Pikkujoulumiitti #9 (23.-25.11.2007)

Kiitos kaikille miitistä :)
Tällä kertaa muistin käydä saunassakin.
Carcassonnea en päässyt pelaamaan (en vieläkään ole käynyt kertaakaan toisessa mökissä siellä tuvan puolella, vaikka muutamissa miiteissä olen paikalla ollut), Lunch Moneyta ja liersdiesia (vai mikä sen noppapelin nimi olikaan) sen sijaan tuli pelattua ja ropea myös (ainakin yritettyä, vaan keskenhän se taas jäi).
Torttuja olisin voinut tehdä enemmänkin. Kiitokset keitosta.
Näin viimeinkin Totoron :)
Selvisi ainakin mikä on guitarhero josta kaverit on puhunu...
 
Multa meni miitti vähän ohi, kun ajatukset olivat koko ajan jossain ihan muualla ja näin jälkeenpäin tuntuu, etten oikeastaan jutellut kenenkään kanssa koko viikonloppuna. Selkäsärky ja mikrolautasen hajoittaminenkin vähän laskivat fiiliksiä. Ei siis ollut ihan mun parhaita miittejäni. Porukka oli kuitenkin yhtä ihanaa kuin aina aikaisemminkin ja pääsinpä haistelemaan vähän talveakin ennen kuin piti palata takaisin tänne sateiseen Helsinkiin. Kiitos siis miitistä kaikille ja erityinen kiitos Lehtokuusamalle kyydeistä!
 
Olin ihan unohtanut sen jännän korttipelin jossa tapettiin ihmisiä heittelemällä pähkinöitä :D Se oli aika hupaisaa. Kiitos siis myös Wu Ming opastuksesta pelin saloihin :D
 
Oo.. Hatha! olet pelastus.. siis sie ja Ansku.. hienoa, että ne on teillä! ihanaa kiitos kiitos ^^ ja enää se hiusvärihoitovoide, jos joku tietäisi sen kohtalon, niin olisin niin kiitollinen. (mistä huomaa, että olen köyhä opiskelijatyttönen, jolla ei ole edes mahdollisuutta hommata uusia ;)) thih..

Mutta.. tosiaan! Glögi ja Pipari juttu unohtu.. oli jees ^^ Kiitza!
 
hei tyypit oli tosi kivaa <3

saunaan mun muistaakseni saatiin lauteille ilman sylipaikkojen täyttämistä 14

keitto oli hyvää ja pitsat kanssa, erityiskiitos torttukansalle jälkiosallistumisen mahdollisuudesta
 
temmi_hoo sanoi:
[...]
keitto oli hyvää ja pitsat kanssa, erityiskiitos torttukansalle jälkiosallistumisen mahdollisuudesta
Siis tässä korostaen sitä että roiskeläppiä ei lasketa pizzoiksi, vaikka joku voisi niin tehdäkin. ;P
 
Ole hyvä vain temmi :) Ja sen 14 lisäksi jos sankoa olisi siirtänyt niin yksi pienehkö kontulainen olisi vielä mahtunut. Ja oliko ylälauteella tai keskellä vielä joku kohta mihin olisi saattanut sopia, vai muistanko ihan väärin?

Ja minäkin tahdon kiittää tortun leipojia, koska vaikka itse olin tavallaan hommaa järjestämässä niin olin siinä vaiheessa sen verran väsy että en kertakaikkiaan jaksanut kunnolla keskittyä ja osallistua *kiitos ja kumarrus*
 
Juu, kiitoksia minunkin puolestani kaikille. Oli tosi hauskaa. Kitarapeli oli ihan hauska kokemus, mutta ei sitä sitten jaksanutkaan oikein sitä yhtä päivää pidempään. Lohikäärmeitä piilossa oli kivaa, pizza oli hyvää, Risk oli hieno peli. Ensi kerralla uudelleen? :p Joulupukki oli ihana. :heart: Kiitos joululahjasta. Unohdin sanoa, mutta toivottavasti pukki lukee Käärmettä, niin että tuothan minulle sellaisen hienon viitan tänä jouluna? :) Kiitos tortunpaistoseurasta ja kiitokset autokyydeistä. Kiitos koko miitistä. Tahtoo uudestaan! ^_^
 
Ylös