Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

LilŽArwen, tunnus on aktivoitu ylläpidosta käsin, joten voit nyt tulla seikkauluun mukaan. :)

Aikaisemminkin ja jatkossa Ylläpidon saa kiinni sähköpostista:

Merri - merri@merri.net
Nerwen - nerwen@merri.net
Dúnadan - dunadan@merri.net
 
Tämä vieras ilmoittaa nimekseen Tindómerel.

Ongelmana on se, etten pysty kirjoittamaan viestejä. Onko sillä, että olen joutunut olemaan yli kolme viikkoa ilman mahdollisuutta päästä Internettiin, jotain osuutta asiaan?
 
Päiviä, minä täällä taas :) . Sattui sillä lailla, että kun tulin tänne, tuossa paikalla olivat -listassa oli LilŽArwen, mutta en silti ollut sisällä, ja minun piti kirjautua sisään. Mistähän moinen mahtaa johtua :? ?
 
Päiviä, minä täällä taas . Sattui sillä lailla, että kun tulin tänne, tuossa paikalla olivat -listassa oli LilŽArwen, mutta en silti ollut sisällä, ja minun piti kirjautua sisään. Mistähän moinen mahtaa johtua ?

Itselläni kävi kerran samalla tavalla.
Olitko mennyt välilläjonnekkin muualle chaikkailemaan?
Itse olin aikoinani lähtenyt ja kun tulin takaisin, siinä oli Nefalphiel, mutta kun halusin päästä Pyöreään Pöytään, piti kirjautua uudestaan.

Ellei tämä ole taas sitä *kahteen kertaan kirjautumista* ,josta on yksi keskustelu tossa
 
Yksärit ei kulje! Failure-viesti=???

Failed sending email ::

DEBUG MODE

Line : 225
File : /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/emailer.php


Tämä tulee vaan. Kokeilen meneekö tämäkään viesti perille vai onko mun koko yksärit päin mäntyä!

Ei mennyt tämäkään yksärinä. yksäri-inboxini ei ole täynnä!
Onko mulle pistetty kielto? Kai siitä ilmoitettais asianomaiselle?
Mulla on avatar-palvelu kesken, tosi reilua hei... En oikeesti usko että oisitte niin toopeja että bannaisitte meikäläisen yksäreistä eikä foorumeilta - foorumeillahan mä oon viimeaikoina urputtanu. En yksärillä kenellekään. En edes jupelle ja rikulle. Icelle ehkä vähän, mutta ice on huippujätkä. tampereen kuningas. Ai niin ja lumipallolle menetin hermoni, mutta se anto anteeks. kai.

Anonyymi Imladviel
 
tästäkin viestistä tuli sama failure-viesti, mutta täällä se vaan on opaskyltissä nastoilla naulattuna...

montakohan kertaa savanna oikein sai mun viestin. Tulipahan hiilipaperikopio.

Very sorry Imladviel
 
Hmmh... siula näyttäisi olevan jokin oudon sortin ongelma. Tietokannassa tai jossain muualla... tiedä sitten mikä tuon aiheuttaa.
 
Tämä ei nyt yhtään sovi tänne, kun ei ongelma ole, mutten viitsinyt uutta topicia aloittaa. Mutta kun alkoi vaan mietityttämään mitä Kontulaisten Kuvagallerialle on tapahtuntut. Että jos joku tietää, niin kiva jos voi kertoa.
 
Imladviel sanoi:
tästäkin viestistä tuli sama failure-viesti, mutta täällä se vaan on opaskyltissä nastoilla naulattuna...

Minulle tuli sama viesti pari kertaa toissapäivänä, mutta sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Lienee joku hetkellinen bugi jossain? Viestit menivät kyllä läpi, mutta sitä ennen kone herjasi juuri samaa kuin Imladvielille.

Kyseessä ei siis ole jonkun tietyn koneen ongelma? Eikä ainakaan mikään henkilökohtainen toimenpide.
 
Avattaren saa näkyviin, kun klikkaat auki [Käyttäjätiedot] ja kirjoitat avatar-kohtaan osoitteen http://koti.mbnet.fi/keskimaa/avatar/tähänkuvannimi.jpg. Kuvan nimen täytyy olla oikein kirjoitettu, muistatko varmasti sen oikein?
 
Multakin oli se failure-ongelma seuraavan kerran käärmeessä käydessä hävinnyt. Vihreässä SeleB kärsi jostain samantapaisesta: lähetti mulle monta yksäriä joiden sisältö oli että tuliko se edellinen nyt perille... kaikki tulivat perille kopioineen. :lol:
 
Ylös