Pikkujoulumiitti Hämeenkoskella 15.-17.11.2013

Lentsuajan lisäksi ainakaan minun pääsyni miittiin ei ole mitenkään kiveen kirjattu. Pichu oli eilen koko illan hirveä kiukkupeffainen komentelijatakiainen ja lisäksi herätti minut taas vaihteeksi klo 03.50 aamuyöllä, joten olen kyllä tullut järkiini sen suhteen, haluanko lähteä miittiin lapsi kainalossa. Osallistumiseni riippuu siis siitä, jaksaako kummitäti jälleen kerran ottaa hirmuisen kakaramme niskoilleen kokonaiseksi viikonlopuksi.

Muoks Pichulla on enkeli kummitätinä. Pääsen miitiin, ellei joku osapuolista sairastu kriittisellä hetkellä =) =) =)
 
Jos viikkoa ennen miittiä näyttää vielä varasijoillakin ahtaalta, voisin tietysti soittaa ja kysäistä, onko jokin ongelma parin miittiläisen ottaa oma patja mukaan ja majoittua niissä.
 
Eikös liinavaatevarastossa ollut joitain ylimääräisiä patjoja? Kasautumisen aikana taisi lattialla muutama patja olla, eikä niitä varmaankaan sängyistä haettu.
 
Pagba sanoi:
ilmoittaudun mukaan Lathronin ruokapiiriin, vaikkei sitä vielä ole perustettukaan.

Annan Heathertoesille hänen avatarinsa mukaan titteliehdotuksen "Villiintynyt jalkasieni".

Liittyykö nämä kaksi asiaa toisiinsa...? *semisti huolissaan* Elkää tulko niiden keittiöveitsien kanssa ihan noin lähelle!
 
Meikäläisen auto on nyt sitten ilmeisesti täynnä täynnä (minä, Otak, Merri, Heathertoes ja Isílmire). Onko teillä minkäänlaisia aikatauluja miittiperjantaille? Ja jos ette täällä halua huudella, niin vaihdetaan yhteystietoja ja sovitaan hakupaikoista & -ajoista yksäreillä.
 
Hei, tuli tuossa mieleen että mehän Novan kanssa ei nukuta siellä yhtäaikaa ollenkaan kun toinen on aina koiran kanssa kotona. Eli käytetään samaa sänkyä. Eli teoriassa siellä pitäisi kai olla yksi sänky enemmän kuin laskuissa?
 
Sikälimikälijoskun Lathron lasketaan sallituksi aineeksi niin olen heti pummimassa kyytiä, toki vain jos autokin on matkassa. :p Micin varoittelema myöhäinen lähtöaika kun ei oikein inspaa, koska joudun joka tapauksessa poistumaan Ypäjältä jo iltapäivällä jos mielin julkisilla liikkua...
 
Atheon, minä olen laittanut työvuorosuunnitteluun pyynnön, että saisin perjantain kokonaan vapaaksi (meillä "lähteminen töistä pari - kolme tuntia aikaisemmin" on varsin tuntematon käsite, koska siksi pariksikin tunniksi tarvitaan kuitenkin tuuraaja, ja vajaalle päivälle on hankala saada ketään). Jos se menee läpi, mihin luotan, minulle käy melkein mikä tahansa aikataulu, jos taas ei, joudun perumaan kyytiintuloni.

Muoks: Ja voin tosiaan tulla Kumpulaan, niin ei tarvitse mistään matkan varrelta noukkia. Tiedän jopa ennalta miten sinne pääsee jukisilla Vantaan peräpusikoista, kun esikoisen kanssa tehtiin harjoittelukierros ennen kuin hän alkoi käydä Linkin peliohjelmointikerhossa itsenäisesti ;)
 
Minulla loppuu koulu perjantaina klo 13.15 ja lähtisin kyllä mielellään aikaisemmin kuin mitä Mic+Freyja, eli
jos joku ajaa aiemmin Tampereen kautta, niin mieluusti tulisin kyytiin. Voin myös hankkiutua jonnekin paikkaan X, jos
on tarve (johonkin toiseen kaupunkiin josta olisi helpompi hakea or so). Mutta ihan miten vaan.
 
Jaamarin ilmaistessa asian noin laitanpa NovaJaamarin samalle sijalle. :p

Ja kyllä, lahjanvaihtoakin voisi olla ohjelmassa. Olen näemmä taas mekaanisesti kopioinut jonkun kevätmiitin topikin silloin elokuussa, enkä ole tullut moista ajatelleeksi. Hyvä kun mainitsit.
 
Mä ajelen Hämeenlinnasta miittipaikalle joskus kolmen-neljän aikaan, kyytiin mahtuu 2 tai vähän tunkemalla 3.
(jos uskaltaa tulla harjoittelijan/just kortin saaneen kyytiin :D)
 
Atheon, sain päivän vapaaksi, joten voin materialisoitua Kumpulaan sellaiseen aikaan ja paikkaan, joka sopii sinulle.
 
Kyytiini mahtuu Mor Nienorin lisäksi vielä 3 henkilöä. Jotain ruokapiirijuttua voisi tosiaan miettiä... ehkäpä sitä jumalaista herkkua melanzane di parmigianoa voisi tehdä nyt, kun toivottavasti myös pääsen sitä masinoimaan. Sen kanssa voisi alkupalana maistua joku nyyttäri-antipasto-setti, erilaisia juustoja, herkkuleikkeleitä, hunajamelonia, viikunaa jos saa, ehkä bruschettaa...
 
Ilmoittaudun ruokapiiriin. :D Ja Dellu!

Mekin joo lähdetään näillä näkymin teräsponilla. Ihan auki että olenko haluamassa paluukyydin Helsinkiin jonotusta varten ja kaikki, mutta ainakin se ratkesi että minulla/meillä on auto käytössä ja tullaan. Ihan riippuen saanko töitä, moneltako ja mistä ja ää. Olenpas kamalan epätietoinen kaikesta.

Muoks. Sainpas lopultakin aikaiseksi päivittää kyydit ekaan viestiinkin. Oisitko Vampire päässyt näppärästi Jämsään? Siitä voisin kopata kyytiin.
 
Mahtuisinko minäkin ruokapiiriin? Meinaan jos melanzanesta eli munakoisosta on jotain tekeillä, niin olen hyvinkin kiinnostunut.
 
Voisin siis buukata paikan joko Jasin tai Lathronin kyydistä, onpa ihan hämmentävän paljon tarjontaa! Mun päivät on tyhjää täynnä, eli mielelläni toki hyppään siihen autoon, joka päätyy ensimmäisenä lähtemään liikkeelle, mutta eipä tuo niin justiinsa.
 
Ylös