Pelastakaa sotamies Hytönen

Ja Mai

Hobitti
Tiedä häntä ansaitseeko tämä oman topikkinsa ( :D ), mutta mitä mieltä olette kyseisestä ohjelmasta?

Itse olin ensin että ei helv... Koskapa en ole suuren suuri Joonas Hytönen fani, oikeastaan ollenkaan. Katselin kuitenkin tuon ensimmäisen osan, koska meiltä päin noin 80 prosenttia pojista menee Vekaralle, jossa siis Hytönenkin on, ja oli pakko katsoa näkyisikö tuttuja... No, ei näkynyt, ehkä myöhemmin! (Niin siis pojat kotikulmilta, ei täältä Kuopiosta pojat menee sinne... :) )

Joka tapauksessa kun ohjelmaa katselin, niin heräsi sellainen ajatus, jotta ihan hauskaa sinänsä katsella mitä armeijassa tapahtuu. Se on kuitenkin valtaosalle miehistä edessä tai takana ja naisena minulla ei ole millaistakaan kuvaa mitä se oikeasti on. Ainakin meillä oli silloin, kun veljeni oli armeijassa isällä ja veljellä jatkuvasti juttua armeijasta jne. Ehkä heitä ymmärtää paremmin, jos Hytöstä jaksaa katsella... :D

Joka tapauksessa, mitä mieltä?
 
Katsoin. Oli hyvä. :D Sai hyvää kuvaa siitä, minkälaista intissä on. Lisäksi oli hauska bongailla kameroita ympäri aluetta. Itse suhtautuisin epäilevästi, jos joku haluaisi tehdä dokumenttia varuskunnasta, jossa itse olisin paikan pomona. Mutta hyvinhän tuo näytti sujuvan. Harmi vain kun Karita ei kestänyt erossaoloa, ja jätti Joonas-poloisen :(.
 
Katsoin. Oli itseasissa todella huono ohjelma. Toisaalta kuitenkin on pakko katsoa myös ensi viikolla. Ja onhan se ihan mukava nähdä, millaista armeijassa on. [Ja minkänäköisiä tyyppejä siellä on :wink: ]

Ohjelmanhan ei kai pitäisi olla lavastettu, mutta jossain kohdissa ainakin se oli sitä, ihan selvästi.
 
Aika tyhjää näkyi ruokalassa olevan. :roll:

......... "Joukkue Hytönen, ylös!" ?-jP


Aika lepsuilevan kuvan tuo kyllä lomakohteesta antoi, ei näytetty vielä edes ensimmäistäkään muodottamista... puhumattakaan siitä kaikesta MUUSTA kivasta minkä joko Pizza P. Pekkarinen tai Pääesikunnan Myyttiensuojeluosasto oli leikkauttanut ainakin tästä ekasta osasta vielä pois.
 
Katsoin. Oli aika hyvä ohjelma. Saipahan ainakin tietää mitä armeijassa tapahtuu. Veljeni pääsi myös äskettäin intistä, joten oli mukava katsoa, mitä sitten siellä tapahtui.

Mutta ohjelman ideaa en kyllä tiedä. Eihän tuossa ole mitään järkeä , kuvata oma armeijapuolivuosikas.
No ehkä Hytösestä on mukava sitä katsella, ja oli tietenkin minustakin.. :D Mutta on se jotenkin väärin.
 
Oli kyllä aikomus katsoa se, mutta näin vain viisi minuuttia enimmäisen jakson lopusta, koska unohdin milloin se ohjelma alkaa.. Suoritin itsekin asepalvelukseni 90-luvun lopulla siinä samaisessa varuskunnassa. Joten on varmaankin ihan hauskaa verestää muistoja ja katsella, josko taustalla vilahtaisi jotain tuttuja skappareita ja paikkoja :)
 
Elhath sanoi:
Aika lepsuilevan kuvan tuo kyllä lomakohteesta antoi, ei näytetty vielä edes ensimmäistäkään muodottamista...
No, eihän siellä nyt ensimmäisinä päivinä mihinkään juoksuteta. Kyllä siellä vielä vauhtiin päästään, siitä voi olla varma. Ja Joonashan haki heti vemppaa, prkl! ;)

Jokin tuontapainen ohjelma olisi ollut todella mielenkiintoinen katsoa aikoinaan ennen omaa inttireissua, itselläni ei meinaan ollut armeijasta mitään käsitystä (lukuunottamatta kaverien isoveljien juttuja), ennenkuin itse sinne joutui.
 
Katsoin vähän aikaa, mutta kyllästyin ja tulin sitten mieluummin tänne Kontuun tietokoneella. Mielestäni oli kyllä vähän tylsä ohjelma... :/ En ole kyllä koskaan ollutkaan mikään Joonas Hytönen-fani todellakaan. Ainoa asia, mikä oli ihan mielenkiintoista, oli se, että me useimmat naiset, jotka emme armeijaan aio tai ole olleet, niin näkevät, että millaista siellä armeijassa sitten on. Pöh, tulipas erittäin erittäin sekava lause. Ja muutenkin vähän turha viesti.

Idea on tavallaan kyllä vähän outo. Ei pahalla :wink:
 
No jaa, onhan tuokin tapa saada intti muistot talteen :p Katsoin kyllä tämän ensimmäisen jakson. Hmm, mitäköhän siitä sanoisi? En nyt mitään suurta ja mahtavaa odottanut, mutta jotenkin oli silti pienoinen pettymys tämä sarjan alku ainakin. (Saattaa kyllä johtua siitä että pieni paha minäni olisi halunnut nähdä Joonaksen juoksemassa henkihieverissä)

Joka tapauksessa, aion kyllä varmaankin myöhemmätkin jaksot katsoa, mikäli olen telkkarin ääressä niiden tullessa. Suurinta huvia tulee varmaankin olemaan nämä Joonaksen ns. sairaudet :p
 
Katson aivan varmasti joka jakson, jos mitään mahdollisuutta on TV:n ääreen päästä. Syynä se, että poikaystäväni on nyt ollut kolme viikkoa juuri Vekaranjärvellä.

Sinänsä ohjelma ei ollut hauska tai hyvä tai mitään muutakaan positiivista. Ainoa arvo on informatiivisuus. Sellaiset, jotka eivät ole armeijaa käyneet, saavat siitä jonkinlaisen kuvan.

Olisivat edes valinneet jonkun Hytöstä fiksumman päähenkilön. Melkein kuka tahansa muu olisi käynyt. Itse olisin mieluummin katsonut ohjelman vaikka jostain ihan tavallisesta sällistä. Silloin tuloksena olisi kuitenkin todennäköisesti ollut tunnin dokumentti kakkoselle, eikä osa kolmosen "Viihdeperjantaita". Pääasia minulle kuitenkin on, että saan jotain käsitystä siitä maailmasta, joka muutoin jäisi täysin oman kokemuspiirin ulkopuolelle ja josta todennäköisesti saa lähitulevaisuudessa kuulla tukehtumiseen asti.
 
Itse en ole kiinnostunut päkkäkään hytösestä, mutta kiinnostuin katsomaan sen kun halusin tietää millaista se armeejassa on lopujen lopuksi suomessa. saan kuulla koko ajan jätkäkaverilta jostain armeejasta niin pitää sitä omaa pohja tietoa kartuttaa jotenkin... :lol:
 
....

Määkin katoin sen pelastakaa sotamies hytönenvai mikä sen nimi oikein olikaan...
Mutta kuitenkin se oli vähän kehno mielestäni mut aion katoo sen enskerrallakin.. :p
 
Katselin eilen vähän, mutta luulin sen olevan hulvaton, mutta olikin vähän tylsähkö.Lopuksi sitten kuuntelin sitä ollessani koneella^_^
 
Mun veli katto sitä ekaa jaksoa ja sille tuli hirveä ikävä armeijaan :mrgreen:
Ei se nyt mikään ihmeellinen sarja ole. Ehkä sekin on joku armeijan salainen projekti saada sinne lisää työntekijöitä, kun isot herrat jää eläkkeelle.
 
Oon kattellu ohi mennen niitä hytösen touhuja siä mutta mua itteeni kiinnnostaa yllensäkkin vaan armeija, eikä mikkään hytösen häslingit..
Se siinä on kun hytönen haki näin kauan lykkäystä armeijasta ja nyt kun se vihdoista viimein menee sinne niin siitä nostetaan kauhee numero.. :o
 
Ohjelmaa oli kyllä kiva kattoo kun se Hytönen siinä valitteli jostain,jne...
Aion kyllä katsoa ens kerralla...

-Mew
 
Toi on ihan pelle ohjelma. Ketä kiinnostaa Joonas Hytönen armeijassa - dokumentti? Ei ketään... Hyvä että kestin edes Joonas Hytönen Showta... *oksentaa nurkan taakse*
 
Ylös