Myöhäiskevätmiitti Hämeenkoskella 11.-13.4.2014

Noo, jos purrilla on tosiaan vielä tilaa niin me voitaisiin Merrin kanssa sitoutua siihen autoon. Vuosaarilähtö olisi kätevä, mutta eiköhän me päästä Mäntsäläänkin. ^^
 
Oliko Nerwenillä jotain aikataulua perjantaille? Minulla ei ole silloin koulua tai töitä, eli voidaan lähteä mihin aikaan vaan.
(Huom Kointähti, ei sinun tarvitse tulla bussilla):
Nerwen sanoi:
Urjala-Viiala-akselilta lähtee auto, maks neljä henkilöä pääsee kyytiin myös esim. Tampereelta, Lempäälästä tai Hämeenlinnasta.
 
Yritin päivittää kyytilistaa parhaan ymmärryksen mukaan, huomauttakaa jos virheitä (tai jos on konnisoikeuksia niin korjatkaa ite :D ).
 
May, Eilonwy ja Cimorene tulevat taas reittiä Taavetti-Kouvola-Lahti-Hämeenkoski. Mahdollisesti lähtö klo 15, jolloin Kvl 15.35 ja Lh 16.25. Autossa on tilaa meidän lisäksi neljälle.
 
Voisin tulla myös Nerwenin kyydillä, kun kerta suoraan Hämeenlinnasta pääsee.
 
Noloja tommoset nuoret ja herttaiset... < 3

Minun kyytini lähtee Vuosaaresta, ajankohta minun puolestani jo aikaisinkin :)
 
Auto on käyttökiellossa ja huoltoon päästään toivottavasti ensi viikon lopulla. Eli joudun perumaan kyytitarjoukset ja tulen junalla Kouvolaan, josta hyppään Mayn ja kummpaneiden kyytiin.
 
Päätin nyt sitten olla tulossa miittiin. Kun kerran olen vapaalla niin tähtään kolmeksi miittipaikalle.
Minun nyt lienee aika turha kauheasti tarjota kyytejä kun kenenkään tuskin on järkevää saapua Turenkiin noudettavaksi tai sitten aikataulu ei sovi Hämeenkoskelta haettavaksi, mutta nykikää hihasta jos siltä tuntuu.

Oltiin Mayn kanssa kamalia sikoja ja vähän kun päätettiin kohtalaisen hyvin yhteensopivien unirytmien ja sikeäunisten lasten takia majoittua samaan huoneeseen ;)
Miitin ollessa kuitenkin kohtalaisen vajaa on petipaikoissakin oikeasti varmasti valinnanvaraa.
 
Shetai ja ilmeisesti Pagba myöskin... millaisilla aikatauluilla olette liikkeellä? Me voimme joustaa.
 
Koska tänään näin koko ekan Sherlokki-kauden, niin sitä ei tarvitsekaan miittiin tuoda! En pahastu lainkaan esim. kakkoskauden ekan jakson katsomisesta miitissä, mutta nyt tilanne ei ole enää niin akuutti kuin aiemmin, kun minut ja Sherlock on vihdoin esitelty virallisesti toisillemme. Ja Estelin mielestä mun pitäis odottaa ainakin puoli vuotta ennen kuin saan katsoa toisen kauden, koska myöhäisherännäistenkin pitää kärsiä odotuksen jännityksestä ;)
 
Mun juna on Kouvostoliitossa 15.20, joten ehdin hyvin käydä ostamassa reililiput teitä odotellessa. :)

Yhteisruokailua?!?! anyone?
 
Kiinnostaisikohan ketään se pulled pork, jota oli vuosijuhlamiitissäkin? Voisit Shetai samalla opettaa kuinka se tehdään :D
Sen kaveriksi uunivuoallinen kasviksia.
 
Miulla on kyyti paluumatkalle suoraan Mynämäelle. Menomatkalle kaipaisin vielä jotain tietoa, että miten kuljen vai julkisillako yritän. Näyttäisi siltä että päädyn torstai-illalla Hyvinkäälle, joten voin kätevästi mennä Lahteen tai Hämeenlinnaan tai johonkin josta voi ottaa kyytiin matkalla.
 
Shetai sanoi:
Yhteisruokailua?!?! anyone?

Meillä oli Círdanin, purrin ja heppulin kanssa puhetta,
että tehtäisiin sushia. Olisiko se kenenkään mielestä
eeppistä accept quest y/n?
 
Ylös