Pieniä, suuria ja kaikenkokoisia ilonaiheita

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Siirsin vanhan, pitkäksi venyneen ketjun Vintille. Tässä uusi ilonaiheet topikki, olkaa hyvät.
Pyritään pitämään chättailu poissa topikista, tämä on kuitenkin keskustelualue ja vaikka Kulmikkaassa ollaankin niin pyritään välttämään niitä yhden sanan viestejä toisensa perään. Mikäli keksit ilonaiheelle perusteluja tai jotain muuta pohdittavaa siitä niin niitä olisi mukava kuulla.
Onnittelut yms. voi muuten välittää myös yksityisviestillä, se tapa itseasiassa varmasti ilostuttaa vastaanottajaansa enemmän kuin topikissa esitetyt onnittelut.
 
Ah, uusi ja raikas ilonaihetopikki.

Pääsen huomenna jälleen terkkarille. Uskokaa tai älkää, korvani on edelleen tukossa, vaikka sitä on yritetty noin 20 kertaa huuhdella ja muutaman kerran imuroida.
Terkkari määräsi tippoja, joita olen nyt kolmisen viikkoa korvaan tiputellut, ehkä se on pehmentänyt sen, mitä ikinä siellä sitten luuraakaan. Tulee jotenkin hassu tunne,
kun miettii minkälaista olikaan kuulla molemmilla korvilla yhtäaikaa, ilman sitä alituista hurinaa, jonka se möntti-mikälie korvassa aiheuttaa. Jospa nyt vihdoinkin asia saataisiin
korjattua ja kaikki palaisi normaaliin. Lisäksi löysin tässä vähän aikaa sitten kaulasta kaksi turvonnutta pattia/jotain. Ahdistaa hiukan, mutta lähinna se tiedottomuus,
että ovatko ne flunssasta turvonneita rauhasia vaiko.. jotain muuta. Saa nähdä.

Kaiken kaikkiaan minulla on toiveikas olo, ja terveys on kiva juttu. Huomenna, huomenna.. :)
 
Kävin eilen lääkärissä, ja oli suuri yllätys, kun lääkäri olikin nuori ja mukava mies.
Sain paniikkihäiriöön väliaikasesti lääkityksen, joten olo toivottavasti paranee piakkoin.
Lisäksi tuli lähete terapiaan, että jospa sitä kohta pääsisi elämään elämää niin, ettei tarvitsisi pelätä jatkuvasti paniikkikohtauksia.
 
Vampirelady, kuulostaa hyvältä tilanteenkehitykseltä. :3 Paniikkikohtaukset on ikävä asia. :( Ja pidä peukut pystyssä Círdanin korville!

Tuleva anoppi oli eilen ostanut minulle hyvyyttään uudet äitiys housut ja pari paitaa! Hih, kivaa. :3 Lisäksi massu on täynä nami kiinalaista ja elämä vaan näyttää yleisesti hyvälle ilman suurempaa syytä.
 
"Ehm... ehm... Nobody, ehm... nobody expects..."
"...the Spanish Inquisition..."

Heehee, Monty Python tekee elämästä kestettävämpää ^_^
 
Mummon syöpä ei ole levinnyt. Viikon päästä hänet leikataan, ja sitten katsotaan mitä tehdään. Olo on mukavan helpottunut, kun kaikki ei sittenkään ole niin huonosti, kun pelkäsin.
Loppuviikko tulee olemaan lyhyt ja perjantaina koulua on vain välillä 9-12, koska opettajanhuoneina toimineet parakit vaihdetaan.
Hiihtoloma alkaa pian, ja tänään olivat viimeiset kokeet ennen lomaa. Loman jälkeen jäljellä ovat enää fysiikan ja maantiedon kokeet. Sain äidinkielen kirja-arvostelusta 9 puolen ja nyt pitäisi kirjoittaa jokin novelli. Mukavaa, kun pitkästä aikaa kaikki asiat ovat jokseenkin niinkuin niiden pitääkin olla. ^_^
 
Anssi Koivurannan blogi. :heart: Harvoin minä sorrun ketään urheilijaa, popparia, poliitikkoa, naapurikuppilan myyjää tjsp fanittamaan, mutta nyt on pakko myöntää tilanteen olevan juurikin noin. Muuten ei ole selitettävissä, että viime viikonloppuna piti herätä yövuorojen jälkeen asioikseen katsomaan yhdistettyä tai se, että pitää käydä joka päivä tarkistamassa olisiko tullut lisää luettavaa Ylen urheilusivuille.

Ja kun en minä edes tiedä, mikä tuossa klopissa on niin erityistä juuri nyt. Toki olen itse ikäni urheillut ja hiihtolajit ovat lähellä sydäntäni, mutta silti...

[tekijän huom: varmaan ensimmäinen kerta kun käytän tuota hymiötä]
 
Julkaisivat sitten kirjoitukseni.
Toivottavasti jotain keskustelua syntyisi.
Ja toivottavasti kovin moni ei pahastu kämmistäni tekstissä...
 
Arvelinkin kirjoituksen olevan Pikku Myyn. :)

Ei tässä nyt vielä parane iloita, mutta positiivista saattaa olla huomenissa tiedossa. Pitäkäähän peukkuja huomista työhaastatteluani varten, etten menisi höpisemään jotain ihan höpöä, joka kaataisi loistavan oman alani tukityöllistymismahdollisuuden.
 
Ihanaa, ainoa vapaa päivä kokeista maanantain jälkeen. Pakko silti lukea perjantain kokeen alue kerran läpi, koska siinä on niin Melkorin vaikeita asioita. Mutta voin osittain lepäillä tämän päivän ja karistaa viimeisetkin flunssan rippeet pois. Lisäyksenä vielä, isä osti kaupasta jotain kummallista teetä, ja se on parasta mitä olen ikinä juonut. :p
 
Onnea matkaan Lehtokuusama!!! Täällä pidetään peukut ja isovarpaat pystyssä että kaikki sujuu hyvin! Kerrohan sitten kuinka homma meni?!
 
Samooja sanoi:
Onnittelut yms. voi muuten välittää myös yksityisviestillä, se tapa itseasiassa varmasti ilostuttaa vastaanottajaansa enemmän kuin topikissa esitetyt onnittelut.
 
Sain aikaiseksi tehdä lohi-parsakaali-tomaattipiiraan, josta riittää töihin evääksi ja huomiselle illallekin. Tuli myös todettua että ranskankerma sopii täytteeseen paremmin kuin kermaviili, vaikka aluksi ajattelin että tuleekohan siitä mitään... En ole kovin luova keittiössä, enkä ole ikinä ennen käyttänyt ranskankermaa missään. Panikoiduin kun tajusin, etten löydä kermaviiliä!

Bongasin myös tänään mainoksen Maxïmo Parkin paikallisesta keikasta! Jeeeeh, ostin liput samantien kun tulin kotiin. Toukokuuta odotellessa...
 
Olen sellaisessa iloisessa raskaustyytyväisyydessä, pikkuinen liikkuu mukavasti, ja jännitys pääsee laukemaaan. Viikko 20 jo. Sain myös tänään erään itkemään hyvällä tavalla.
 
Lehtokuusama sanoi:
Ei tässä nyt vielä parane iloita, mutta positiivista saattaa olla huomenissa tiedossa. Pitäkäähän peukkuja huomista työhaastatteluani varten, etten menisi höpisemään jotain ihan höpöä, joka kaataisi loistavan oman alani tukityöllistymismahdollisuuden.
Hyvältä näyttää, enkä edes jännittänyt mitenkään erityisemmin. Tukityöllistymisen hyväpuoli on, ettei vaatimukset voi olla hirmusuuret. Nyt sitten odottelemaan, että saisivat paperirulianssista jotain selvää.
 
Yllätin vanhemmat ja leivoin pullaa äidin nimipäivän kunniaksi. Kerrankin ne onnistuivat täydellisesti, tosin isä epäili että olen tehnyt jotain tyhmää, tai olen saanut merkintöjä Wilmaan.
Johtopäätökseni: Tässä talossa eivät lapset saa leipoa ilman todellista ja hyvää syytä. Jos sellaista ei ole, koulussa on luultavasti tapahtunut jotain, olet hölmöillyt, tehnyt jotain kiellettyä tai rikkonut jotakin... :p
 
Luin kirjastossa bussia odotellessa vähän matkaa kirjaa Me kolme ja jengi. Vaikka en kerennytkään pitkään lukea, niin vaikutti älyttömän hyvältä ihan alusta asti, pakko mennä huomenna lainaamaan se. :grin:
 
Faija tulee huomenna tänne etelään. Tavattiin joululomalla vain nopeasti aattona. Ehditään istua iltaa ja sellasta :)

Niin ja täällä etelässä Bp:ssa on ollut lunta jo kaksi päivää! Siis ihan keskustassakin! Tuli aamulla luennolle kävellessäni ihan kotoinen olo, kun aurinko paistoi ja "hanki" kimalteli.

Ah ja olen ilokseni huomaamattani lukenut Tarua unkariksi jo Kahden tornin puoleen väliin. Yllätykseni olen ymmärtänyt sitä niin hyvin, että siitä on tullut se ihana kutkuttava olo, mikä Tarua lukiessa täytyykin tulla. Ehkä tästä mongerruksesta joskus tuleekin jotain!
 
Hiihtoloma! Lyhyt hengähdys koulutyöstä, lomalla ei tarvitse lukea kokeisiin ja saan unohtaa hetkeksi kokeiden ja arvosanojen takia stressaamisen.
Univaajeenkin voisin yrittää nukkua pois, mutta tuskinpa sorrun yödataamiseen. Tai no... Niin, eihän sitä koskaan tiedä.. :p
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös