Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

hmmm.. mulla ois tällainen ongelma että en löydä sitä linkkiä missä ovat kaikki vanhat yksityisviestini, joita minulle on lähetetty... :? mistähän ne löytää?? :?:
 
Jos tarkoitat yksityisviestejä jotka sait Rapidissa, ne ovat siellä eikä niitä valitettavasti saa tänne. Mikäli seassa on sellaisia jotka tahdot ehdottomasti säilyttää, ne kannattaa kopioida omalle koneelle johonkin tekstitiedostoon.
 
jep jep.. :) kiitoksia!!
mutta missä ne yksityisviestit ylipäätään näkyvät kun niitä saa?? :wink: very important to me.. :wink: ja jääkö ne vanhat viestit taas silleen kivasti johonkin näkymään??
 
Vanhat viestit saa tallennettua, niitä mahtuu muistaakseni 100. Eli aivan tarpeeksi :) Yksityisviestejä pääsee tarkastelemaan tuolta [Sinulla ei ole uusi viestejä] -linkin takaa - tosin siinä saattaa lukea muutakin, vaikkapa [Sinulla on 1 uusi viesti] ja niin pois päin :)
 
Hmm? Ainakaan oikeuksissasi ei ole mitään vikaa. Kokeilepa päivittää sivu, jahka sitten onnistuisi paremmin :)
 
Merri, Duna, Ihan kuka vain!! Rekisteröidyin äsken uuteen Vanhaan käärmeeseen (niin kuin vanhassa neuvottiin), mutta nyt kun yritän kirjautua sisään, [color=red:bf13e6d590]ei[/color] toimi :(
 
Miten saan laitettua vanhan avani tänne? Se oli user_joki2.jpg, mutta en saa sitä mitenkään. olen yrittänyt jo viisi kertaa noudattamalla tarkasti niitä ohjeita jotka tuolta yhdestä topicista luin, mutta ei onnistu. Voisiko joku lähettää tiedot minulle sähköpostiini kun on vähän ongelmia tämän uuden ulkomuodon kanssa tai sitten korjata jotenkin asian puolestani. kiitos jo etukäteen :)
 
Minua huolestuttaa Eteinen.
Kaikki jo hieman vanhemmat tai vanhat käärmesläiset ilmoittavat siellä tulostaan, vaikka paikka olisi tarkoitettu [color=red:e883aa68c5]UUSILLE[/color] asiakkaille.
Tiedän, he laittavat sen vitsinä, mutta silti.
Mitä siitä tulee, kun kaikki 212(tähän asti) rekistöröitynyttä jo aikaisempaa käärmesläistä alkaa laittamaan kaikki uuden esittelyn.
Ja tiedän, tämä ei kuuluisi tänne, mutten löytänyt muutakaan paikkaa.
 
??? En voi kirjautua ???

:?: [color=red:53448d0551]En voi kirjautua[/color]!!! En ole varma onko salasana oikein mutta silti. Voisiko joku ylläpitäjä vaihtaa salasanani ja lähettää sen osoitteeseen [color=blue:53448d0551]mikkoj90@luukku.com[/color]?
 
:) Nythän minä muistankin!!! Kun tuli tämä uusi Vanha Käärme niin siitä alkoi kaikki alusta! Kaikki käyttäjätkin silloin "nollattiin".
 
Ylös