Muita foorumeita, joilla vietätte aikaanne?

Frida sanoi:
Vuotis ....... Kiinnostukseni foorumiin tosin on jo aika lailla hiipunut, tiiä sitten miksi.

Olisiko siksi, että suuri osa "keskusteluista" siellä on pitkälti pelkkää listausta, jossa ihmiset eivät vaivaudu lukemaan aiempia viestejä ennen omansa kirjoittamista. Ja että Vakavat-ketjun mielenkiintoisetkin keskustelut tuppaavat turhan usein kiertämään kehää ja/tai jämähtämään asteelle "mulla on oikeus omaan mieipiteeseen, ja on tosi ilkeetä tolla tavalla hyökätä (=esittää perusteltuja vasta-argumentteja mutu-pohjaisiin älyttömyyksiin) toista vastaan".
 
Vetehinen sanoi:
Eniten X-stagella, mutta kun on nyt tauolla joten oli "pakko" etsiä toisia paikkoja :D Nyt sen avautumista odotellessa... Vuotiksessa eli Vuotavassa noidankattilassa olen viihtynyt ja täälläkin :) Muita ei sitten taida olla... Eiku on! Metallimusiikki.net:ssä myös pyörin!

Naah, nykyään pyörin vain täällä ja syitä siihen on monia. Esimerkiksi se että X-stage meni niin kamalaksi ja toimimattomaksi uudistuksen jälkeen, joka karkotti väen pois ja uutta ei tullut tilalle. Näin ollen paikka kuoli... Ja Vuotis ei ole tuntunut omalta paikalta...
 
Käyn Vihreän lohikäärmeen lisäksi ainoastaan http://www.potku.net -keskustelualueella. Siellä sen vuoksi kun harrastan Hokutoryu Ju-Jutsua.
Suosittelen sivustoa niille, jotka harrastavat itsepuolustus- ja kamppailulajeja. ^_^
 
Isilmírë sanoi:
Frida sanoi:
Vuotis ....... Kiinnostukseni foorumiin tosin on jo aika lailla hiipunut, tiiä sitten miksi.

Olisiko siksi, että suuri osa "keskusteluista" siellä on pitkälti pelkkää listausta, jossa ihmiset eivät vaivaudu lukemaan aiempia viestejä ennen omansa kirjoittamista. Ja että Vakavat-ketjun mielenkiintoisetkin keskustelut tuppaavat turhan usein kiertämään kehää ja/tai jämähtämään asteelle "mulla on oikeus omaan mieipiteeseen, ja on tosi ilkeetä tolla tavalla hyökätä (=esittää perusteltuja vasta-argumentteja mutu-pohjaisiin älyttömyyksiin) toista vastaan".
Minä olen samaa mieltä. Oikein missään keskustelussa ei meinaa päästä puusta pitkään. Ja kun jotain keskustelua alkaa syntyä, kääntyy se melkein heti listaamiseksi. Minusta sinne oli muutenkin vaikea kotiutua, kun kirjoittajia oli paljon, kaikilla samantyylinen avatar ja etenkin kun keskusteluun oli vaikea saada mitään omasta mielestä järkevää lisäksi.

Aiemmin mainitsemassa Rihmastossa en ole käynyt varmaan vuosiin. En edes tiedä, mitä sinne kuuluu. Nykyään yritän edelleen käydä Ajan pyörä-foorumilla, jossa homma toimisi, jos siellä olisi enemmän aktiivisia ihmisiä. Hiljaisuus on siellä huomattu, mutta moni vanha tyyppi ei jaksa enää puhua mistään kun kaikki on jo puhuttu (paitsi tulevasta viimeisestä osasta) eikä uusia henkilöitä tahi näkökulmia tule oikein mistään.WriYe:n sivuilla olen myös yrittänyt olla edes jonkin verran läsnä... Mutta koska kirjoittaminenkaan ei ole ollut kovin hurjaa tänä vuonna (tuolla siis lasketan sanoja, mitä on vuoden aikana kirjoittanut), ei ole tulut keskusteltua.

Yleisesti kiinnostuksein muihin foorumeihin nykyään on aika laimea. Täällä on jo niin hyvä olla, ettei tarvitse mennä Vuotikseen puhumaan syvällisesti Potterista.
 
yksinkertaisen pyöräilyn ystäville tarkoitettu http://www.yksivaihde.net/ saa silmiltäni sangen runsaasti aikaa. foorumin käyttäjiä yhdistää paitsi palava rakkaus pyöräilyyn yleensä myös pyhä yksinkertaisuus vaihteiden sun muiden turhakkeiden poisjättämisen merkeissä.

http://www.youtube.com/watch?v=kBgSp--nLGA

http://picasaweb.google.com/ttiainen/YksivaihdeYksiVuotta#5336689091945870290
 
Vietän aikaani omalla, valvojia etsivällä, Planeetta-nimisellä foorumilla, jossa keskustellaan kaikesta mahdollisesta.

http://planeetta.foorumit.fi
 
Dun dun duun, olen näköjään kirjoittanut jonkun random vanhan viestin tänne viime vuonna. Päivittääkseni voisin mainita vierailevani nykyisin edelleenkin semiaktiivisesti (ainakin stalkkaamassa) Vuotiksessa (ja Maailmassa), mutta muutoinhan nuo seikkailtavat paikat ovat aika lailla vaihtuneet. Vuotiksessa muuten itselläni on ongelmana se, etten jaksa lukea jotain 666 sivua vanhoja viestejä (pari kyllä vielä menee, jos aihe on kiinnostava) ennen oman viestini kirjoittamista, joten kirjoitan aika harvoin mitään kun miltei kaikki aiheet varsinkin Vakavissa ovat niin laajoja. Kylässä olen edelleen, mutta käyn siellä vain juonittelupelailemassa, eikä siellä ole hetkeen ollut minua kiinnostavaa peliä joten en ole hengannut siellä syksyn aikana paljonkaan. Palloilen myös Orbis RPG:n foorumilla, jolla tosin käyn myös vain pelailemassa, koska jengi ei juttele siellä paljon ollenkaan muuta kuin pelijuttusia. Muissa roolipeleissä en nykyisellään ole mukana, enkä muutenkaan ole oikein lämmennyt noille foorumeille koskaan, tämä nyt on ensimmäinen jossa olen viihtynyt yli vuoden.

Seikkailin jossain vaiheessa Harhakuvassakin foorumin puolella, mutta nykyään olen kyllästynyt ja laiska enkä jaksa ajatella tarpeeksi enkä ole viitsinyt spämmätä ajattelematikaan, joten sekin on jäänyt. Muutenkin olen Harhassa tosi vähän, vaikka tunnukset löytyvät yhäti. Sen sijaan palloilen FeralWebissä, joka on enemmän eläinpiirtäjille suunnattu taiteilufoorumi. Siitä olen kyllä tykännyt, koska siellä tsippailee järkiporukkaa ja keskustelu on mielestäni aikas pätevää siellä.

Radolassa en käy enää käytännössä ollenkaan ja olen varmaan unohtanut salasananikin. Finissä sen sijaan käyn välillä seikkailemassa, mutta olen aika inaktiivinen välillä pitkiäkin aikoja. Sekin on vain lähinnä sellainen tekstinjulkaisu ja satunnainen -lukupaikka, en ole oikein koskaan saanut itseäni ruoskittua osallistumaan laajemmin keskusteluihin. Ja täällä Konnussa kirjoittaisin enemmän jos viestikentän fontti olisi erilainen! (Miten niin visualisti, missä muka? Ampukaa se.)
 
Hehe, itse käyn vain kahdella foorumilla kaiken kaikkiaan. :) Toinen on tietty tämä Kontu. Toinen on Mustan Helmen foorumi ja aiheena on Pirates of the Caribbean, omasta mielestäni mainio leffasarja myös. :D
 
Koska harrastan foorumiroolipelaamista, niin vietän paljon aikaani eri pelien foorumeilla. Suuri suosikkifoorumini löytyy kuitenkin täältä:
http://www.councilofelrond.com
Sivusto on englanniksi, mutta sieltä löytyy todella paljon Tolkien faneja ympäri maailmaa, sekä paljon mielenkiintoisia keskusteluja. :)
 
itse käyn tshgame:ssa jonne saa luoda oman tyypin jolla on oma luonne,ulkonäkö,historia yms..
Se on ihan hauska paikka
Kannattaa käysä katsomassa ainakin :)
 
Ylös