Oxonmootiin lähtijöitä syyskuussa?

Samooja

Kontulainen
Kuinka pikaisesti pitää ilmoittautua? Jos on meno, jonka tarkkaa aikaa ei vielä tiedä ja jota ei voi siirtää...
Varmistin Oxonmootin järjestäjiltä:
Ilmoittautuneita on nyt n.70, joten huoneita on vielä jonkin verran. Kehoittivat kuitenkin olemaan nopea, maaliskuun aikana jos ilmoittautuu niin pitäisi vielä onnistua (ellei tule suurta yleisöryntäystä). Sen jälkeen on vaikea sanoa riittääkö huoneita enää. Yleensähän itse tapahtumaan pääsee kyllä ilmoittautumaan, majoitushuoneet ovat ne jotka loppuvat.

Edit: voi tietysti olla että hitusen myös uhosin tutuille että meillä on torstai-illan Tolkien pub quiziin suomi-joukkue miltei kasassa, voittava sellainen tottakai. Älkää yllättykö jos tulee joku suomi-kyktköksinen kysymys visassa vastaan, mulle lupailtiin sellaista sinne tehtailla. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa treenata Tolkien-tietämys huippuunsa... 🥳

Last edited:

Samooja

Kontulainen
Hei,
minäkin ilmoittauduin!
@Hanna Kullanväärtti @Lehtokuusama @Velmunen @eowynofmay

Ilmoittauduin siis tapahtumaan + majoitus en-suite huoneessa, lisäyö keskiviikolle.
Lisäaterioita en ottanut mitään koska ne olivat mielestäni melko hinnakkaita, tapahtuman hintaanhan kuuluikin useampi ateria.
Muistakaa varata bussilippu Enyalië:n sunnuntaille ilmoittautumisen yhteydessä!
Itse ilmoittauduin myös stewardiksi kuten aiempinakin vuosina, mutta siitä teidän ei tarvitse huolehtia, merkatkaa sen sijaan itsenne ensikertalaisiksi niin saatte kaikki siihen kuuluvat jutut myös.

Lentoliput ehtii vähän myöhemminkin, pääasia että itse tapahtuma on nyt buukattu. :)

Last edited:

Ilma

Somehaltia
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Moi! Sanoin, etten ole tänä vuonna lähdössä, mutta taidanpa kuitenkin lähteä. Asiaan vaikuttavat mm. se, että vielä ei tarvi mitään viisumia Britteihin ja lentäminenkin saattaa kallistua tulevaisuudessa, jos lentovero tulee. Plus tietty mieluisa seura.
Näillä näkymin suunnittelen, että tulisin kotiin päin samalla Finskin lennolla kuin Samooja eli sunnuntaina 6.9. Klo 19.35. Matkaan haluan kuitenkin jo aiemmin aamulla tuolloin keskiviikkona, eli klo 8.00 lähtevällä lennolla, jotta saan ensikertalaisena maksimoitua ajan Oxfordissa. Seuraan saa liittyä, jos on muitakin aamuvirkkuja matkajännittäjiä.
Vielä en ole varannut, mutta aion tehdä sen nyt viikon sisällä.

Samooja

Kontulainen
Lennot on nyt kyllä halpoja, pitäisi varmaan piakkoin varata. Heathrowlta on tosi simppeliä matkata Oxfordiin; lentokentän bussiasemalta menee suoria busseja Oxfordin bussiasemalle josta voi joko kävellä tai ottaa taksin collegelle. Sinänsä ei siis väliä vaikka mentäisiin useammassa erässä paikalle. Itse olen sen verran monta kertaa mennyt tuolla aikaisella lennolla että saatan nyt kallistua hieman pidempien yöunien kannalle...

Gatwickiltä tai Gatwickin kautta kotiin mentäessä juna Lontoon keskustaan ja siitä Oxfordiin on kaiketi nopein?

Samooja

Kontulainen
Siltä varalta että joku jo varmistuneen reissuporukan ulkopuoleltakin lukee tätä (ainakin May), niin minä ja Lehtokuusama ollaan siis menossa näillä lennoilla, lennot siis myös ostettu nyt kun oli ennätyksellisen halpaakin. Kaikki taitavat olla tulossa paikalle ke-su, hieman eri aikoina ja eri reittejä, mutta kuitenkin. :)

Tällä hetkellä reissun varanneet ja mukana matkassa:
Samooja
Lehtokuusama
Ilma
Hanna Kullanväärtti
Velmunen?
eowynofmay?

Last edited: