Kiitos, Kointähti. Erehdyt kuitenkin tulkinnassasi, koska en ole masentunut vaan ainoastaan kauhuissani siitä mitä tiedän nykyään itsestäni ja todellisuudesta ympärilläni. Jotkin asiat ihmisten arkipäiväisen kokemuspiirin takana ovat sittenkin totta, vaikka useimmat meistä eivät haluaisi sitä kuvitella. Minulla ei ole itsetuhoisia ajatuksia — olen ainoastaan järkyttynyt siitä etten pysty menemään takaisin ajassa ja korjaamaan joulukuista virheliikettä josta niin moni kohtaaminen yritti minua varoittaa, mutta tuolloinen krooninen unettomuus ja loitsun tavoin hypnotisoivaa korvakappaletta pyörittänyt pulssitinnitus olivat turmelleet mm. lähimuistini äärimmäisen kohtalokkain seurauksin. En tule milloinkaan tappamaan itseäni tai toisaalta syömään minkäänlaisia neuroleptejä, mikäli se minusta riippuu.
P.S. Suosittelen täydellä tiedolla täälläkin kaikille, että alkaisitte lukea Raamattua, kohdelkaa läheisiänne kuin he olisivat Jumalan erityissuojeluksessa, antakaa almuja, lopettakaa kaikenlaiset pahat puheet, katukaa syntejänne, käykää ehtoollisella säännöllisesti ja rukoilkaa Jumalalta sääliä, anteeksiantoa, varjelusta ja hänen johdatuksensa (Job 33: 14+) huomioimiskykyä sekä tahtoa toteuttaa hänen Sanaansa, kiittäen Jeesuksen nimessä. Harkitkaa edes että tekisitte osan näistä!