Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

No jos Jaamar lähtee aikaisemmin niin mieluummin toki hänen kyydillä, sillä 20.30 on kovin myöhäinen aika lähteä.

Jos Jaamar siis vaan ajaa Kouvolan kautta ja hänen kyytiinsä sopii? :)

Jos tulee myrsky niin tulen sit vissiin junalla, mutta sitä kerkee sumplimaan sitten lähemmin.
 
Kyytiin mahtuu ja ajan Kouvolan kautta ja yritän olla eksymättä siellä :wink: Enkä usko että sellasta myrskyä tulee etten pääsis. Ja jos niin käy niin onhan Henane vielä lähdössä myöhemmin.
Mukava jos ei tartte yksin ajella :)
 
Todennäköisesti olen taas lähdössä autolla liikenteeseen ja 4 paikkaa löytyisi (Espoo/Helsinki) mutta tämä selviää lähempänä miittiajankohtaa. Pistän lisäinfoa kun tiedän tarkemmin.
 
Aloitan jälleen hyvissä ajoin tämän ahdistelun kahdesta asiasta (toimi erittäin hyvin viime miitissä).

- Eräpäivä on 9.11. Maksakaa ennen sitä.
- Alaikäiset muistavat taas tuoda miittiin tai postittaa etukäteen sen huoltajan kirjallisen luvan miittiin osallistumisesta. Ks. topikin 1. viesti.

Viime miitti taisi olla ensimmäinen koko Konnun miittihistoriassa kun kaikki maksoivat ajallaan. Älkää siis pettäkö tälläkään kertaa. :wink:
 
Tuli mieleen, että pelaako kukaan Riskiä jos kysyn antaako pikkuveli tuoda yhteisen pelin miittiin?

Ups. Tuli kahdesti. Joku jolla on oikeus poistaa viestejä voi varmaan poistaa toisen viestin?

Poistin ylimääräisen viestin. -Samooja
 
Tuokaahaan jookos paljon lautapelejä mukananne. Ja pipareita olisi mukavaa paistaa porukalla :yay: .

Ja heps, yksi paikka Enriissen kyydistä varattu (tai jos hän ei autoilekaan Vesilahteen, niin sitten jonkun toisen samalta suunnalta).
 
Heps, minäkin varaan, jos hän tulee autolla. Ainakin olin topikin ensimmäinen autopaikkaa kyselleistä, niin oletan että mikäli hän autoilee niin mahdun mukaan. ;) Tuoko Ringlad taas Carcassonnen? Tarvitseeko minun ottaa taas pisteytyslauta mukaan? :p
 
Pistelauta on nyt samassa osoitteessa muunkin pelin ja jopa minun kanssa, joten enköhän tuo koko setin :).
 
Miksi muuten hinta on henkilöä kohden sama riippumatta siitä onko 25 vai 30 osallistujaa? Yhdistys saa kivat voitot. Maksaako ne joulupiparit 41 euroa vai ovatko hinnat nousseet viimekuisen miitin jälkeen? ;)
 
Mä voin Tuoda Joitain elokuvia ja lauta pelejä. Kysykää multa jos löytyis mieleistänne elokuvaa tai lauta peliä. :grin:
 
Miccoh: hei aattele, saat samaan hintaan ENEMMÄN KONTULAISIA!

:roll:

Vähän vakavammin, aikamoinen osa tuosta "ylijäävästä rahasta" menee jo tilisiirtomaksuihin, eli yhdistykselle ei jää niin paljon rahaa kuin mitä voisi suoraan laskennallisesti olettaa.


(Ja muistutus: en ole yhdistyksen hallituksessa, joten ei minun sanomisiani sitten linkitetä heihin.)
 
Joku ei ollu Totoroa nähnyt joten lupasin hänelle että otan ainakin sen mukaan. Ja voisin kattoa jos tuosta kasasta löytyy joku muukin kattomisen arvonen (tai tarpeeksi kamala haukuttavaksi. :knockout: ).
Ja kysyn siis Atelta jos saisin Riskin ottaa.
 
Meiltä löytyis lautapeleistä tammea, myllyy, shakkia ja muuttuvaa labyrinttiä. Elokuvista Terence Hill ja Bud Spencer elokuvia, piirrettyjä Lucky Luke, Eddie Murphy elokuvia ja Ghost Rider ilman tekstitystä. :)
 
Onko kukaan tuomassa kitaraa mukaan miittiin? Nimittäin innoikkaimmat voisivat lurauttaa parit joulubiisitkin, jos pipareita tehään tai torttuja.. siis tämä on vain heitto :)

Ja mie lupasin tuora Alfred Jodokus Kvakit miittiin. Halutaanko ne sinne vieläkin?
 
Ja puhuu minun kitarastani lupaa kysymättä. Mutta joo, kyllä se miittiin
eksyy, mikäli ei ole kellään lainassa sillä hetkellä. Enkä usko että on. Ei
sitten tarvitse kenenkään pitkänmatkalaisen raahata moista mukanaan,
tilaa vieviä kapistuksia kun ovat.
 
Aada tulee autolla ja voi täten ottaa Hatun ja Aowynin kyytiin JKL:stä. Kellonaika ei oo vielä tiedossa. Niin ja minä ja Minya tullaan samalla kyydillä.

Asiasta kukkaruukkuun, Minya ja Aada ja minä sovittiin et voitais tehdä kimpparuokaa, joten jos haluaa osallistua siihen, niin voi ilmaista itsensä. Ruokalaji ei ole vielä tiedossa (paitsi että se on kasvista), mutta eiköhän se kohta selviä.
 
Ylös