Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

Henane sanoi:
Onko kukaan tuomassa kitaraa mukaan miittiin? Nimittäin innoikkaimmat voisivat lurauttaa parit joulubiisitkin, jos pipareita tehään tai torttuja.. siis tämä on vain heitto :)

Ja mie lupasin tuora Alfred Jodokus Kvakit miittiin. Halutaanko ne sinne vieläkin?
Toisin mukana hyvin mielelläni. En soittaisi kuin omallani. :p Ainoa ongelma on tuo katkennut D-kieli. =/ Eikä mania ostaa uutta, olen siis täysin pennitön.
 
Freyja sanoi:
Asiasta kukkaruukkuun, Minya ja Aada ja minä sovittiin et voitais tehdä kimpparuokaa, joten jos haluaa osallistua siihen, niin voi ilmaista itsensä. Ruokalaji ei ole vielä tiedossa (paitsi että se on kasvista), mutta eiköhän se kohta selviä.

Jippii, ruokaa! :) Jouluruokaa?

Ja Freyja varmaan muistaa tällä kertaa ottaa koneensa pallopeleineen... [22]
 
Freyja, voisin ilmoittautua mukaan kimpparuokaan.

Hmm, kummaa, olen kyllä maksuni maksanut mutta ehkä se tuonne jossain vaiheessa ilmaantuu. Toivottavasti.

Ja ja... Kitaraa voin minäkin lupautua soittamaan. :) Myöskin omenapiirakkaa aion leipoa paikan päällä, mutta se meneekö sitä yleiseen jakoon riippuu Michelotista.
 
Joudun perumaan miittiin tuloni. Kaverin polttarit osui tuolle viikonlopulle, ja se menee sentään (toivottavasti :D ) vaan kerran naimisiin, miitteihin taas ehtii toistekin... Joten Insa, ollos hyvä. Paikka on sinun.
 
Minulla on alias. Aioin kyllä tuoda sen muutenkin mahdollisesti, mutta nyt varmasti, kun kerta Minyakin sitä kaipaa :).
 
Henane sanoi:
pipareita tehään tai torttuja.. siis tämä on vain heitto :)

Ja mie lupasin tuora Alfred Jodokus Kvakit miittiin. Halutaanko ne sinne vieläkin?
Torttuja vois olla kiva vääntää jos vaan malttaa ja Alfredit tahtoo edelleen ainakin tämä.

Ostiz, se labyrintti vois olla kiva ja voisin sitä ehkä pelatakin.
Alkaa olla niin paljon juttuja mitä meinasin miitissä keretä tehdä, että tuleepi vielä kiirus :p
 
Jep eli Capsin peruutettua ensimmäinen varalistalainen eli Insa pääsee mukaan miittiin.

Muistakaa että eräpäivä on perjantaina, maksamattomat henkilöt eivät pääse miittiin. Odotamme toki pari päivää eräpäivän jälkeen jotta perjantaina maksetut miittimaksut näkyvät tilillä. Mutta maksettava siis on. Vasta puolet osallistujista ovat maksaneet, joten hopihopi.
 
Hei, olen ihan uusi täällä ja tulossa miittiin. Vähän jännittää, kun en ole aikaisemmin ollut, mutta toivottavasti kivaa riittää ja tutustun uusiin ihmisiin :)
 
Nylonkielinen? No hyvä, sitten minun sormet ei kuole jos Incá uskaltaa antaa kitaran soitettavaksi. Voisinko pyytää sen verran, että jos kontulaiset jotka ovat miittiin tulossa, tuntevat yhtään erilaisia leikkejä, voisitte niitä opettaa minulle? Tarvitsen aina uusia kun minulla on tapana olla isonen vähän kaikkialla. Ja meillähän on loistava koeporukkakin. ;)
 
Vielä puuttuu 4 osallistumismaksua. Tänään pitää siis maksaa, tai peruuttaa osallistuminen. Maksuja odotetaan maanantaihin asti.
 
Vehka, kelpaako leikki jota ei ole koskaan missään testattu? Merrin kanssa suunnittelimme pingviinileikin, mutta ei ole missään päästy sitä kokeilemaan :p
 
Insa peruutti osallistumisensa, joten vapautunut paikka siirtyy seuraavalle varalistalaiselle eli Shailinille. Maksakaa kaikki mieluiten heti.
 
Onko kukaan miittiin tulija sattumalta partiolainen tai muuten vain voisi saada käsiinsä heidän myymänsä adventtikalenterin? Kukaan pikkuinen kalenterikaupustelija kun ei varmasti uskaltaudu minun kotiovelleni enkä heihin oikein muutenkaan törmää.
 
Ylös