Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

Keskustelu huoneessa 'Kadonnut Númenor', aloittanut Incánus, 07.10.2007.

1. GoldenDragon

GoldenDragon Hobitti

Toisin mukana hyvin mielelläni. En soittaisi kuin omallani. :p Ainoa ongelma on tuo katkennut D-kieli. =/ Eikä mania ostaa uutta, olen siis täysin pennitön.

2. Micco

Micco Jäsensihteeri, rahastonhoitaja Suomen Tolkien-seura

Jippii, ruokaa! :) Jouluruokaa?

Ja Freyja varmaan muistaa tällä kertaa ottaa koneensa pallopeleineen... [22]

3. Minyaleiel

Minyaleiel Hobitti

Oisko kenelläkään Aliasta? Tahtoo.

4. Vehka

Vehka Oman elämänsä puuskupuh Vastuuhenkilö Kummi

Freyja, voisin ilmoittautua mukaan kimpparuokaan.

Hmm, kummaa, olen kyllä maksuni maksanut mutta ehkä se tuonne jossain vaiheessa ilmaantuu. Toivottavasti.

Ja ja... Kitaraa voin minäkin lupautua soittamaan. :) Myöskin omenapiirakkaa aion leipoa paikan päällä, mutta se meneekö sitä yleiseen jakoon riippuu Michelotista.

5. Dúnadan

Dúnadan Ylläpitäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Vehka, nyt se maksusi on tuossa. :)

6. CAPS

CAPS Hobitti

Joudun perumaan miittiin tuloni. Kaverin polttarit osui tuolle viikonlopulle, ja se menee sentään (toivottavasti :D ) vaan kerran naimisiin, miitteihin taas ehtii toistekin... Joten Insa, ollos hyvä. Paikka on sinun.

7. Ringlad

Ringlad Kontulainen

Minulla on alias. Aioin kyllä tuoda sen muutenkin mahdollisesti, mutta nyt varmasti, kun kerta Minyakin sitä kaipaa :).

8. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Torttuja vois olla kiva vääntää jos vaan malttaa ja Alfredit tahtoo edelleen ainakin tämä.

Ostiz, se labyrintti vois olla kiva ja voisin sitä ehkä pelatakin.
    Alkaa olla niin paljon juttuja mitä meinasin miitissä keretä tehdä, että tuleepi vielä kiirus :p

9. Ostiz

Ostiz Hobitti

Ok, Jaamar tuon sitten sen labyrintin. :wink:

10. Samooja

Samooja Kontulainen

Jep eli Capsin peruutettua ensimmäinen varalistalainen eli Insa pääsee mukaan miittiin.

Muistakaa että eräpäivä on perjantaina, maksamattomat henkilöt eivät pääse miittiin. Odotamme toki pari päivää eräpäivän jälkeen jotta perjantaina maksetut miittimaksut näkyvät tilillä. Mutta maksettava siis on. Vasta puolet osallistujista ovat maksaneet, joten hopihopi.

11. Aowyn

Aowyn Hobitti

Hei, olen ihan uusi täällä ja tulossa miittiin. Vähän jännittää, kun en ole aikaisemmin ollut, mutta toivottavasti kivaa riittää ja tutustun uusiin ihmisiin :)

12. Päivis

Päivis Hobitti

Onko kitara teräs? Voisin tuoda siihen kielet jos ois.

13. Incánus

Incánus Kontulainen Suomen Tolkien-seura

Ei ole teräskielinen, valitettavasti.

14. Vehka

Vehka Oman elämänsä puuskupuh Vastuuhenkilö Kummi

Nylonkielinen? No hyvä, sitten minun sormet ei kuole jos Incá uskaltaa antaa kitaran soitettavaksi. Voisinko pyytää sen verran, että jos kontulaiset jotka ovat miittiin tulossa, tuntevat yhtään erilaisia leikkejä, voisitte niitä opettaa minulle? Tarvitsen aina uusia kun minulla on tapana olla isonen vähän kaikkialla. Ja meillähän on loistava koeporukkakin. ;)

15. Dúnadan

Dúnadan Ylläpitäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Vielä puuttuu 4 osallistumismaksua. Tänään pitää siis maksaa, tai peruuttaa osallistuminen. Maksuja odotetaan maanantaihin asti.

16. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Vehka, kelpaako leikki jota ei ole koskaan missään testattu? Merrin kanssa suunnittelimme pingviinileikin, mutta ei ole missään päästy sitä kokeilemaan :p

17. Ostiz

Ostiz Hobitti

Minä tietäisin yhden ponileikin jos jotkut uskaltaa kokeilla sitä. :D

18. Samooja

Samooja Kontulainen

Insa peruutti osallistumisensa, joten vapautunut paikka siirtyy seuraavalle varalistalaiselle eli Shailinille. Maksakaa kaikki mieluiten heti.

19. Ringlad

Ringlad Kontulainen

Onko kukaan miittiin tulija sattumalta partiolainen tai muuten vain voisi saada käsiinsä heidän myymänsä adventtikalenterin? Kukaan pikkuinen kalenterikaupustelija kun ei varmasti uskaltaudu minun kotiovelleni enkä heihin oikein muutenkaan törmää.

20. Hathaldir

Hathaldir Hobitti

Ringlad, täältä löytyy partiolainen joka voi myydä sulle kalenterin. :)

Jaa tämä sivu