Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Pieniä, suuria ja kaikenkokoisia ilonaiheita

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Vehka, 13.08.2012.

1. lindëalda

lindëalda Lupsakka tuhisija

Tässä minä orkestroin Sogno Di Volarea kuulemastani musiikista partituurille kokonaiselle sinfoniaorkesterille. Tunnen että jos universumissa on joku asia, jossa olen luontaisesti hyvä, se on tämä. Ensimmäistä kertaa elämässäni yritän jotain näin hullua, eikä minulla ole edes koulutusta asiaan. Silti stemmat järjestyvät kauniisti viivastolle. Olenkohan nyt löytänyt "oman juttuni?"

Sidhiel, douv, Isilmírë ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  2. Tänään kaikki vain onnistui. Ensin onnistuin pilaamaan ystävänpäiväni olemalla vielä tavallistakin enemmän ja korostetummin yksinäinen. Sitten menin kahvilaan kirjoittamaan musikaalia ja onnistuin saamaan taas kokonaisen biisin lyriikat kasaan ja muistin, kuinka kiva onkaan olla oma paras kaverinsa. Bändissä oli mukavaa ja tanssitunnilla ihanaa. Onnistuin ehkä ensimmäistä kertaa ikinä oikeasti tanssi-improssa. Yksi opettajistani rakastaa improvisaatiotehtävien teettämistä ja odotan niitä kauhulla, mutta tällä kertaa sain jutun juonesta kiinni. Piti improta jostain muistosta ja keskittyä tarinan kertomiseen tanssin kautta. Valitsin ihan kamalan synkän muiston, mutta improaminen tällaisesta aiheesta on oikeastaan paljon helpompaa kuin vain improaminen "jostakin". Se oli myös ihan sairaan vapauttavaa. Onnistuin myös tekemään täydellisen kolmoispiruetin vaihtaen pasésta kupéseen keskellä tätä improa, enkä yleensä onnistu siinä, vaikka keskittyisin vain siihen.

Sitten tulin kotiin ja opettelin uusia biisejä. Sitten lauloin vähän vanhoja ja harjoittelin belttaamista. Ja sitten lauloin yhden vaikean belttausbiisin paremmin kuin ikinä ennen :shock:. Onhan sitä belttaamista nyt tässä harjoiteltukin, ja sieltä se tuli! Oikealla tekniikalla, ilman painetta, jäätävällä volyymilla :grin:. Sen jälkeen taputin itselleni, koska minulla ei ole ketään muuta taputtamassa minulle. You go girl! That's what I'm talking about! Tällaiset päivät vain muistuttavat siitä, miksi oikeasti teen tätä.

Ja mikä parasta, huomenna en vaivaudu kouluun!

douv, lindëalda, eowynofmay ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  3. Salmiis

Salmiis Kontulainen

On niin ihanat kaksi päivää takana, että haluaisin vain elää ne uudestaan. Siis vanhojen tanssit. Sanat eivät todellakaan riitä kuvailemaan, kuinka hauskaa (ja jännittävää) oli tanssia 800 katsojalle 13 erilaista tanssia, joita ollaan harjoiteltu marraskuun lopusta lähtien, pukeutua hienoon mekkoon, olla kerrankin meikattuna ja hiukset laitettuina. Lukion parhaimmat päivät ehdottomasti takana! Toisaalta nyt näin tanssien jälkeen on ihan hirveän tyhjä olo. :cry:

Círdan, douv, Isilmírë ja 6 muuta tykkäävät tästä.
  4. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Kävin viikonloppuna kotipuolessa yllätysjuhlimassa 70 vuotta täyttävää isääni, mutta pahaksi onnekseni vilustuin ja sain lievän mutta sitkeän flunssan: vasta kuudentena päivänä nokka on alkanut toden teolla vuotaa. Flunssan lisäksi toin kuitenkin mukanani myös pakastettuja mustikkapiirakan paloja, jotka ovat sopivan pieniä, jottei kertamässäily kävisi ylettömäksi. Erinomaista kahvileipää kerrassaan! Kävin myös terveydenhoitajan vastaanotolla eilen, ja olin onnistunut taittamaan vuodenvaihteen lihomisen painaen nyt alle syksyn lukeman. Huomattavaa on myös, että söin tänään ensimmäisen mustikkapiirakan palan, vaikka herkku oli vaaninut minua pakastimessa maanantaista alkaen.

Eli jotkut asiat ovat hyvin, toiset keskinkertaisesti ja kolmannet huonosti, mutta menee tämä näinkin. :)

Jaamar tykkää tästä.

Jaa somessa