Pikkujoulumiitti #13 (27.11.-29.11.2009)

Minä, Qohelet, Fairy tale ja Minya tullaan Turusta autolla. Ollaan joskus 18 tienoilla perillä luultavasti. Voin koittaa muistaa ottaa mukaan hauskoja piparimuotteja, niinku siilin ja kissan esimerkiks :)
 
Kysymys: kuinka monta kiinnostaa uusi perinteinen Mario-tasohyppely, jota voi pelata moninpelinä?

MONINPELI
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=22MaI7OatpM[/youtube]

YKSINPELI
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wcclLi2T5bI[/youtube]
 
Mario!!

Minä ainakin olisin kiinnostunut pelaan sitä, kun tulen käymään vierailulla. Tämän miitin ilmoittautuneiden joukossa on varmaan ollut peruuttaneita kaikista vähiten, kun verrataan muihin miitteihin.
 
[Off]Vampirelady murisee ja kihisee ja miettii, miksi taekwondon vyökokeen piti sattua juuri miittiviikonlopuksi. Tahtoo pelata uutta Mariota![/off]
 
Minulla on koulussa maanantaisen kokeen valmistelutunti 12:15 eteenpäin. Se loppunee puoli kahden maissa. Menen todennäköisesti täältä 14:43 lähtevään Pendolino-junaan. Tikkurilassa 16:50-17:22 välisenä aikana vaihto Intercityyn ja olen perillä Lempäälässä sitten noin kello 18:41, kuten Enriisse ja Samoojakin. Liekkö sama juna? Minäkin käynen siinä juna-aseman läheisessä kaupassa ja olen 19 aikoihin varmaan valmis, jos kyytiin vielä pääsee. :)

Ps. Tässä yksi Mario-kiinnostunut lisää. (Luigi varattu minulle molemmissa peleissä. :wink:)


muoks.// Ajat tosiaan koskevat perjantaita. Kiitos huomiosta Jaamar. :grin:
 
Selvä, laitoin pelin tulemaan ja se on sitten ensi viikolla toivottavasti postilaatikossa. Ja kaikille tiedoksi: ainoat Mario-tasohyppelyt jotka olen koskaan pelannut läpi ovat Super Mario Bros. 1 ja 2. En siis ole mikään kovin hyvä toisin kuin Mario Kartin kanssa.

Huono juttu tuossa on, että minulla on vain kaksi Wiimotea, että jos jostain ei ilmesty kahta Wiimotea lisää niin uutta Mariota voi pelata vain kaksi kerrallaan (ja sehän ei ole yhtään niin kivaa kuin nelinsekoilu).
 
Ajattelin kysyä, että jos Lahteen päin olisi tulossa kyytiä sunnuntaina niin tulisin mielelläni mukaan. :grin:
 
Humm, ilmoitanpa tässä, että tulen tapani mukaisesti omalla kyydillä miittiin. Minulla on koko päivä vapaana eli pystyn periaatteessa lähtemään äidin kanssa ajelemaan täältä Kajaanista milloin vain, mutta mikä olisi semmoinen optimaaliaika tapahtumapaikalle saapumiseen? :p
 
Voinen Tampereelta tarjota kyytiä. Luultavasti taas rautatieasemalta jossain vaiheessa iltapäivää mutta tarkkaa aikaa on vielä hankala sanoa. Jossain klo 14-16 välissä varmaan.

Sunnuntaina tietysti kyyti onnistuu takaisinkin Tampereen suuntaan.
 
Círdan: parhaiten väkeä alkaa olla iltakuuden jäljestä, mutta ovet aukeavat joskus ennen kello kolmea. Aikaisin tullessa on vain se huono puoli, että nakkia saattaa viuhua herkästi – jos ei minulta jotain "epävirallista" niin viimeistään Jaamarilta sitten sitä "virallista". Jokatapauksessa Jaamarin auto on ensimmäisenä paikalla.
 
Nopean laskutoimituksen mukaan seuraavat henkilöt eivät ole ilmoittaneet kyytitarpeestaan tai junalla saapumisaikojaan:

Satekai
Arkint
Mic
GoldenDragon
Haltiamieli


Oletan että Satekai ja Arkint saattaisivat olla tulossa omalla kyydillä ja loput kaiketi junalla koska autopaikkoja ei kerran ole enää vapaana. Juna-asemalle saapumisaika olisi kuitenkin hyvä kertoa, muuten voi tulla erittäin pitkä odotus asemalla, kuskit eivät varmasti heitä montaa keikkaa edestakaisin.
 
Autolla tulossa, mutta aikataulu on vielä Novaakin avoimempi.
 
Voisin tulla samalla junalla kuin Samooja ja Enriisse, eli olen Lempäälässä 18.41 (kaupassa tietty tarvitsee käydä siellä myös).
 
Joo-oh, jos sekä Nova että Mic ajelevat niin jompaan kumpaan autoista mahtunee Haltikin. Lähtöajan suhteen ei ole niin tarkkaa, perjantaina ei pitäisi olla erityisempiä menoja mutta myöhempikin kelpaa.
 
Sopikaa Tamperelaiset sitten keskenänne nuo että kuka kuskaa ketäkin. Ne nyt vaan on kirjattu tänne jotenkin.
 
Nyt niillä jotka eivät ole kyytitarvettaan ilmoittaneet (Satekai, Arkint, GoldenDragon) alkaa olla viimeiset hetket niin tehdä. Torstain jälkeen kukaan kuskikaan tuskin enää tätä topikkia lukee, joten juna-asemalla on aivan turha odottaa kyytiä jos ei ole täällä topikissa asianmukaisesti sen tarpeesta ilmoittanut, sitä ei nimittäin silloin tule.

Muoks. Satekai infosikin irccissä että hän ja Arkint tulevat omalla kyydillä.
 
Sindorian kannattanee myös harkita julkisia. Näyttäisi vähän siltä että Lahden kautta ei ole tulijoita.
Laskujeni mukaan tuo Lempäälästä klo 19 haettava porukka on juuri yhden autollisen kokoinen. Mutta jos ajallisesti saisi sopimaan niin joku vajaa auto voinee napata hänet jostain matkalta? Ilmoittelehan aikataulujasi ettet jää kokonaan ilman kyytiä.

Minä olen jo puoliksi asennoitunut hakemaan tuon Lempäälän lastin joten muiden kuskien tuskin tarvinnee siitä huolehtia. Mutta katsotaan sitä vielä paikanpäällä sitten.
 
Vielä ilmoitan, että sittenkin tarvitsen kyytiä tuolta Lempäälän rautatieasemalta. Meni vähän liian myöhään tämä, anteeksi siitä. Samaan aikaan olen siellä kuin muutkin kyytiä tarvitsevat.
 
Ylös