Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

Tai sitten vähän helpommin, viet hiiren Käyttäjätiedot-linkin alapuolella viestiesi alaosassa. Näytön alakulmaan ilmestyy esimerkiksi sinun kohdallasi tälläinen teksti:

http://sinirinta.sigmatic.fi/~merri/kaarme/vanha/profile.php?mode=viewprofile&u=228

Tuo 228 on SINUN jäsennumerosi, jollakin toisella se korvautuu tietenkin jollakin muulla.
 
Eli siis pitäiskös nyt vai rekisteröityä uudemman kerran :?: Kun ei sisään ainakaan pääse vanhalla nimellä...
 
:evil: Nyt kyllä ärsyttää! Minulle oli tullut mailiin ilmoitus uudesta yksityisviestistä ja siinä oli vielä mukana linkki mistä voisin lukea yksärini. Painoin siis linkkiä ja ruudussa lukikin ettei minulle ollut tullut mitään viestiä. Kävin katsomassa jopa rapidista olisiko se siellä, muuta ei. tiedän ettei se ole kenenkään vika, mutta ärsyttää silti...Niin ja sitten toiseen ongelmaan. En saa edelleenkään avaani näkymään. kävin jopa tarkistamassa että se on varmasti user_joki2.jpg, mutta se ei vain suostu toimimaan. voisiko joku vähän auttaa minua sillä en saa sitä toimimaan vaikka olen noudattanut ohjeita ja tarkistanut, että kaikki on oikein kirjoitettu.(niin ja se yksäri jota en saanut koski nimenomaan tätä ava-asiaani)
 
en pääse sisään?! :cry:

en siis pääse sisään, sillä kun yritän kirjautua, niin väitetään että salasana on väärä, ja sitten kun yritin saada uuden painamalla "unohdin salasanani"-nappia, niin sähköpostiosoite ei muka täsmännyt numeroon.....missäs vika? :?: :!:
 
Gandar sanoi:
Tai sitten vähän helpommin, viet hiiren Käyttäjätiedot-linkin alapuolella viestiesi alaosassa. Näytön alakulmaan ilmestyy esimerkiksi sinun kohdallasi tälläinen teksti:

http://sinirinta.sigmatic.fi/~merri/kaarme/vanha/profile.php?mode=viewprofile&u=228

Tuo 228 on SINUN jäsennumerosi, jollakin toisella se korvautuu tietenkin jollakin muulla.

Paitsi, että käyttätiedoissa numero on yhtä suurempi. :)
 
Paxina: Arvatenkin se pitää tehdä :)

Gandar: hmm, siis, [Käyttäjät] listauksessa oleva numerolistaus ei ole oikeiden käyttäjänumeroiden mukaan, vaan listauksen mukaan. Minun käyttäjänumeroni on 2, käyttäjänumeroa 1 ei ole olemassa. Huomaat tämän ilmiön etusivulla kun vertaat käyttäjien määrää uusimman käyttäjän käyttäjänumeroon.
 
Mikseivät muokkaus-ja poisto-nappulat näy?
Minulla näkyy ainoastaan "lainaa".
Onko vika selaimessa, vaikuttaako näytön koon asetukset, vai johtuuko Käärmeestä?
 
Edellinen "Vieras" olin siis minä. Jostain kumman syystä olin muka kirjautunut ulos, mutta kuitenkin nimeni oli paikalla olijoiden listalla.
Alkaa mennä vähän oudoksi. :roll:

Joten tuo "muokkaa" ja "poista"-toimintojen puuttuminen johtui kai siitä.
 
Ylös