Ongelmia kirjautumisessa? Pyydä apua täällä, mainitse nick!

Dúnadan

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Ylläpito ei voi mitenkään auttaa kirjautumisongelmissa, ellei se tiedä, kenestä on kysymys.

Kun teillä seuraavan kerran on jokin ongelma ja joudutte kirjoittamaan Opaskylttiin nimettömänä/vieraana, niin kertokaa meille siitä Opaskyltissä ja viestiin vähintään seuraavat asia:



a) kuka olette (käyttäjätunnus)
b) mikä on ongelma
c) mahdollinen virheilmoitus

Ja jos mielestänne asia voisi johtua selaimesta, niin
d) mitä selainta ja sen versiota käytät
e) käyttöjärjestelmä ja sen versio


t. Dúnadan

EDIT:
Jos olette unohtaneet pelkästään salasananne, niin sen saatte täältä:
http://keskustelu.kontu.info/profile.php?mode=sendpassword

//Nerwen muutti ulkoasua vähän kun ei ainakaan minun selaimellani näkynyt tuo listaus.
//ja korjasi linkin
 
a)Ronin
b)sisäänkirjautuminen ei onnistu :(
c)"Annoit väärän tai passiivisen käyttäjätunnuksen tai salasana oli väärin"
 
Minulla ei varsinaisesti ole tässä asiassa mitään ongelmia, mutta tavallaan tähän liittyvää, enkä löytänyt muutakaan paikkaa, joten tässä tulee...
Kun yritän kirjautua sisään, että pääsen kirjoittelemaan viestejä tms. minun pitää aina kirjautua sisään kaksi kertaa, ekalla kerralla nimeni kyllä tulee listalle, mutta vasta toisella kerralla kaikki muut alkaa toimia.
Ensiksi en huomannut asiaa, mutta kun olin jo yhden kerran kirjautunut sisään, niin sitten yritin kirjoittaa kommenttia johonkin topikkiin, ja sitten tuli vaan uudestaan pyyntö, että rekisteröidy sisään. Joten nykyisin aina kun tänne tulen, niin joudun kirjautumaan kahteen kertaan peräkkäin..š
No huh, olipa monimutkaisesti selitetty.
Olisiko mitään tehtävissä, tai jotain mitä minä voisin tehdä?
 
Miten kauan menee yleensä, kun sähköpostiin tulee se aktivointi juttu?
Minä en sitä ole vielä saanut, mutta jos siinä kauan menee niin sitten kaikki on kohdallaan.
Olen tarkistanut sähköpostiosoitteen olevan oikeinkirjoitettu.

-Neala
 
Ei siinä kyllä kovin kauaan mene, pari minuuttia korkeintaan taisi minulla mennä aikaa. Ilmeisesti sinä olet joutunut odottelemaan sitä kauemmin?
 
Aihe on vapaa, jos pystyt siihen kirjoittamaan. Ei sitä muusta huomaa. Alueilla aiheen edessä on kuitenkin lukon kuva, jos aihe on lukittu.
 
Sähköposti osoitteen "tyriminen"

Minulla on sellainen ongelma kuin, minä pölhö menin laittamaan siihen rekisteröitymis juttuun/lomakkeeseen/mikälie, sähköposti osoite kohtaan, osoitteen jonne en pääse katsomaan postejani(en muista salasanaa/salasanan muistutus kysymyksen vastausta), ja täten en voi vahvistaa jäsenyyttäni :x.Nickini täällä on Rose *Valkea Neito*. Olisi kyllä mukavaa jos minun rekisteröitymis lomakkeen, "sähköposti" kohta mitätöitäisiin ja saisin kirjoitettua siihen uuden osoitteen(ilman että tulee viesti joka väittää, "sähköposti osoite ei täsmää" jne.)...tulipas sekava viesti :roll:
 
Rose *VN*, käyttäjätunnuksesi on nyt aktivoitu, joten jos vielä muistat salasanasi, niin pääset kyllä sisään ja itse voit muuttaa sen osoitteen oikeaksi. :)
 
Laurana sanoi:
Sähköpostiosoite muutetaan sivun ylälaidassa olevasta [Käyttäjätiedot]-linkistä.

Heh...minä en pääse sinne...olen unohtanut salasanani, eikä "unohdin salasanani" painikkeen painaminen hyödytä mitään, koska en pääse sähköpostiini sisälle, koska olen unohtanut senkin salasanan/salasanan muistutus kysymyksen vastauksen(sähköpostini on suomi24.fi:ssä, nykyisin minulla on toinen sähköposti). olen minä kyllä ääliö :oops:

Ei muuten ole ensimmäinen kerta kun sählään rekisteröitymis asian kanssa...

Joten voisiko minut poistaa teidän "tietokannasta" (tai jostakin), niin että pääsisin rekisteröitymään uudelleen samalla nimellä ilman häiriöitä? (Tyhmä kysymys)
 
Pistä sähköposti osoitteesi mulle dunadan@merri.net , niin laitan sen tuolta yläpidosta oikeaksi ja postitan sulle vielä uuden salasanan.
 
nyt palaa

Kirjauduin sisälle viisi minuuttia sitten.. kirjauduin ulos saman tien kun parempi kone vapautui ja menin sille.. enkä enää voinutkaan kirjautua. Onko kirjautumisessa jotain vikaa kenties? odotanko viikon ja koetan uudelleen vai mikä tämä juttu nyt oikein on?

Adelnel
 
Ylös