Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Pieniä, suuria ja kaikenkokoisia ilonaiheita

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Vehka, 13.08.2012.

1. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

^ Päivälleen 412 vuotta sitten virkaan astui paavi Paavali V, jonka ristimänimi oli Camillo Borghese. Siitä saamme nimenväännöksen Porkamillo. Minusta hieno nimi.

Ares B tykkää tästä.
  2. Ares B

Ares B Antifilatelisti

Tosielämän Don Camillo? Pitääpä esittää mainio nimiehdotuksesi jurylle. Mutta minulle hän on Nyhverö.

doncamillo1.

Isilmírë ja Kointähti tykkäävät tästä.
  3. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Minä adoptoin aikoinaan kaverin valkoisen kääpiöhamsterin, koska kaveri ei enää halunnut pitää sitä. Se sai nimekseen Tsirp, koska säikähtäessään se päästi aina nimensä mukaisen äänen. Nuo kääpiöhamsterit on kyllä todella suloisia otuksia. Oli varmaan rakkain jyrsijöistäni (kuuluuko tuohon muuten J?) kautta aikojen.

Ares B tykkää tästä.
  4. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Nyt se on selvillä. Tämän kevään tulokset: äikkä L ja hissa täysillä pisteillä L. Nyt pitäisi malttaa olla juhlimatta vielä hetki koska pääsykokeet, mutta on se vähän hankalaa. Haluaisin vain lähteä lakki päässä huutamaan keskelle toria. :grin:

5. Vimes

Vimes Kiltti kallo Konnavahti

Onnea tuloksista! Oletko Joensuussa pääsykokeissa tänään? :)

Muoks: Topikin aiheessa pysyäkseni, oma ilonaiheeni on että sain ainejärjestön kirjanpidon eilen ajan tasalle ja tänään olen oppinut jotakuinkin selkeästi renesanssin ja barokin kirjallisuuden eroista. Kunhan huomisessa tentissä vielä osaisin sen purkaa paperillekin.

Isilmírë tykkää tästä.
  6. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

@Vimes itse asiassa Oulussa tänään.

Ja niin tänään illalla jo neljät kokeet tehty, jolloin enää kahdet jäljellä. Taidan sittenkin selvitä tästä pääsykoehullutuksesta. :)

Vimes tykkää tästä.
  7. Vampirelady

Vampirelady Vamperi, Queen of Sassgard Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Mukavaa vaihteeksi innostua lukemisesta! En ole taas pitkään aikaan jaksanut lukea oikein mitään, mutta kun sain vihdoin käsiini Hobbin Assassin's Faten viikon alussa, olen unohtunut lukemaan sitä pitkiksi ajoiksi. Esimerkiksi keskiviikkoaamuna piti vain syödä aamupalaa ja lukea vähän samalla, sitten yhtäkkiä olikin mennyt jo tunti kirjan parissa.

Lehtokuusama, Steelsheen, Círdan ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  8. Ereine

Ereine Kontulainen

Sain kutsun työpaikkahaastatteluun. Vähän luulen, ettei se ole minulle sopivin paikka mutta iloitsen siitä kuitenkin kun muista tähän mennessä tekemistäni hakemuksista ei ole seurannut mitään. Ja niihin paikkoihin sentään tunsin olevani erittäin pätevä.

Gretchen, Lehtokuusama, Telimektar ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  9. Henane

Henane Raccoon (Little, but evil)

Pitkä lenkki koiran kanssa ja koiruus totteli todella hyvin! :heart: Mutta suurempi ilonaihe oli, että minä (raajakipuinen, rasitus astmainen ja pitkän ajan liikuntakieltoinen!) hölkkäsin n. 400m ja 400m juoksin! Kunto, hengitys ja mieli kesti!! :D Nyt on todella hyvä fiilis :grin:

Jaamar, Kointähti, eowynofmay ja joku muu tykkäävät tästä.
  10. Ankeuttaja

Ankeuttaja Ketjujenmanaaja

Tarpeeksi plussatunteja, että voi pitää vapaan perjantain.

Jaamar ja Isilmírë tykkäävät tästä.

Jaa somessa