Pieniä, suuria ja kaikenkokoisia ilonaiheita

Isilmírë

Kuukivi
Muistin kerrankin ihan itse maksaa Konnun jäsenmaksut (toki yhdeksän päivää myöhässä mutta silti ilman erillistä muistuttelua), löysin ongelmitta meidän kaikkien kolmen jäsennumerot, muistin jopa maksujen nousseen (verkkosivuilla on vielä vanha hinta) ja kaivoin vaalikokouksen pöytäkirjasta uudet hinnat, kun en niitä enää varmasti muistanut. Kylläpä nyt on hyveellinen olo :D

Isilmírë

Kuukivi
Ei ole tullut, siksi olenkin niin ylpeä oma-aloitteisuudestani. ;)

Muoks Oikeastihan maksuaikaa on varmaan jonnekin lokakuun vaihteeseen tms. Jäsenkausi vain päättyi elokuun loppuun, siksi tuo "yhdeksän päivää myöhässä".

Last edited:

Isilmírë

Kuukivi
Säätiedotus on jo vähän aikaa lupaillut sadetta meille päin, ja toisin kuin moni kesäinen sateen lupaus, tämä on pysynyt voimassa. Ulkona on jo selkeästi pilvisempää, ja huomenna pitäisi alkaa kunnon sateen, jota riittää suurimman osan ylihuomisestakin, ja vielä perjantainakin on odotettavissa kuurottaista sadetta koko päiväksi. Viikonloppuna pääseekin sitten sumusäässä toiveikkaasti katsomaan, joko metsään olisi ehtinyt nousta sieniä.

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Opiskelumotivaation löytäminen uudestaan, mukava opiskella omasta kiinnostuksesta eikä amotivaation tilasta (henkilö ei ole motivoitunut tekemään mitään, tai toimii täysin pakon sanelemana). Myös mukavaa että päivärytmini on jälleen normaalissa, jolloin voin käyttää aamut ja alkuillat opiskeluun, koska olen silloin tehokkaimmillani.

Husky

Ilmaanhaukkuja
Mahduin mukaan työväenopiston kuntosählyyn. Pari kertaa ollaan nyt sekaporukalla käyty pelaamassa ja tosi kivaa on ollut. Saa hyvät hiet ja porukka on mukavaa.

Aloitan ensi maanantaina jousiammuntakurssin. Odotan todella innolla.

Olen ihastunut.

douv

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Metsästä löytyi enemmän sieniä kuin hirvikärpäsiä ja perillinen viihtyi mukana sekä kantorepussa että mättäällä nököttäen.

Valmistuvat käsityöprojektit tuo onnistumisen tunteita.

Viime yö oli katkonainen, mutta sain nukkua päiväunet ja pian on taas ilta ja saa käydä nukkumaan.

Syksy tuoksuu ja näyttää upealta.

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Olin eilen suolla kameran kanssa ja sain omasta mielestäni ihan kivoja kuvia. Ehkä luonnon valokuvauksesta tulee minulle uusi harrastus. :) En halua mitään paineita tästä, vaan alkaa huvikseni kuvailla ja viettää siten enemmän aikaa ulkona.

Isilmírë

Kuukivi
Olisipa meidänkin kotimetsästämme löytynyt sieniä poimittavaksi asti. Mutta ainakin löysin koivunlehden kokoisen täplän noin sentin mittaisia suppilovahveron alkuja (niidenkin päälle oli kyllä joku jo astunut ja murskannut melkein kaikki), joten tälle viikolle luvattujen sateiden jälkeen on ehkä jo jotain poimittavaakin luvassa ensi viikonloppuna.

Lauantaina oli myös kiva päästä taas kuoroon parin viikon melkein-nuhan jälkeen, ja se eilinen metsäretkikin oli kauniin syyssään takia ilahduttava sienettömyydestä huolimatta. Istuin pitkän tovin kalliolla ihan vain katselemassa, kuuntelemassa ja haistelemassa ja totesin siinä sivussa, että pitää varmaan hankkia jonkinlainen pefletti tulevia metsäretkiä varten. Minulla kun on aiemmin asti ollut tapana olla jatkuvasti liikkeessä metsäillessäni, mutta keväällä sairastetun koronan ja siitä seuranneen, kuukausia jatkuneen todella huonon kestävyyskunnon ansiosta olen oppinut arvostamaan myös metsässä istuskelua ihan uudella tavalla. Kalliot vain eivät enää ole kesäisen lämpöisiä takapuolen alla.