Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

Samo, siis tuo miun kyyti tulee Oulusta, josta on lähdössä myöskin Freyja ja Minya. Matkalla otetaan sitten Jyväskylästä kyytiin Hattu ja Aowyn.
 
Enriisse, yleensähän noi autopaikat on jaettu siinä järjestyksessä kuin autokyytiä on topikissa kyselty. Toki voin Lehtokuusamankin autoon hypätä, jos joku minut on ohittanut listassa.
 
Poppy sanoi:
Enriisse, yleensähän noi autopaikat on jaettu siinä järjestyksessä kuin autokyytiä on topikissa kyselty. Toki voin Lehtokuusamankin autoon hypätä, jos joku minut on ohittanut listassa.

Voipi olla mutta kyseiset henkilöt ovat lähestyneet minua YV:llä/irkissä/muualla kyselleen kyytiä ja alustavasti olen niin mennyt lupamaan heille jo ennen topikin perustamista. Koska pitkään oli epäselvää millä kyydillä itse koko tapahtumaan lähden niin en voinut luvata muille mitään. Pahoittelen sitä jos en ole asiaa tarpeeksi hyvin selventänyt etukäteen. Toivon että kaikille joku kyyti järjestyy sillä bussiksi en yhtäkkiä voi muuttua.
 
Loppupeleissä kuski päättää aina ketä hänen autoonsa tulee. Kuskilla on täysi oikeus sopia yksäriteitse kyytiläisensä, kyse on kuitenkin hänen autostaan ja siinä ei silloin topikissa huutelut paljoa auta. Järjestäjien taholta emme voi asialle mitään, kuski päättää itse keitä hänen autoonsa tulee mikä on täysin ymmärrettävää.

Mutta pääasiahan on että kaikille järjestyy kyyti. Mikäli yhtään tunnen osallistujalistan nimiä niin kaikilla Helsinkiläisillä on nyt kyyti ja Helsingin autot ovat täynnä tähän tapaan:

Enriisse (Espoo/Helsinki)
1. Miccoh
2. temmi_hoo
3. Ringlad
4. Päivis

Lehtokuusama Lähtö n. klo 18
1. Samooja
2. Poppy
3. Hellas Platinum

Muutin myös Aadan auton tiedot 1. viestiin.
 
GD ei ole ilmoittanut minulle että olisi tulossa kyydissäni. Elän siis siinä uskossa että hän on menossa Henanen kyydillä ellei toisin ilmoiteta.
Autoon kyllä sopii että se ei ole ongelma, mutta haluan että hän itse varmistaa asian ettei tarvitse ihmetellä että kuka nyt tulikaan kenenkin kyytiin ja kuka ei.
 
Tarkoitukseni ei ollut kuulostaa lainkaan niin kärkevältä kuin lopulta kuulostin, pahoitteluni. Tottahan toki kuski itse päättää kyytiläisistään ja varsin reilua että paikat menevät niille, jotka niitä aktiivisesti tavoittelevat. Onneksi en epähuomiotani jäänyt sentään kokonaan autopaikkaa vaille. ^_^
 
Mutta jos yhdistys ostaa taikinan, niin pitääkö pipareista maksaa? Vai kelpaako leipominen omaksi maksusuoritukseksi? ;)
 
en halua olla mitenkään pilkunviilaaja, mutta Utti kirjoitetaan kahdella t:llä ei Uti :)

Olen mieki partiolainen ja miul on myynnissä kalentereita.. ;) pientä mainostusta.. thih ^^

Mut juu.. saatan tuora perjantaina riisipuuroa, jos jotkut sitä syö?
 
Vehka sanoi:
Mutta jos yhdistys ostaa taikinan, niin pitääkö pipareista maksaa? Vai kelpaako leipominen omaksi maksusuoritukseksi? ;)

Pipareiden kanssa on tarkoitus noudattaa samaa käytäntöä kuin Yhdistyksen tarjoamien lettujenkin kanssa. Glögi ja piparit ovat jäsenille jäsenetu eli ilmaisia (täytyyhän siitä jäsenyydestä jotain hyötyä olla) ja ei-jäsenille maksullisia. 1-2e hinta glögistä ja pipareista tuskin on kenellekään kohtuuton etenkin kun hinta sisältää glögiä ja pipareita niin kauan kuin tavaraa riittää. :wink:

Leipominen on vapaaehtoista ja ilmeisesti monen mielestä mieluisaakin puuhaa. Mikäli jonkun ei-jäsenen budjetti nyt meinaa kaatua tuohon pariin euroon niin minun kanssani voi paikan päällä neuvotella maksun korvaamisesta. Luonnollisesti nakitan kyseisille henkilöille ikävämpää puuhaa kuten jälkien siivoaminen. :p
 
Oi riisipuuroa! Söisin erityisen mieluusti! Henane, näyttäisi siltä että saat keitellä sitä ison padallisen. :p

Onko Vesilahdella leivinpaperia? Entä kuka tuo jauhot?
 
Leivinpaperia ei ole, joten sellaista täytyy tuoda itse/jonkun mukanaan.
 
Minä voin hoittaa kyllä leivinpaperin ihan hyvin. :) Ehkä budjettini juuri ja juuri kestää parin euron menetyksen sitten, mutta jäljet voin kanssa siivota napisematta.

Hmm-mmh, olisiko kukaan halukas näkemään Hiidenpataa?
 
HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA HIIDENPATA joo katotaan :o :o :o :o :o
 
Ja minulta löytyy kaikki Pirates of the Caribbeanit (myös uusin) ja jos joku ilmaisee kiinnostustaan katsoa niitä niin voin tuoda ne, vaikka kaikkia tuskin tuleekaan katsottua. Ei nuo nyt niin hirveästi tilaa vie kuitenkaan.
 
Ylös