Mistä elokuvasta tai TV-sarjasta? (Googlaus kielletty)

Eijole, vanhemmasta rainasta on kyse.

S: "Help!"
H1: "What do you mean help? We are helping."
H2: "We are Helping Hands."

"Isä, voitko antaa syntymäpäiväkseni määräyksen, että äiti menee kanssasi uudestaan naimisiin?"

Helpotetaan vähän, niin päästään joskus ehkä eteenpäin. :p

"Se on sensaatio. Ensi kertaa Ukrainan historiassa tavallisesta kiovalaisesta opettajasta tulee presidentti. Maailman johtajille Ukrainan kansan valinta tuli vähintään yllätyksenä."

Vastaus kolmessa minuutissa! Olen sairaan nopee! Sitten seuraavaan:

P: The light concealing cream goes on first. Then you blend, and blend, and blend. Blending is the secret.

O.A: Will he be OK, Doc?
P: The years spent in isolation have not equipped him with the tools necessary to judge right from wrong. He's had no context. He's been completely without guidance. Furthermore, his work - the garden sculptures, hairstyles and so forth - indicate that he's a highly imaginative... uh... character. It seems clear that his awareness of what we call reality is radically underdeveloped.
O.A: But will he be all right out there?
P: Oh yeah, he'll be fine.

Se on Saksikäsi-Edward! Tim Burtonin ysärileffa on oikein hieno moderni satu luovasta outolinnusta pastellinsävyisessä amerikkalaisessa omakotitalolähiössä. Täällä Käärmeessä onkin puhuttu elokuvasta aiemmin paljon, tai niin ainakin hakutoiminto väittää. Tiksikäsi-Edward jatkaa arvuuttelua.

“I'm always frank and earnest with women. Uh, in New York I'm Frank, and Chicago I'm Ernest.”

"Were you always this stupid, or did you take lessons?"

"I took lessons!"

Frank Drebin oli aina frank ja earnest. Siis ei.

”Chefs do that.”