Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

Mielenkiintoinen kysymys päivää ennen ilmoittautumista.. Mitenkäs, jos joku tulee junalla, niin onhan sieltä varmasti kuljetus kohti Vesilahtea? Että kyyti pystytään järjestämään? Mie ite olen kyllä tulossa autolla, mutta tierustelen jo nyt..
 
Yleensä junalla tulleet on noudettu ja kuljetettu takaisin bensakorvausta vastaan Lempäälän asemalta Vesilahteen autollisten toimesta. :)

Eli junalla tulevat ilmoittavat vain millä junalla tulevat, että monelta ovat Lempäälässä niin autolla tulevat osaavat sitten järjestellä aikataulujaan jne.
 
Kuka muka väittää että Käärme on hiljentymään päin? Miitti on lähes täynnä (26/30) alle tunnissa. Ilahduttavaa on myös huomata että mukana on muutama aivan uusikin nimi. Neljä mahtuu siis vielä mukaan ja sen jälkeen varalistalle loput. Viime miitissäkin peruutuksia tosin tuli joitakin, joten ainakin varalistan ensimmäisiltä sijoilta on vielä hyvät mahdollisuudet päästä mukaan. :p

Aivan alkurysäyksessä ilmoittautuneiden kannattaa maksaa se ilmoittautumismaksu emailissa olevan viitenumeron mukaan. Ilmoittautumisen jälkeen ruudulle pläjähti jostain syystä vääränlainen viite, mutta emailissa on näemmä oikea. Käyttäkää siis sitä.
 
jänskättää!!!

apua! iik!!!

meinasin nukkua onneni ohi... tulin kaverin luo teelle ja sit huomasin että
iik iik iik kellohan on jo miljoona ja pitää ilmottautua ja ja hätäännyin
mutta onneks täälläkin on interweppi :)

sikäli kun siis arvasin tai luin oikein tai jotain niin taisin keritä ihan
nippa nappa mukaan

nähellään :):):)
 
Moro!

Moi. Oon ekaa kertaa ilmottautuneena tulossa nyt miitille mutta oon ollu ennenkin vesilahti miitillä. Jotkut varmaan tunnistaa mut Incánuksen "pikkuveli". :grin: [color=black:3b432f0a29][/color]
 
Etsitään autokyytiä Helsingistä tai pääkaupunkiseudulta! :D
 
Tehdään niin, että ne jotka haluavat varasijalle käyvät myöskin ilmoittautumassa tuolla samassa paikassa, niin saatte samalla ne maksuohjeet, jos ja kun pääsisitte sitten mukaan.


Sitten siitä viitenumerosta

Ainakin 10:llä ihmisellä on sama viitenumero. Joten teemme näin, että aivan jokainen ilmoittaa vielä minulle yksärillä, kun maksu on suoritettu ja kuka sen on maksanut. Käyttäkää joka tapauksessa sitä viitenumeroa, jonka olette saaneet.
 
Tarkistan vielä sen verran, että ne 10 ilmoittautunutta, joiden viitenumero on 300000030, niin ilmoittakaa minulle kun maksu on suoritettu ja samalla se maksajan nimi. Jos haluatte, niin voin toki generoida teille uuden viitenumeron. Pistäkää vaikka yksäri, jos niin haluatte.

MUOKS. Koodi pitäisi kyllä nyt olla korjattu, eikä vastaavaa enää pitäisi tapahtua. Kai.
 
kyytiä helsingistä (no espoosta mut)

olisin kaipaamassa kyytiä pikkujouluihin ja pikkujouluista pois ilman suurempia aikatauluvaatimuksia paitsi että tietysti miitissä ois kiva olla mahd aikasin ja poistua mahd myöhään.

voin liikkua jonnekin sovittuun paikkaan ytv:n seutulipun kantaman alueella.
 
Hmm.. Miulta löytyisi neljä paikkaa Utista, Kouvolan ja Lahden kautta Vesilahdelle.. torennäköisesti on jo varauksessa kaksi ja yksi on erittäin epävarmalla. Eli siis tierustelen tarkemmin kyytiinitulijoilta :)
 
Olisin mahdollisesti tulossa Henanen kyydissä tai sitten ei.
Jos ei niin tulen autolla ja väliltä Luumäki-Vesilahti voi napsia ihmisiä kyytiin. Eli käytännössä sama reitti kuin Henanella, mutta tulen vain hiukan kauempaa.
Mutta katsellaan miten kyydin tarvetta on ja miten Henanen aikataulut sopivat yhteen omieni kanssa.

(Muoks. 31.10.)
 
Minun on kyllä pakko päästä Henanen kyytiin, muuten en pääse miittiin laisinkaan. Ei ole rahoja juniin eikä busseihin. Joten aika varmasti lähden Henanen kyydillä. :D

Eka maksanut! 8)
 
Hei Henane mahtuisinko Kouvolasta kyytiisi kun täältä Anjalankoskelta porottelen?

Ja ihan sivuhuomiona täytyy sanoa että on tosi hassua kun miitit tulee taas täyteen hetkessä, hyvä että ihmiset on päässeet miittikammoistaan eroon. :)
 
Juu.. minun aikatauluni on hieman poikkeuksellinen muihin. Eli siis lähren Kouvolasta klo. 20.30 torennäköisesti vasta ajamaan Vesilahteen. Eli siis otan autooni ne, ketkä haluavat tulla.. Mutta aikataulu on tuollainen. Ja jos Jaamar menee aikaisemmin kuin mie, niin torennäköisesti ihmiset menee hänen kyydissäään, mutta voin mielelläni ottaa ihmisiä kyytiini :)

Eli alunperin kyytiini oli ilmoittautunut GoldenDragon, Jaamar ja Nemo. Nyt ilmoitti Vána mielenkiintonsa.. Mutta Jaamarilla ilmeisesti on myös auto ja hän lähtee minua paljon aikaisemmin Vesilahdelle. Eli siis nyt tarkastellaankin tätä mahdollisuutta :)
 
Juu. Varmistin tänään asian ja jos keli ei ole aivan järkyttävä niin lähden autolla (äiti sanoi että jos on myrsky niin en saa lähteä :knockout: ) ja kyytiin mahtuu kolme tai neljä.
Pääsen mitä luultavimmin töistä kahdelta tai puolikolmelta ja lähden aika pikaseen ajelemaan. Ihan summittainen ja tuulesta temmattu arvoi voisi olla, että olisin Kouvolassa aikasintaan joskus puolneljän tai neljän maissa. Mutta aikatauluja voi katsella tarkemmin myöhemmin.
Jos joku kyytiä kaipailee niin voin sovittaa aikatauluja vähän senkin mukaan.
 
Undo sanoi:
Mur. Mur. Mur. Saatte vapaasti arvata, kenellä on tentti lauantaina 24.11.

Oho. Nyt kun katsoin kalenteria, niin saatte vapaasti arvata, kenellä muullakin on. [22] Mutta ei se mitään. Täytyy (taas) sopia opettajan kanssa jokin erikoisjärjestely. :grin:
 
Ylös