Nimimerkin vaihtaminen!

RE: Apua kysyvälle

En löytänyt mistään viestiketjua, jossa voisi pyytää nimimerkin vaihtamista. Voiko nimimerkkiä vaihtaa vai onko parempi rekisteröityä uudelleen?

Nimim. Kun vaan kärsii aikoinaan huonosti ja pikaisesti valitusta nimimerkistä, niin kärsii tai yrittää tehdä asialle jotain :)
 
Eipä taida olla moista ketjua, mutta nyt on. Valitettavasti en kuitenkaan voi vaihtaa nimimerkkiäsi, sillä siihen pystyy vain ylläpito (jos sekään?) Mutta tähän topiikkiin ehkä kannattaisi esittää toivomus uudesta nickistä.


PS. Josko käännetään nimimerkki, vai pitääkö vielä kaulitakin? :)
 
Voimme toki ehdottaa Aehtlalle uusia nimimerkkejä. Minusta tämän topikin aloittajaksi mainittu "paypsurpath" on aika vinkeä vaihtoehto, ellei se jo ole jollakulla muulla käytössä.
 
Nimimerkki paypsurpath aloittajana onkin hieman yllättävä, muistaakseni kyseessä on spammibotti (anteeksi vain, paypsurpath-herra tai -rouva, jos olen väärässä) jonka viestit poistettiin aikoinaan vähin äänin. Mistä lieneekin tuohon putkahtanut, ihmettelen vain. Mutta en siis suosittele Aethlalle tätä nimenomaista paypsurpathia johtuen juuri siihen liittyvistä spammikonnotaatioista.

Mutta tosiaan, keskustelussa voinee hyvinkin sekä pyytää ehdotuksia että niitä antaa (vaikkei pyydetäisikään), ja vaikka nimimerkin tulisi vaihtaneeksi yksityisviestien kautta (sekin toki käy), tänne olisi hauska saada ilmoitus muutoksesta, että me muut pysymme kärryillä siitä, kuka kukin on.
 
Eikun nikkinsä voi vaihtaa ihan itse (testasin :D). Yläreunasta Oma tunnus -> vasemmasta sivupalkista Profiilin alla oleva kohta Vaihda tunnus.

Vaihdoksesta olisi kieltämättä kiva ilmoittaa, vaikka tässä topikissa.
 
Voi hyvänen aika, ei enää kaulita eikä varsinkaan käännetä toistamiseen :) En taida myöskään huolia paypsurpathia, ei helpota yhtään oikeinkirjoittamis- eikä ääneenlausumisongelmaa edes käännettynä, vaikka alkuperäistä ongelmaa helpottaisikin. Spammibotti-imagosta voisi sitä paitsi iskeä jossain vaiheessa uusi kriisi.

Minulla ei näy Oma tunnus -sivulla vaihtoehtoa Vaihda tunnus, monta muuta juttua pystyn kyllä vaihtamaan, että ehkä rivikontulainen ei pysty itse tunnustaan vaihtamaan. Rivikontulainen, hmm, ehkä ei kuitenkaan.

Josko siis tuumaan vielä hetken, että ei enää tämän jälkeen tarvitse tunnusta kääntää ja identiteettikriisistä kärsiä. Eheä persoona voisi olla aktiivisempi, ainakin toivoa sopii :)
 
Kiitos vinkeistä, mutta ei nyt kertakaikkiaan satu silmään. Jos se mahdollisuus siellä jossain on, niin voisiko joku ystävällinen vääntää kohdan rautalangasta? Jos nimimerkkiä ei voi itse vaihtaa niin voisiko joku ylläpitäjä vaihtaa sen minulle? Haluaisin olla Viola B. ja ystävät voivat kutsua ihan vaan Violaksi :)
 
Väännetään nyt vielä vähän. Katso nyt vielä kerran tästä tarkka sijainti. Kun en tiedä ottiko Steel kopion sinun profiilistasi vai omastaan ja jos omastaan niin tieteskään oikeuksia ei sinulla ole hänen profiiliinsa.
 
Rivihobitilla ei ole tuossa kohtaa vaihtoehtoa "vaihda tunnus". Se lienee konnavahtien yms. auktoriteettien etuoikeus. Me tavalliset kuolevaiset voimme vaihtaa vain salasanan, sähköpostin, avatarin ja allekirjoituksen.
 
Selvä, tulipa opittua tämäkin :) Jaamar, otin suoraan sivun urlin jossa ei ole mitään käyttäjänumerotietoja yms, eli käsittääkseni sen pitäisi johtaa itse kunkin omaan profiiliin. Esim tuon yleisen tunnushallintasivun osoite on ihan vaan keskustelu.kontu.info/usercp.php, jos sen näpyttelee selaimeensa niin tuskin päätyy minun profiiliani muokkaamaan :p
 
Ok, no minä en niin paljon ymmärrä tietokonekieltä. Mutta ilmeisesti se on sitten ylimpien auktoriteettien vallassa muuttaa nimimerkit pyydettäessä. On tästä saattanut olla jossain välissä puhetta, mutta ei voi ihan kaikkea muistaa. Hyvä että asia on nyt selvitetty kuitenkin perinpohjin :)
 
Ylös