Myyntitavarat

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Seuran myyntitavaroihin kuuluvat tällä hetkellä badget, T-paidat (sekä viimeisestä tilauksesta että jäännöskappaleita vanhemmista) ja haalarimerkit sekä uutena jousiheijastin. Tässä keskustelussa voidaan paitsi mainostaa näitä, myös keskustella siitä, minkälaisia myyntitavaroita haluttaisiin.

Kuvassa uutuustuotteemme.

IMG_20220324_220710_645.jpg

Uudet myyntitavaramme, joita minulla on mukana Oodin Tolkien-tapahtumassa (vanhoja tuotteita ei ole). Näitä saa myös kevätmiitissä ja muissa tulevissa tapahtumissa, mutta jos haluaa jo nyt, kannattaa kysyä perjantaina tai lauantaina minulta. Vasen merkki on vanhan uusintapainos, keskimmäinen on uuden viirimme kuva-aihe ja oikea on juhlavuosimerkki. Heijastimessa on sama kuva kuin sivun ylälaidassa. Kahden vasemman puoleisen merkin hinta 3 e, kaksi kpl 5 e. Oikeanpuoleinen juhlavuosimerkki 4 e. Heijastin 6 e, kaksi kpl 10 e.
 
Last edited:
Minulla on edelleen 7 kpl vanhoja kontumerkkejä, myynti onnistuu siten että laitatte ensin 3e rahikselle ja sitten postimerkin hinnan minulle, niin postitan c:
16482160724098731604456073309188.jpg
Näiden halkaisija on 8cm.

edit: voin myös tuoda nämä miittiin!
 
Rahiksen tarkennuksia:
- Jos ostaa myyntitavaraa niin, että lupaa maksaa seuran tilille, tulee maksaessa käyttää viitenumeroa 3146.
- Jos ostaa Sidhieliltä postimyyntinä merkkejä, maksakaa hinta seuran tilille viitenumerolla 3146. (Ei siis rahikselle :)). Laittakaa myös rahikselle viesti, että olette maksaneet, muuten minun on vaikea pysyä perässä maksuista.
- Seuran tilinumero: Nordea FI95 2001 1800 0427 42.
 
Ylös