Nimimerkit ja tittelit

Synttärisankari-titteliä ei tarvitse laittaa itse. Se tulee automaattisesti vaikka ei haluaisikaan. :p
 
Vaan minun tapauksessani ei taida tulla, koska en ole laittanut syntymäpäivääni profiiliini, koska siinä pitäisi paljastaa myös ikä, ei riitä että laittaa päivän ja kuukauden.
 
Heru turhaan häpeilee ikäänsä. Viestien sisällön perusteella hän on 7–9-luokkalainen eli ei niin poikkeuksellisen nuori täällä.
 
Pagba sanoi:
Haluatteko apua oivan nimimerkin valintaan?
Keksikäähän minullekin joku jota kehtaisi käyttää. En minä varmaan vielä uskalla vaihtaa, mutta sitten joskus kun tuntuu siltä, niin olisi helpompaa jos olisi joku ovela nimi valmiina. :p
 
Joskus minulle ehdotettu ja puoliksi jo omaksumani Nuuskamikkonen on paitsi ehkä aika pitkä, niin se myös lyhenee ikävästi juuri Nuuskikseksi, joka on ihan kauhea sana. :D
 
Se tulee vanhasta tietokonepelistä nimeltä Marathon. Se kertoi uudisasutusavaruusaluksesta, joka pian määränpäähänsä saavuttuaan joutui tuntemattomien olentojen hyökkäyksen kohteeksi. Avaruusmatkan aikana aluksella syntyneitä kutsuttiin bobeiksi ja lyhenne tuli juuri noista sanoista. Pelissä he olivat haalariasuisia, joka paikassa juoksentelevia mieshahmoja. Jotkut heistä räjähtivät kosketuksesta (muukalaisten kopioita), joten turvallisinta oli ampua kaikki bobit. Marathon kakkosessa he alkoivat ampua takaisin.
 
Suosikkipahis

Olen jyväskyläläinen poika joka tykkää pelata, piirtää sarjakuvia, katsoa elokuvia (ja vääntää niitä itse moviemakerilla ja tehosekoittimella). Ai niin, pidän Tolkienin kirjoista. Titteli "suosikkipahis" on ihan hyvä. (Joten mitäköhän järkeä tässäkin viestissä on)
 
Pidän suuresti Myyn antamasta samettitassutittelistäni, koska se on niin ihanan monitulkintainen. Moni varmaan liittää leopardiavani jälkeen sen suoraan kissoihin, mutta minulle siitä tulee mieleen hyvin hienostunut herrasmiesvaras tai jotain muuta vastaavaa.
 
Noniin, keksikääpäs nyt joku mielikuvituksekkaampi ihminen minulle titteli ;) Ja minähän olen tälläinen Tampereen läheltä oleva tyttönen, joka pitää kirjoista, eläimistä, mytologioista, rajatiedosta ja oikeastaan kaikesta :) Hankalaa varmasti, kysykää jos tarvitsette keksimiseen vielä jotain tietoja... Kiitoos suunnattomasti jos viitsitte miettiä ;)
 
Undómiel'lle kävin ehdottamassa titteliksi "Mytologisti" koska kirjoittelit että olisit kiinnostunut mytologioista.

Muuten, olisko kukaan kiinnostunut keksimään minulle titteliä? Vaikkapa viikinkimytologiaan liittyvää, kun siitä olen kiinnostunut :wink: Itse olen miettinyt jos jonkimoista titteliä, mutta päähäni ei vain tulee mitään hyvää ehdotusta itselleni.
 
Vetehinen: Olisikos joku "Valhallan soturi/asukki/kansalainen", "Thorin palvelija", "Odinin valkyria", "Einherjar" tai joku muu vastaava? Pistin nyt tuon Einherjarin ehdotukseksi, mutta mietin vielä jos vaikka välähtäisi ;)
 
Eikös huldra olisi vetehiselle sopiva skandinaavinen titteli?
 
Vaikka Undómiel'en ehdotukset olivat hyviä, Tik'n "huldra" miellyttää minua. Suuret kiitokset kummallekin :)
 
Saiskos kirjopiirtäjä, wnb-kuvittaja, kirjoja runsaahkosti läpi kahlaileva osa-aikaismetsäläinen kahviholistineito tittelin? Ei tässä vanhassakaan toki mitään vikaa ole, mutta vaihtelu tunnetusti virkistää. Tykkään jo mainittujen asioiden lisäksi tekstipohjaisista roolipeleistä, kirjoittamisesta, päämäärättömästä völlyämisestä, monenmoisesta musiikista, metsistä ja muusta semmottisesta. Pidän myös (erityisesti muinaissuomalaisesta, mutta myös irlantilaisesta ja kelttiläisestä ja skandinaavisesta ja muusta) mytologiasta.
 
Tittelihän olisi hauska. Olen siis pesäpalloa harrastava, oudon huumorintajun omaava sarkastinen leffanörtti/pöytälaatikkokirjailija, joka haluaisi matkustaa, syödä herkkuja kaiken aikaa lihomatta lainkaan, lukea muiden ajatuksia ja saada valomiekan sekä punaiset piilolinssit. Anyone?

// Pagba, miljoonat kiitokset!
 
Ylös