MMORPG kevennys

  • Keskustelun aloittaja Ankeuttaja
  • Aloitettu
A

Ankeuttaja

Vieras
Vanhan vitsin mukaan MMORPG tarkoittaa itse asiassa Many Men Online Role Playing as Girls. Kuinka moni täällä olevista mörppäilijöistä pelaa vastakkaista sukupuolta olevvaa hahmoa?
 
5 kääpiömiestä, 2 ihmismiestä, 2 hobittimiestä MUTTA 1 naispuolinen beorningi - häpeällistä tunnustaa. :(
 
On minulla yksi örkkimies, mutta en koskaan leiki hänen kanssaan. Muuten olen sitten tyttö joka pelailee tytöillä. Löytyy siis örkkityttö :heart: ja sitten ihan vain ihminen (tyttö). (Niin ja olen se urpo, jolla on vain yksi pelattava hahmo per peli – siksi näin vähän hahmoja.)

Jotenkaan en kyllä osaisi yhtään pelata Onlinessa mieshahmolla.. :wtf: Mutta tiedostan kyllä, että ei ne muut tytöt välttämättä ole tyttöjä, eikä pojat poikia.
 
Noin yleensä olen Mehtiksen kanssa samaa mieltä, mutta ainakin tarinan puitteissa se pelaaminen on niin kevyttä, ettei tarvitse paljon miettiä. Plus huomasin, että minusta on mielenkiintoista nähdä millaisia dialogivaihtoehtoja tulee sivuhahmojen kanssa esiin eri sukupuolella.

Itse pelaan toistaiseksi vain yhtä ainoaa Mörppiä: SWTOR. Siinä minulla on (kaheli kun olen) 15 hahmoa, joista kaksi on naisia. Syy ensimmäisen tekemiseen oli aika omituinen: Kun Togruta (muukalaisrotu) tuli pelattavaksi, niin jotenkin siitä oli vain pakko tehdä nainen. Visuaaliselta kannalta katsottuna ei ollut vaihtoehtoja. Johtuneeko siitä, että Shaak-Ti on aika korkealla meikäläisen jedifanituslistalla? Sitten taas, kun alkoi tämä "Light vs. Dark" -tapahtuma, niin jotenkin teki mieli katsoa miltä Chiss (toinen muukalaisrotu) nainen näyttää pelattaessa.

Sanottakoon vielä, että pöytäroolipelissä en ainakaan toistaiseksi voisi kuvitella pelaavani naista.
 
Ylös