Näemme jälleen joskus

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen päätynyt siihen, että on aika sanoa hyvästi. Olen jo yli neljä vuotta toiminut Konnun peräsimessä, joten on ehkä selvää että tarvitsen taukoa. Siispä olen jättänyt Konnusta vastaamisen Teuvolle, joka ilmeisesti jo huomenna tekee suurpäivityksen ja tuo mukanaan paljon uutta materiaalia ja Tolkien-tietämystä. Käärme on taas jätetty useamman konnavahdin valvonnan alle ja he varmasti osaavat pitää asiat tolallaan ja hyvässä kunnossa :)

Nähtäilemisiin!
 
En mä mitenkään epäile taas tän päähänpiston järkevyyttä, mutta noiden muutosten kanssa nyt vois ainaki vähän jarrutella, eikös? Toisaalta ihan sama, ei muakaan kyllä tämmösen tempauksen jälkeen kauheesti mitkään ylläpitotouhut kiinnosta.
 
Näin, eiköhän tämä ole tarpeeksi vanhannut jo. Ei mitenkään loistokas tänä vuonna, ei jaksanut tosissaan panostaa oikein ilkeää ja realistista juttua.
 
no, minä ehdin jo Gallerian puolellakin surra Merrin lähtöä. (Kirjoitan melkein aina vahingossa Meeri, anteeksi.) Onneksi oli pilaa, ehti jo tulla ikävä. :wink:
 
Jep, viime vuotinen pila vei kyllä voiton tästä. Tänä vuonna minäkin jopa muistin että on aprilli päivä enkä ihan kaikkea uskonut. :grin:
 
Alkuperäinen viesti Uutiset osiossa Teuvon terveisillä ryyditettynä piristi minun aamuani siinä kahdeksan jälkeen vähän turhankin paljon. Täytyy sanoa että se jotenkin iski siihen kellonaikaan hysteerisesti, kiitoksia kovasti! Oli paljon mukavampi mieli lähteä luennolle :)
 
Offtopic mikä offtopic, mutta se tosiaan oli jotain niin jotain se viimevuotinen pila. Herranjestas, itsekin melkein menin lankaan. Muistan sen tilanteen edelleen elävästi. Olin kirjoittamassa kauheaa ihmettely/kauhistusviestiä, kun kesken viestinkirjoituksen ymmärsin, että tietokoneen kalenteri vilkuttaa huhtikuun ensimmäistä.
 
Ehdin jo unohtaa olleeni osasyyllisenä siinä viimevuotisessa jutussa. Olisin kieltänyt kaiken, jos joku olisi minua siitä syyttänyt. Hups. :grin:
 
Sydänkohtaus. Vilkaisin juuri äsken tuota ketjun aloitusviestiä ja olin kuolla järkytyksestä. Sen siitä saa, kun ei netitä aprillipäivänä. Enhän minä tajunnut, että viesti oli päivän vanha. Onneksi tajusin sentään lukea eteenpäin. Muuten olisin kokenut varmaan niin syvää kollektiivista syyllisyydentuntoa Merri -rukalle aiheutetusta rasituksesta, että en olisi kyennyt nukkumaan yöllä.

Rose: Viimevuotinen pila koski Pyöreän pöydän käytölle iskettävää ikärajaa. Tuossa yhdessä Merrin viestissä on siihen linkki, jos rullaat taaksepäin.
 
Jos aprillipila olisi koskenut vuoden odotetuinta tapahtumaa, The Miittiä, olisi reagointia saattanut esiintyä huomattavasti enemmän. Jokin ennakkoennakkoilmoittautuminen tai jotain. Jonkin kaupungin nuorisotoimisto kustantaisi viisitoista nopeimmin ilmoittautunutta tms. Noh, on helppoa olla jälkiviisas.
 
Ylös