Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

Aada Viola sanoi:
Noista avoista vielä. Mulla ne ei näy ollenkaan!
Pitää painaa nimimerkkiä, sitten avautuu se höskä minkä kaikki tietää. Sielä vasta näkyy ava.

Muistaakseni Vampirella oli (lähes kai) vastaava ongelma joskus siitä kiinni, että Firefox-selain oli jotenkin kummasti estänyt kuvat ja linkit Käärmeestä. Jos käytät firefoxia, katsopa huviksesi mitä näkyy, kun menet:
Työkalut -> Asetukset... -> Sisältö -> Lataa kuvat automaattisesti -> Poikkeukset. Jos Kontu/Käärme on listalla jo estetty, salli se. Mutta jos sitä ei missään näy, niin en osaa enempää auttaa :( Kokeile kuitenkin tätä, mikäli ongelma vielä näin kahden kuukauden jälkeenkin esiintyy.
 
Mistä johtuu, että kun menen jonkun profiilisivulle ja laitan hiiren nickin päälle jotta näen hänen tietojansa, Uusimmat viestini-osion ensimmäisen osan palkki on aina tuon tietopalkin edessä, enkä näin ollen näe kaikkia tietoja? Eli miten pääsen tästä ongelmasta eroon? Vain jos kyseinen henkilö ei ole kirjoittanut viestejä, näen kaikki tiedot. Tätä ongelmaa en muista kohdanneeni kaikilla koneilla, joilla on koskaan Käärmeessä pyörinyt.
 
Vanha selain tyyliin IE6 käytössä?

(piti pyytää Jasdrilia ja Miccoh'ta kertomaan mitä tarkoitat kun en sen vertaa osannut käyttää järkeä. :'D)
 
Hm, mikä käyttöjärjestelmä ja mikä resoluutio? Resoluution näet kun pläräät jostain esiin "Näytön asetukset", vaikkapa Ohjauspaneelista: Ohjauspaneeli -> Laitteisto ja äänet -> Mukauttaminen.

IE:n version näkee jostain sieltä valikoista löytyvästä kohdasta "Tietoja Internet Exploderista" tjsp.

Tai ehkä mun pitäis vaan antaa ihan suosiolla olla tämän The Asiantuntijan leikkimisen ja antaa Merrin kertoa mistä tämä johtuu. :D

(Ei, vaan minä tarvitsen henkilön joka opettaa minut ymmärtämään lukemaani.)

Edit: Jaah. Testasin IE seiskalla ja eihän se tosiaankaan näy. Eli vika on selaimessa, mutta ongelma korjaantuu helposti, kun asennat Oikean Selaimen.
 
Taas minulle puhutaan nörttiä [16] Noh, käyttöjärjestelmä on Windows Vista, selain on IE seiska. Ja kuten olen pariin kertaan Ahvenessa sanonut, en rupea Mozillaa lataamaan syystä että minä asun niin mukavasti kuopassa ja notkossa ja vuorten takana ja vielä muuten vaan huonossa paikassa, eli netin nopeus on suorastaan hidas kuin öljyn synty, eli modeemi-tasoinen (tämä on joku mokkulan kautta gprs-yhteys) ja s.o. Mozillan lataaminen kestäisi tuntitolkulla, eikä minulla ole siihen nyt aikaa eikä innostustakaan. Eli näin, ellei Merrin diagnoosi ole jotain aivan muuta ja tilanne korjaantuisi muuten kuin Oikeita Selaimia latailemalla.
 
Tik (lopulta myös Círdan) [url=http://keskustelu.kontu.info/viewtopic.php?t=6176&postdays=0&postorder=asc&start=60]eri topikissa[/url] sanoi:
2008-ulkoasussa muiden käyttäjien profiileja katsellessa avatarista aukeava infoikkuna jää käyttäjän uusimpien viestien palkkien alle. (IE7)
Tämä ei taida olla kovinkaan harvinainen ongelma. Minulla ja Tikillä molemmilla on IE7, lisäksi minulla on Vista (lieneekö rotalla?) joten siitäkait se johtuu. Enkä minäkään aio ladata Mozillaa. :p
 
Rekisteröityminen

Tuota...
Mitenkä sen rekisteröitymisen oikein pitäisi sujua?
Klikkasin "luo oma tunnus", "siirry rekisteröitymissivulle" ja sitten se jo nykyään sanookin, että "olet yrittänyt rekisteröityä liian monta kertaa", kun pari kertaa yritin, mutta mitään ei tapahtunut.
Olisiko jostain pitänyt löytyä jokin rekisteröidy-nappula vai miten kuuluu edetä sen jälkeen kun on syöttänyt omat tietonsa, salasanat yms. niille vaadittuihin kenttiin?
 
Rekisteröitymissivu on (näköjään) nykyään jaettu useammalle "välilehdelle".
Aloitithan osoitteesta seuraavasta osoittesta? http://kontu.info/?sivu=liity

Kun olet hyväksynyt liittymisehdot "siirry rekisteröitymissivulle", näet vihreässä palkissa seuraavan valikon:
Tunnus » « Julkiset tiedot » « Omat asetukset » « Rekisteröidy »
Käy jokainen näistä välilehdistä läpi, rekisteröityminen varmennetaan tuolla viimeisellä.

Ei kannata kuitenkaan yrittää ihan heti uudestaan, jos olet tuon "liian monta kertaa"-virheen juuri saanut, ja sittenkin kun taas yrität, käytä toista sähköpostiosoitta jos mahdollista (veikkaan, että siellä on joku spämmibottien esto aktivoitunut).

Jos ei tästäkään ollut apua niin jätä tänne uutta viestiä, kyllä me sinut jollakin tavalla mukaan saadaan! :)
 
Kokeile vaikkapa näin:
[code:1:0479a26bd5][size=X]Allekirjoitus[/size][/code:1:0479a26bd5]
Ja X:n paikalle joku numero. Tästä näkee hieman että minkä kokoisia numeroita kannattaa käyttää:
size=0 xP
size=8
size=9
size=10
size=11
size=12
 
Miksi voi miksi käy niin, että lukemattomaksi jääneet aiheet seuraavalla kirjautumiskerralla näyttävätkin luetuilta? Poistetaanko tuo tuopin väri aina tietyin väliajoin?
 
Pepui, tuo toimii siten, että ne viestit, joissa on se keltainen tuoppi (eli aiheessa on sinulle uusia/lukemattomia viestejä) näkyvät uusina vain kullakin kirjautumiskerralla. Kun kirjaudut Käärmeestä ulos ja Käärmeeseen uudelleen on tilanne se että sinulle näytetään uusina ne viestit, jotka on kirjoitettu tuon uloskirjautumisesi jälkeen. Ja jos kirjaudut ulos ja sisään nopealla tahdilla ei uusia ole välttämättä tullut lainkaan.

Selvensikö tämä?
 
Höm höm. Musahuoneen kautta yritin laittaa omaa kommenttia kitaransoittotopikkiin ja viestini vain katosi lähettämisen jälkeen?! Mihin se meni? Vai eikö voi kirjoittaa viestiä jos avaa opastuksen kautta jonkun topikin ja osallistuu siihen? Nyt on vähän hölmö ja hölmistynyt olo :hups:
 
Ylös