Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

Usein kun kirjaudun, en pääse kirjautumaan ensimmäisellä kerralla, vaikka käyttäjänimi ja salasana ovat oikeat, ja foorumi ei kerro että mikään olisi vialla, se vaan ei kirjaudu sisään ja joutuu kirjautumaan uudestaan, kuitenkin usein jo toisella kerralla pääsee sisään. Mitään ideaa mistä tämä voisi johtua?
 
Mmulla ois sellanen onkelma, että en saa luettua uusia yksityisiä viestejäni... Kun menen tonne sinulla ei ole uusia viestejä niin siellä ei oo mitään vaikka oon vasta saanu sellasen ilmotuksen omaan sähkäpostiosoitteeseeni, että sinulle on tullut uusi yksityisviesti... Kääk!!! Mitä mie teen???? :? :?:
 
Hmm, lähettämänsä yksityisviestin voi myös poistaa sen jälkeen kun sen on lähettänyt. Eli voi olla että lähettäjä on mennyt poistamaan viestin ennen kuin ehdit edes lukea sitä. Tämä pitäisi kyllä varmaan testata paremmin että tietää miten asia on...
 
Näin ilmoitusluontoisena asiana: Minulle kävi juuri tänään tuo yllä mainittu juttu, eli olin saanut yksityiviestistä ilmoituksen, mutta itse uutta viestiä ei sitten näkynyt.
 
Eli tein avataristai läpinäkyvän, laitoin sen internettiin (osoitteeseen http://www.geocities.com/spors662/bird2.gif ) mutta kun laitan osoitteen Anna URL tiedostoon, jonka Avatar kuvan haluat linkittää. vieressä olevaan ikkunaan niin ei avatar toimi...
Lähetänkö siis tämän avatarin Nerwen:ille ja hän sitten ilmoittaa minkä osoitteen laitan (niinkuin rapidin aikoihin), vai mitä teen?
 
auttaisiko joku?
Minulla on tuolta vanhasta vanhasta lohikäärmeestä otettu vanha avatarini... joten siis... miksi se ei toimi? olen varmistanut sen nimen jo monta kertaa.... joten missä vika?
kiitos jo vastauksesta etukäteen.... :)
 
Ensinnäkin se on kirjoitettu väärin elrondmiettii.jpq <- q pitäisi olla g eli jpg. Sen lisäksi sinne pitää kirjoittaa koko osoite, eli kirjoitat sinne näin http://koti.mbnet.fi/keskimaa/avatar/elrondmiettii.jpg
 
No nytpä vasta ongelman lykkäs.

Sen vielä ymmärrän, että irc heittää välillä pihalle, tosin ilman syytä. Mutta nyt kävi myös sillain, että käärme kirjasi minut ulos ihan muuten vain, kirjoittelin kaikessa rauhassa viestiä Ardaan ja sitten kun painoin lähetä. Hups, invalid session tms.

Eilen tosiaan kultaisessa ahvenessakin oli sellainen ongelma, että yhtäkkiä vain merrin javairc heitti meikäläisen pihalle disconnectiin. Ihan ilman varoituksia, useamman kerran.
 
Nyt on pienoinen ongelma... Tuosta lainauksesta, miten siihen saisi sellaisen tekstin missä lukee kuka sen on kirjoittanut esim, Erkki kirjoitti:
Minä en saa siihen muuta kuin sen
Lainaus: jutun... Yritin itse ratkaista tätä mutta turhaan :roll:
 
Jos siis haluat lainata toisen viestiä, käytä toimintoa "lainaa", joka löytyy jokaisen viestin oikeasta yläkulmasta. Tai voit kirjoittaa komennon [ quote="Erkki" ] ja tähän sitten se teksti [ /quote ] ilman välilyöntejä.

Toivottavasti vastasin kysymykseesi. :)
 
Tuota, minä vaihdoin sähköpostiosoitettani, ja mietin vain että miten voin vaihtaa sen tuohon kohtaan tuolla käyttäjätiedoissa.
Kun kirjoitin uuden osoitteen, näyttöön tuli viesti Virhe! Antamasi salasana ei...jotain. Mitä siis pitäisi tehdä?
 
LilŽ Arwen:
Kirjoititko nykyisen salasanasi siihen salasana-kohtaan? Kyllä sen pitäisi kai toimia jos kirjoitat sen siihen. Siinä lukee, että varmenna nykyinen salasanasi jos vaihdat mailiosoitetta. Mulla ainakin.

Sitten saatat joutua mennä uudestaan aktivoimaan tunnuksesi uudesta mailistasi. huom. saatat. Se tieto on eräältä toiselta foorumilta.

Toivottavasti auttoi
 
Tein noin, ja nyt pitäisi aktivoida käyttäjätunnus uudestaan :cry: . Se linkki joka tulee sähköpostissa ei toimi. Voih....
 
Voi ei, minä onnistuin saamaan sinut onkelmiin. :cry:

Oletko varma, ettei se toimi?

jos siinä pitää odottaa jonkun aikaa ennen kuin se käy?

Joku ylläpidosta osaa varmaankin paremmin sanoa ja toimia, minä olen pelkkä kontulainen.

älä ole vihainen LilŽ, jooko?

pitäisikö itse kokeilla?
 
Juu...Ehdin kyllä möhlätä jo ennen kuin luin sinun ohjeesi...
En ole vihainen :D , epätoivoinen pikemminkin :( . Huonompi puoli lienee siinä, ettei ylläpitäjiin saa yhteyttä kun ei voi lähettää yksäriä :cry: . No odottelen että ylläpitäjät löytävät tänne...
 
Se linkki ei taida olla sillä tavalla, että sitä vois suoraan painaa.

kopioi se osoite *maalaamalla* se ekana, paina sitten hiiren oikeata näppäintä ja paina kopioi. Mene sitten tonne osoitepaikkaan, paina taas oikeeta näppäintä ja sitten liitä. siieh tulee se osote ja sitten meet sinne ja se sanoo, että se on aktivoitu.
eli käyttämättä copypastea.

Anteeksi, jos jouduin selittelemään itsestäänselvyyksiä. :)

Selitin varmaan aika huonosti.
 
Ylös