Onnea valmistuneille!

Leia

Hobitti
ELi haluaisin näin Konnun välityksellä onnitella kaikkia kontulaisia jotka valmistuvat tänä keväänä (tänään)! :D
Itse 'valmistuin' talouskoulusta tänään. Olen erittäin tyytyväinen että kävin sen. Opin paljon uutta ja hyödyllistä elämää varten.
Mutta vielä kerran; Onnea!
 
Onnea minunkin puolestani kaikille ketkä päättävät minkä tahansa koulun, peruskoulun, lukion, ammattikoulun, ammattikorkean.. Minkä tahansa. Huomennahan on ainakin se virallinen lakkiaispäivä, tulee ihan tippa linssiin kun muistelee viime vuotta ja sitä kun painoi sen lakin päähänsä juhlasalin lavalla. Onnea tuhannesti ja taas tuhannesti, olette kaikki tehneet ison työn ja nyt teidät siitä palkitaan! :1420: :D
 
Onnea minunkin puolestani. Ammattiin valmistuneille tsemppiä työelämän pyörteisiin ja jatkokoulutuksesta haaveileville sitkeyttä koulunpenkille. :)
 
Minultakin jättimäiset onnittelut kaikille koulunsa päättäjille. Ja etenkin kaikille valkolakin saajille. Oikein paljon onnea teille. :)
 
Teurastajanhattu ei auta maailmassa itsessään mitenkään. Eli jollet mene korkeakouluun olet tuhlannut elämästäsi kahdesta neljään vuotta lukiossa. Hah.

Niille jotka oikeasti valmistuvat jostain annan suuret onnen toivotukset. Ylioppilaille toivotan vaan jaksamista.

(Olen itse ylioppilas vuosimallia 2000)
 
Oikein lämpimät onnittelut kaikille koulunsa päättäville ja niille jotka valmistuvat. Sekä tietenkin jatko-opiskelijoille paljon jaksamista!
 
Onnea valmistuville! Olkaa ylpeitä itsestänne ja saavutuksistanne! Hain tänään proviisorin paperit ja kuohuviiniä kohottaessa ajattelin, että siihenkin viiteen vuoteen on mahtunut monenlaista, ja että opiskelu on lopulta ehkä parasta, mitä voi itsensä hyväksi tehdä.
 
Onnea kaikille oikein valtaisasti!

Itselläni loppuu peruskoulu huomisaamuna klo 9, ja kyllä siinä taitaa tippa linssiin pirahtaa, mutta loppupäivä juhlitaan, juhlikaa toki te kaikki muutkin, kun aihettakin on!
 
Onnea kaikille kontulaisille jotka ovat valmistuneet ja muillekin valmistuneille!
Olkaa onnellisia kun saitte koulutyön päätökseen.
:)
 
Onnittelut kaikille teille, jotka saitte koulunne päätökseen ja teille, jotka valmistutte. Juhlikaahan ja levähtäkää vähän, sen te olette ansainneet!
 
Oikein suuret onnittelut minunkin puolestani kaikille jotka valmistuvat! Jakaisin ruusuja, mutta se ei valitettavasti käy päinsä näin netin välityksellä. :roll:
 
Onnea valmistuville, ylioppilaille, koulunsa päättäneille!
:1420:

Niin ja ''kotiinpäinveto-onnittelut'' eli onnea meidän ylioppilaille,
[color=orange:e9bfa2578f]Ruby ja Alx![/color]
*haliruttaa*
 
Isot onnentoivotukset kaikille uusille ylioppilaille, vastavalmistuneille ja
muille koulunsa päättäneille! Onnea ja menestystä myös jatkossa! :)
 
Jep, onnittelut minultakin kaikille valmistuneille. :)

Ja kiitos kiitos, otan onnittelut myös vastaan. (Viimeinkin peruskoulu päätetty!)
 
Lämpimät onnittelut ensinnäkin kaikille ylioppilaille (joista pikkuveljeni on tänä vuonna yksi). Ja tsemppiä tulevaisuuteen. Ja ammattiin valmistuneille toivon tietysti pikaista työpaikan löytymistä. :wink:
 
Ylös