Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

Kun menet johonkin huoneeseen (Majatalo, Kirjasto, Opaskyltti jne) näet sen huoneen nimen isoilla mustilla kirjaimilla kirjoitettuna. Sen alapuolella on linkki [Aloita uusi keskustelu]. Sitä kun klikkaat, saat samanlaisen viestilaatikon kuin sait viestiä kirjoittaessasi. Kirjoita siihen aiheesi, äläkä unohda otsikkoa. Sitten vain painat Lähetä-nappia.

Tätäkö siis tarkoitit?
 
Minulle tuli pieni ongelma tuon Vihreän lohikäärmeen kanssa.

Vaihdoin siellä ulkoasua, ja enää siellä ei toimi mikään. En pysty kirjoittamaan mitään, enkä katsomaan mitään, yksärit ei toimi eikä mikään. Senpä takia pommitan Vanhaa nyt kysymyksillä.

Onko ulkoasun vaihtaminen jotenkin kiellettyä siellä vai mitä?
olen pahoillani jos on, mutta se jäi minulta kyllä nyt huomaamatta.

mitä teen? (osaako joku auttaa?)

muoks. juuri äsken kävin siellä, koska illalla väsytti jo vähän ja kuvittelin, että olisi jäänyt jotain huomaamatta siellä, mutta se on edelleen samassa jamassa. :(
 
Vihreässä lohikäärmeessä alkuperäisen ulkoasun saa palautettua seuraavalla osoitteella http://13084.rapidforum.com/selskin=0
 
Nyt minäkin joudun kysymään jotain. Vanha mailini, johon kaikki viestit Vanhasta tulevat, on poistettu käytöstä, enkä näe enää siihen tulevia viestejä. Kun vaihtaa Käyttöprofiilissa mailiaan, lähetetäänkö minulle automaattisesti uusi salasana, kuten joissain foorumeissa on tapana? Seuraako siitä ylipäätään mitään muutoksia? Eli varmistus vain, ettei mikään menisi poskelleen :)
 
Ja vielä toilailen kysymällä, aktivoidaanko se automaattisesti, pitääkö lähettää joku maili johonkin vai mitä pitääi tehdä? Rekisteröitymisestä uuteen Vanhaan on jo kuukausia, ei kukaan voi olettaa että muistan :p Onnistuin jossain töpeksimään aktivoinnin kanssa pahasti, siitä tämä varmistelu. Mutta kiitos, Nefalphiel.
 
Kun sähköpostiosoitteen vaihtaa, niin siitä pitäisi lähteä automaattisesti aktivointisähköposti uuteen osoitteeseen. Jos näin ei kuitenkaan käy, niin ota sähköpostilla yhteyttä vaikka meikäläiseen. :)
 
Miksi mulle tänään tulee joka sivun alkuun pitkät tekstit:

Warning: file_exists() [function.file-exists]: Unable to access in /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/functions.php on line 329

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/functions.php:329) in /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/page_header.php on line 474

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/functions.php:329) in /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/functions.php:329) in /www/asiakkaat/merri/public_html/kontu/keskustelu/includes/page_header.php on line 477
 
No katsos, phpBB:n uusi versio bugittaa ainakin Kontu ja Vereor -ulkoasuilla. Ei haittaa keskustelua. Jos vaihtaa väliaikaisesti vaikka Appalachiaan, niin pelittää hyvin. Vika korjattaneen melko pian... :wink:
 
Jeps, huomasin tämän sitten tuolta toisesta topikista ja tulin takaisin poistamaan tyhmää kysymystäni, mutta eipä onnistunut enää. Kertokaa nyt ylläpitäjät, miksi ei omaa viestiään enää voi poistaa sen jälkeen kun joku on ehtinyt kirjoittaa perään? Keljuttaa. :x
 
Hmmm. Kai minulla on ongelma, ja pyyntö.

Viimeksi kun vaihdoin sähköpostiosoitetta profiilissa, tuli ongelmia kirjautumisessa.
No, Dúnadan onneksi korjasi asian. Mutta, sähköpostiosoitteeni on viekäkin profiilissa väärin. Tiedä häntä, jos olen itse möhlinyt. :(
Mutta en kuitenkaan uskalla sitä itse vaihtaa ettei käy niinkuin viimeksi!

Jos joku kiltti voisi vaihtaa sähköpostin loppuosaksi
@jippii.fi Nykyisessä profiilissa se on väärin: @luukku.com,
ja sinne en ole rekisteröitynyt.

Olisin hyyyyvin kiitollinen :)
 
Olen uusi foorumilainen ja kirjoittelin noin viikko sitten kysymyksen haltiakorvista, nyt kuitenkaan en löydä kysymystäni, saatika vastauksia mistään... kuinka pian viestit poistetaan?
 
Ylös