Oxonmoot 2.-5.9.2021, Oxford

Ilma

Somehaltia
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Britannian Tolkien-seura järjestää Oxonmootin 2.-5.9.2021. Luvassa on ainakin verkkotapahtuma, mutta koronatilanteen salliessa tapahtuma pyritään pitämään myös livenä Oxfordissa St Anne’s Collegessa. Päätös live-tapahtumista tehdään lähiaikoina, ja jos se järjestetään, ilmoittautuminen alkaa toukokuun puolivälissä.
 
Last edited:
Oxonmootin facebook-sivut ilmoittavat, että rekisteröityminen alkaisi 16.5 illalla.
Ilmeisesti aikovat järjestää sekä fyysisen tapahtuman että online-version.

Itse olen jo päättänyt, että tänä sykysynä on liian aikaista matkustaa vielä paikan päälle, vaikka rokotukset onkin varmasti jo siihen mennessä saatu. Britannian koronatilanne on kuitenkin ollut melko eläväinen, joten ei kannata vielä riskeerata sinne matkustamista.
Ehkä vuonna -22 pääsisi taas ihan fyysisesti Oxfordiin asti...
 
Oxonmootin facebook-sivut ilmoittavat, että rekisteröityminen alkaisi 16.5 illalla.
Ilmeisesti aikovat järjestää sekä fyysisen tapahtuman että online-version.

Itse olen jo päättänyt, että tänä sykysynä on liian aikaista matkustaa vielä paikan päälle, vaikka rokotukset onkin varmasti jo siihen mennessä saatu. Britannian koronatilanne on kuitenkin ollut melko eläväinen, joten ei kannata vielä riskeerata sinne matkustamista.
Ehkä vuonna -22 pääsisi taas ihan fyysisesti Oxfordiin asti...
Samoilla linjoilla. Itse saan kakkosrokotteen heinäkuun lopulla, jos ei tule yllätyksiä, mutta pidän silti matkustamista riskinä. Lisäksi ei oikein ole tietoa siitä, tarvittaisiinko tuonne jotain rokotustodistuksia tms.
 
Virtuaaliversio hyvä! Mun matkustaminen Britanniaan asti on aina vähän rankkaa ja aikaavievää, koska en ilmastosyistä lennä. Internet-Oxonmoot palvelee! Myös mietityttää, miten Brexit vaikuttaa tuonnepäin matkailuun :/
 
Ylös