Pikkujoulumiitti Hämeenkoskella 15.-17.11.2013

Micco sanoi:
Lautapeleistä voisin ottaa mukaan tuplakappaleeni Dominionista ja Thurn und Taxisista, joiden seuraavasta omistajuudesta muiden osallistujien on mahdollista riidellä keskenään huutokauppaperiaatteella vaikka viiden euron lähtöhinnalla. (Aika alkaa nyt ja loppuu siinä vaiheessa sunnuntaiaamua kun lautapelipino siivotaan pois.)
minä minä! Kiinnostunut ostamaan.

Tuon paikalle hallussani olevat Brandagamban uudet pelit: Isla Doradan ja Avalon - The Resistancen. Onko omista peleistäni esim. Menolipulle halukkuutta pelaamiseen?
Ota Micco myös muita Brandagamban pelejä mukaan.
 
Jaamar sanoi:
Olisin kovasti iloinen jos monien hyvien tapojen vastaisesti saisin varata sen yhdenhengen perähuoneen jo nyt itselleni. Kanssanukkujilleni saattaisi muuten tulla hyvin ikävä aamuherätys hyvin aikaisin aamulla (miitin mittapuulla).
Tämän voi unohtaa. Päätin etten yövy miittipaikalla ollenkaan. Kivempi olla kotona tässä tilanteessa. Tulen olojeni mukaan käymään perjantaina ja joka tapauksessa tulen lauantaina Miittiin ja jos kävellään niin mielellään osallistuisin siihen. Ja aikaissaunaan jonka voin hyvin itsekin lämmittää jos muita innokkaita päivemmällä saunojia ei tule ;)
 
Suunnittelin, että jos sunnuntaina hyppäisin Caelen kyytiin niin en joutuisi Jkllän kautta kiertämään... Ja koko Jyväskylästä tuleva poppoo tulee Lathronin kyydillä.
 
Mun miittiwagoni starttaa näillä näkymin Savonlinnasta puolenpäivän aikoihin, pyörähtää Heinolassa 15-16 välillä ja voi ottaa kaksi kyytiläistä Lahden rautatieasemalta 16-17 aikoihin. Tavoitteenani on ehtiä pysähtymään Hollolassa askartelutarvikeliike Charlotassa ennen liikkeen sulkeutumista eli klo 17.30 mennessä.
 
Oma miittiwagoni lähtee jyväskylän suunnalta tuossa klo 13, ellei se ole liian aikaisin. Mukaan lähtee Dixit kahdella lisäosalla, rumpu ja ruokatarvikkeita yhteisruokailuun (http://keskustelu.kontu.info/Pikkujoulumiitin_yhteisruokailu).
 
Minulle miittiwagonin lähtöaika sopii oikein hyvin, perjantaille ei ole mitään muuta ohjelmaa.

Juttelin Vampiren kanssa ja sunnuntain (HUOM. tosiaankin vain sunnuntain, edelleen olen perjantaina tulossa Jyväskylästä ;)) suunnitelma muuttui niin, että ajattelimme kumpikin tulla Micin kyydissä miitistä Tampereelle.
 
Leimallista tälle miitille on valon vähäisyys, joten taskulamppu on hyvä varuste mukaan. Saunapolku lienee valaistu, jos oikein muistan, mutta ei omasta lampusta haittaakaan ole.
 
Jos oikein muistan, ainakin Heathertoes oli kiinnostunut kokeilemaan Ronja Ryövärintytär -lautapeliä. Otan sen siis mukaan. Koitan myös ehtiä printata ja pelikuntoon askarrella Marrying Mr. Darcy -korttipelin vasta saamani "print and play" -version, mutta aikataulun tiukkuuden vuoksi tämä tuskin tulee oikeasti onnistumaan.
 
Joo Ronja, ja joo Mr. Darcy jos ehtii! Ja Pagba tuo sitten Roborallyn, joooooko? *aimitenniin en millään ehdi pelata kaikkea?*
 
Toki ja ei huolta: Roboilua on perinteisesti öisin, kuten hyvin muistat. Päivällä ehtii hyvin nuokkua muiden pelien ääressä.
 
Klo 13 lähtöaika Jyväskylästä passaa mainiosti. Itse kun olen ekaa kertaa Hämeenkoskelle kulkemassa, niin onkos siellä jotain kätevää (ja pätevää) ruokakauppastoppia matkan varrella vai kannattaako varustautua enemmän tai vähemmän jo lähtiessä?

Taidan pakata omat askartelutarpeeni mukaan tälläkin kertaa, jos vaikkapa Heathertoes kaiken graduilun ja pelaamisen ohessa haluaa vääntää asioita rautalangasta :D Pääosin tarkoitusperäni tosin ovat itsekkäät, jos sitä vihdoin saisi aikaiseksi tehtyä asioita edes omiin tarpeisiin ennen kuin on myöhäistä...
 
Lathronin kanssa vähän eilen puhuskeltiin, että pysähdyttäisiin Keljossa kauppaan, notta saa kaiken spesiaalimman yhteisruokatarvikkeen ostettua varmasti.
 
Mr. Darcy jää tällä kertaa väliin, kotiprintteristä kun ovat värit liian vähissä, lisää en ehdi käydä ostamassa, enkä kehtaa printata töissä montaa kymmentä neliväriarkkia omaan käyttöön. Mutta keväällä kun varsinaiset kortit tulevat painosta saan omankin pakkani, joten se tulee mukaan ensi The Miittiin jos vain suinkin sinne pääsen.
 
Keljo oikein hyvä. Mites, haluaako Lathron koukkailla neidot kyytiinsä kenet mistäkin vai kaikki kerralla jostain sovistusta paikasta?
 
Nonnih, osallistumismaksu maksettu ja niin edespäin, että tuota toin.
Saavun miittiin omalla autolla Pääkaupunkiseudun suunnalta ellei huomenna ehdi
tulla ties mikä kuolemanmyrsky. Olen näet jo kerran ehtinyt kolaroida autoni tavalla jossa oli
hengenlähtö lähellä itselläni ja uhrillani. Uusintaerä ei hotsita Että sillai.
Vuokrasin muuten videotykin meikäläisen käyttöön ja etsin sille oman seinän mökistä luvallanne.
...Ja tulen antamaan halukkaalle miitissä jotain sellaista mitä tämä ei taatusti ole ennen päässyt kokemaan.

!!Nimittäin interaktiivinen elokuva ala Quantic Dream!!
!!
!!
Ellen Pagen tähdittämä Psykologinen trilleri BEYOND: TWO SOULS naiset ja herrat!
[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c9D1N-MHwog[/video]
Noh noh, eipäs tungeksita jonossa.
 
Wii U tulee miittiin. Löytyy kaksi peliä, jotka tukevat viittä yhtäaikaista pelaajaa:

New Super Mario Bros. U
Yksi pelaaja lisää kentälle auttavia tasoja omalta ruudultaan, neljä muuta pelaajaa taas pelaa normaalisti.

Tank! Tank! Tank!
Yhdessä pelimuodoista yksi pelaaja voi olla jättiläismäinen supergorilla, joka teloo neljää pikkuruisella tankilla varustettua vastustajapelaajaa ja yrittää selviytyä mahdollisimman pitkään.

Wiin pelivarastoni on nykyään suht laaja verrattuna aiempaan, että jos nuo ei kiinnosta tai kyllästyttää tai on liian vaikeaa, niin löytyy Kirby's Adventure, Mario Kart Wii jne. Yritän saada siirrettyä Mario Kartin tallennuksen Wiistä.
 
Tulee vähän myöhässä, mutta jos jotakuta kiinnostaa ostaa halvennuksella hiustenmuotoilutuotteita ja shampoita, voin tuoda miittiin. Hintaa tuotteilla on 4-12 euroa, eli tosi halvalla lähtee kampaamotavaraksi. Myynnissä on siis erilaisia muotoilutuotteita, kuten hiusvahaa, muotoilusuihketta, lämpösuojaa, kuivashampoota. Shampoita on kuiville ja värjätyille hiuksille, sekä hiuspohjan ongelmista kärsiville. Nyt on hyvä mahdollisuus hankkia vaikka joululahjoja hiuksistaan huolehtiville sukulaisille tosi halvalla ;)

Laita yksäriä jos kiinnostaa, niin kerron tarkemman hinnan ja tuon mukanani miittiin. Voi maksaa käteisellä tai tilisiirrolla.
 
Huomiselle näköjään lupaillaan mahdollisesti satunnaisia kevyitä sadekuuroja ja yölle vähän enemmän vettä, mutta lauantai näyttää oikein kauniilta kävelyretkeä ajatellen. Ja toki muutakin mahdollista ulkoaktiviteettia tai vain saunalle/saunalta siirtymisiä ajatellen.
 
Pichu sai sen verran pahan astmakohtauksen, että joutuu pitkästä aikaa sairaalaan osastohoitoon. Minä joudun siis jättämään miitin väliin näin viime hetkellä.
 
Ylös