bwahahaha! Aaaah!
 
A: Why did you kill them?
B: Why? I don't know. Why?
A: Because you were inspired by the Devil?
B: Yes. That's it. I was inspired by the Devil! I am... inspired by the Dee--vvv---illl! Lucifer! I summon you!
 
Si! Yes! Oikeastaan aluksi olin laittaa sitaatiksi "Nooooooo! Frank is dead", mutta päädyin sitten alkuperäiseen... Kointähti on hyvä ja jatkaa.
 
Kiitos. Tuo Tikin viimeisen vinkin sitaatti löytyy myös yhden Impaled Nazarenen biisin introsta, mikä helpotti kovasti arvaamista ;) Mutta sitten itse asiaan:

I am what I am. Someone has to be.
 
Kingdom of Heaven. Juuri kuninkaalta taudin saanut temppeliritari Reynald de Chatillon siinä sanoo näin aloittaessaan sotaa saraseeneja vastaan. ;)
 
Kiitos! Seuraavakin on omalla tavallaan historiallisesta elokuvasta. :wink:

X: "Sieg heil!"
Y: "I seek hell to you too, sir."
 
Ensimmäisenä tuli mieleen Top Secret, vaikka en kyllä alkuunkaan muista onko siinä mainitunlaista sananvaihtoa.
 
Kuulostaa pahasti joltain jossa Tom Hanks on niin viaton idiootti.

Ei mulla muuta, enhän minä näitä osaa kun en visuaalisesta viihteestä juuri pääse nauttimaan.
 
Ei löydy Tom Hanksia eikä Indiana Jonesiakaan. :)

X: "What can I get you to drink? What's your poison? Whisky and soda? Gin tonic?"
Y: "I do not drink."
X: "Glass of champagne then?"
Y: "I do not drink."
X: "How about some wine?"
Y: "I do not drink."
X: "Well you're better man than me. A beer for Mr. ******."
 
A: "So what happens now, Winston?"
B: "I don't know. I'm just a soldier and you're gonna be a queen one day."
A: "But I don't want to be a queen. I want to be an american woman like you."
B: "So whatta ya say, you wanna marry me?"
 
En voi miitin aikana arvuuttaa, joten kerron vastauksen. Eli siis kyseessä vuoden 2004 elokuva Churchill - The Hollywood years. Kyseessä on aika hauska leffa ja suosittelen. :)

Vuoro siis nopeimmalle.

Ps. Miittiläiset, nähdään illemmalla. Muut, nähdään virtuaalisesti taas sunnuntaina. :grin:
 
Ylös