Myöhäiskevätmiitti Hämeenkoskella 11.-13.4.2014

^Mä luulin, että Kielikellon nettiarkiston avautuminen kaikelle kansalle oli päivän paras uutinen, mutta pöllö saattaa viedä voiton, kun kummitus tulee kerta kaupan päälle! Oma pöwwö :heart: Viimeksi taidettiin mutuilla, että pöllö on lentänyt teille jo sen verran pitkän aikaa sitten, että kaikki niistä on varmaan saanut jo kodin. En sitten tarkistanut, kun ajatelin, että tämä on nyt mennyttä! PÖWWÖ!! :heart: *menee katsastamaan IKEA-bussien aikatauluja*
 
Kyytiä kaipaisin vaan mistä olisi helpointa napata mukaan? Turusta? Raumalta? Lahdesta? Helsingistä? Tampereelta? Riihimäeltä? Hämeenlinnasta? Jostain muualta mihin suht järkevästi pääsisi julkisilla Mynämäen suunnasta?
 
Vaadin tietää mistä pöllöstä on kyse koska pöllöt on söpöi!

Kouluasiani selvinnee lähiaikoina. Minut on kutsuttu ainakin jo haastatteluun maanantaina. Sisäänpääsyprosentti on kohtuullinen, 14 haastatellaan ja 10 otetaan :p Ikävä kyllä pidän peukkuja koulun puolesta.
 
^No mä just mietinkin, että kuinkakohan monta pöllöä mun pitäis ostaa esim. siltä varalta, että joku snatchaa mun oman :D
 
Yksi pöllö varattu! Protuleireillä käytetään pienryhmäkeskusteluissa usein pehmoeläintä puheenvuoron merkkinä: niin kauan kun pidät pehmoeläintä sylissäsi, saat puhua keskeytyksettä. Olenkin katsellut kaupoissa pehmoeläimiä sillä silmällä, mutten ole löytänyt lupaavia. Poikakaan tuskin lainaa harjuskalaansa. Käsinukke olisi vielä parempi, varsinkin viisauden symbolina pidetty pöllö. Toisinaan leirin maskotit joutuvat armottomaan valtapeliin teemapäivänä, jolloin käsitellään yhteiskunnallista vaikuttamista. Ne saattavat julistautua diktaattoreiksi keräten vaihtelevan määrän kannattajia ja vastustajia. Tämäkin pöllö voi päästä hetkellisesti hyvinkin korkeaan asemaan.
 
Sovittiin just kaverin kanssa, että mennään Ikeaan viikon päästä torstaina - voin laittaa Pagban pöllön ostoslistaan! ;) Jos joku muukin haluaa, niin ilmoittakoon: tuon sitten miittiin repullisen pöllöjä (joo, en melkein kirjoittanut repullisen pällejä! Minun näppäimistössä asuu demoni, tämä on ihan selvä juttu).


Puheenvuoron osoituksesta [ei ole yhtään OT, koska liittyy pöllöihin. Diktaattori-pöllö hyväksyy.]
Joo, kokeiltiin tuota jokin kerta yo-kuntahommissa eräässä varsin kiivaaksi äityneessä kokouksessa/epävirallisemmassa tapaamisessa (puheenvuoroa osoitti kaverin pipo - sitä ei laitettu kuitenkaan päähän :D ), ja se toimi varsin hyvin. Normikokoukset noissa jutuissa oli niin tiukkaan puheenjohdettuja, että tuolle ei ollut tarvetta, mutta kun tämä oli puheenjohtajaton pienempi tapaaminen, niin homma olikin lähteä täysin käsistä, kun aihe oli latautunut ja kaikilla oli tietty aivan sikana sanottavaa, kunnes pipo rauhoitti meininkiä. Sittemmin olen miettinyt, että olisi ollut hyödyllistä tuoda ainejärjestön kokouksiin jotain tuollaista: vaikka siellä on toki pj, niin puheenjohtaminen on siellä joskus ollut lähes täysin olematonta, ja sit porukka huutaa päällekkäin ja aarggh. Ja kun noissa ympyröissä ei tarviskaan olla niin supertiukkaa puheenjohtamista (rennohko mutta muita kunnioittava approach riittää), niin söpön pehmolelun tuominen hommaan mukaan selkiyttäisi tilannetta ilman että porukka pelästyis liikaa virallisuutta.

EDIT: Haa, nyt muistankin, että tuo ystäväni, joka pipotaktiikkaa tuolloin ehdotti, on käsittääkseni nimenomaan protun kasvatteja. Ei kukaan meistä muista tuntunut tuota juttua keksivän, niin hyvä, että joku osasi.
 
Näin koko yön miittiunia :D (vrt. pari kuukautta sitten näin unta miittiin menemisestä) Ilmeisesti oli jokin kansainvälinen "pukeudu Tolkien-hahmoksi" -päivä, koska kovasti miitissä pukeuduttiin, ja jotkut oli myös lähdössä jollekin läheiselle pikkupaikkakunnalle, koska siellä oli pukukilpailu. Miitissä oli ainakin douv ja Nerwen, tosin douvin kanssa juttelin seinän/oven läpi, joten kuka tietää, josko douv huuteli Pietarista asti :D

Olen muuten tyytyväinen, että oikeasti miitti on tutussa ja hyvässä paikassa, koska unessa miittipaikan saniteettitilat olivat niin hirvittävät, etten edes kerro niistä enempää.
 
Heathertoes sanoi:
Näin koko yön miittiunia :D (vrt. pari kuukautta sitten näin unta miittiin menemisestä)
Olen muuten tyytyväinen, että oikeasti miitti on tutussa ja hyvässä paikassa, koska unessa miittipaikan saniteettitilat olivat niin hirvittävät, etten edes kerro niistä enempää.
Helpottavaa tietää, etten ole ainoa joka näkee unia kammottavista saniteettitiloista. Välillä tuntuu, että olen oikein erikoistunut moisiin.

Muuten parit lehdenlainaajat (lue Heathertoes ja Nerwende) voisivat palauttaa seuran lehdet, etenkin Nerwenillä oleva Mallorn kiinnostaa, kun en ehtinyt sitä kuin selata itsekään.

Auton lainaa en ole vielä kysynyt, eikä koko kyytiä kaipaava helsinkiläispoppoo siihen edes mahtuisi, joten toivottavaa olisi, että joku toinenkin mahdollinen ajopeli olisi liikkumassa siihen suuntaan.
 
Nyt kun tiedän olevani tukevasti kesälomalla miitin alkaessa (ollut jo vajaan kaksi viikkoa) niin alan vakavasti harkita miittiin osallistumista. En kuitenkaan uskalla vielä tehdä päätöstä kun tilaa kerran on vielä ihan reilusti. Syystä tai kolmannesta miittiahdistukset ovat olleet niin suhteettoman suuria tässä menneen vuoden aikana niin vähän pelottaa millä mielin miittiin sitten oikeasti olisin tulossa kun sen aika koittaa.
 
Kivahan sinua olisi nähdä ennen kuin jakaudut. Miitissä näyttää olevan reilusti tilaa, joten saisit yksityisyyttä aina kun sitä kaipaisit.
 
Ja kun olen vapaalla niin voin olla paikalla jo ennen Jasia ja SYÖKSYÄ siihen yksityishuoneeseen heti kun ovi raottuu sen verran että sisään pääsee. Varo vaan Jas ;) No ei nyt ehkä ihan niin kuitenkaan.
Minä olin kuvitellut että psykologikäyntien myötä saisin tuon sosiaalisen ahdistuksenikin taas kuriin, mutta tuntuu että se on vaan vuosien myötä ja etenkin nyt viimisen vuoden aikana paisunut hetkittäin jo jonkinlaisen lievän paniikin tasolle tietyissä jutuissa.
 
Miksi minun pitää varoa sinun syöksyä yksityishuoneeseen? Enhän minä ole nukkunut siellä moneen miittiin :D
Delvor nukkuu siellä ettei sen kuorsaus häiritse muita, ja jossain vaiheessa minunkin mukavuudenhaluisuus meni sen yli että haluaisin nukkua yhden hengen sängyssä kahdestaan. :D

Ikävä kyllä en oo vieläkään kuullut kengityskoulusta. Sanoivat kyllä maanantain haastattelussa, että tieto tulisi loppuviikosta tai ensi viikon alusta, eli tänään vielä teoriassa voisin saada tietää...

EDIT. Sieltähän se kieltävä kirje postiluukusta napsahti. Eli jee olen tulossa miittiin!
 
Siksi että kun olet avaiminesi ovella minun ja huoneen välissä niin en jyrää sinua matkalla ;)
 
Minulle ilmeni pienen pieni mahdollisuus päästä sittenkin miittiin. Jos pääsen lähtemään, niin hoidan tietenkin sitten maksut ja muut jutut mahdollisimman nopeasti. Lähtö tulisi kuitenkin tapahtumaan varmaan vasta joskus seitsemän jälkeen perjantai-iltana, mutta eipä se minua liiemmin haittaa. Ja jos saan auton vanhemmilta lainaan, niin niihin aikoihin pääsee Helsingin suunnalta kyytiin ja tietysti sunnuntaina takaisin. Mutta siis lähtöni miittiin on vielä hyvin epävarma.
 
Atheon olisi kyllä arvokas lisä miittiin. Pitäähän jonkun sentään jäädä jumiin kuilujen täplittämälle pelilaudalle sillä välin kun muut rynnivät kohti viimeistä lippua.
 
Minun Miittiwagoni kulkee reittiä Savonlinna-Juva-Lahti-Hämeenkoski. Etupenkki on varattu Pagballe. Kyytiin mahtuu vielä 2. Joudun joka tapauksessa pysähtymään Lahden rautatieasemalla, joten voin hyvin noukkia muutaman junailijan kyytiin. (Pitää käydä ostamassa reililiput häämatkaa varten \o/)
 
Pitänee harkita, josko katkaisisi miittitauon nytten. Ilmeisesti edelleen on mahdollista ilmoittautua, kunhan maksaa miittimaksut mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen? Vielä kun muistaisi senkin, onko maksanut jäsenmaksut tälle kaudelle...

Tampereelta näyttäisi pääsevän bussilla Hämeenkosken keskustaan kerran arkipäivisin, eikä matkaan mene kuin vajaat kolme tuntia! Takaisin pitäisi sitten saada kyytiä vähintään Hämeenlinnaan asti, mutta se ei varmaan ongelma ole.

Joten jospa lähiaikoina syntyisi päätös tästäkin asiasta.
 
Kointähti sanoi:
Ilmeisesti edelleen on mahdollista ilmoittautua, kunhan maksaa miittimaksut mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen?

Äh, kappas. Kyseinen data on näköjään jäänyt uusituista ohjeista pois. Kyllä, ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen on edelleen mahdollista, mutta miittimaksun pitää näkyä maksettuna ennen miittiä tai kuitti toimitettuna rahikselle.
 
Olen lähdössä autolla, ja jo iltapäivästä. Lupasin jo kyydin Heathertoesille.
Purrin kanssa pohdisteltiin tänään vähän kuka kenenkin kyytiin. Purr vielä selvittelemässä pääseekö lähtemään autolla Helsingistä vai Mäntsälästä.
Käytännössä siis on vielä auki Merri&Otak ja Micco&Rinkula -parivaljakoiden sijoittuminen autoihin. Varsinkin jos purr pääsee lähtemään Vuosaaresta, niin asuinpaikkojen mukainen jakautuminen voisi olla paikallaan.

Nerwenille: en saanut Mallornia takaisin viime miitissä, ainakaan lehdestä ei ole minkäänlaista havaintoa.
 
Ylös