Nimimerkit ja tittelit

Kaunis kiitos Pagballe uudesta tittelistäni, tykkäsin heti kun titteliehdotuksia tulin selailleeksi :)
 
No se ei nyt ollut kovin omaperäinen, sillä Lehtokuusama on aiemmin saanut vastaavan. Uusin titteliehdotukseni sinulle on hieman omaperäisempi.
 
Tuota, ääh...-punastuu hiusrajaan asti- Olisiko mahdollista saada uusi titteli koska entinen ei oikein sovi uuteen nimimerkkiini?:hups:
 
Yritin jo ehdottaa sinulle titteliksi Fredriksgatania, mutta vain kolme titteliehdotusta yhdeltä yhdistysläiseltä saa kerrallaan olla voimassa.
 
Eipä tuo haittaa, kiitos kuitenkin Pagba!:)

Lisäys 4.7.2010:
Kiitos Pagba ja Tik, jotka olitte ehdottaneet minulle titteliä! Kiitokset myös vanhojen tittelien ehdottajille! Tällä hetkellä käytän Tik:n ehdottamaa titteliä.:)
 
Pari titteliehdotusta Vetehiselle: Vodjanoi ja/tai Водяной

Vodjanoi (ven. Водяной) on slaavilaisen kansanperinteen miespuolinen veden henki, vetehinen. Vodjanoi voi esiintyä hyvin monenlaisissa hahmoissa. Hänen sanotaan asuvan vedenpyörteessä tai vedenalaisessa palatsissa, joka on täynnä uponneista laivoista peräisin olevia aarteita.

Kalastajilla on ollut tapana uhrata vodjanoille tupakkaa hyvän kalaonnen saadakseen. Vodjanoita voi lepytellä myös uhraamalla hänelle voita tai ensimmäisen saaliiksi saadun kalan. Vodjanoi on mylläreiden, mehiläistenkasvattajien ja kalastajien suojelushenki.
 
Hupsu, vanha rusakkotäti kyselee titteliä itselleen. Viihdyn maalaustelineen ääressä, basson varressa ja kuoron riveissä. Toinen kotini on kirjasto. Liikun kesällä luonnossa, mutta talvisin nukun talviunta. Olen naimisissa ihmissuden kanssa.
 
Ei hullumpaa, Pagba! Entisessä elämässäni olin "Hunt the She-beast", joten tuossa olisi yhtä lailla ytyä pupupersoonaani peilaten. :grin:
Otetaan tämä käyttöön. Kiitos! :)
 
Nomeansnon biisin mukaan? Olen kertaalleen nähnyt bändin livenä. Sillä oli kaksi rumpupatteristoa ja syke sai rintalastani värähtelemään.

Näin susi-ihminen-käsitteen ensimmäisen kerran jossain kauhusarjakuvassa, jonka päähenkilö onnistui surmaamaan ihmissuden, mutta susi-ihminen jäi listimättä tuhoisin seurauksin.
 
Ylös