Pikkujoulumiitti Hämeenkoskella 28.—30.11.

:) Jee, kiitos! En niinkään tajunnut, että se ei vaan ollut siirtynyt, vaan luulin, että tuossa oli vaan joku virhe. Mutta oonkin pöljä. :p
 
Laitoin nyt itseni tuolla taulukossa Samoojan kyytiin. Pistän vielä yksäri yhteystiedoista.

Äh. Olinkin liian innokkaana ja hajamielisenä. Odotellaan nyt sitä tietoa purrin autonsaannista.
 
Voisin muistaa tännekkin kertoa että sovimme Ulmon kanssa, että hän koukkaa Hyvinkään kautta matkallaan ja ottaa miut kyytiin ja tarvittaessa kartturiksi.
 
Enköhän minä sen auton saa, ja luulen että pääsemme lähtemään ihan Vuosaaresta. :) Kyydissäni tulevat Cirdan, heppuli, Merri ja Otak. Eli jos Heather vielä keksii itsensä johonkin kyytiin niin saadaan kaikki helsinkiläiset perille!
 
Hienoa! Heathertoes ja Atheon sopivat hyvin vaikka minun kyytiini! :)
Yksärillä voimme sopia tarkempia hakupaikkoja ja -aikoja.
 
Tuota noin. Kävi tässä sillä lailla ikävästi, että oli päässyt unohtumaan, että minulla on lippu Hectorin konserttiin La 29.11., kun en ollut sitä muistanut kalenteriin kirjata. Joudun siis harmillisesti perumaan miittiin tuloni. Mutta ei sota yhtä miestä kaipaa, vaikka olisi kyllä ollut tosi hauskaa päästä pitkästä aikaa miittaamaan.

Pitäkää hauskaa miitissä!
 
Minä voisisin tulla Shetain kyydissä jos vain on tilaa ja nousisin kyytiin Savonlinnassa.
 
Mihinkä aikaan Shetai lähtee Savonlinnasta tai Henane Kouvolasta? Jommankumman kyytiin olisin siis tulossa.
 
I don't speak Finnish, but I am looking for a ride to the moot this week. I am here on a one year Fulbright exchange program and look forward to meeting you all at the moot. I live in Turku and would prefer to drive with someone leaving from there. If no one can do that, could someone possibly pick me up from Lahti instead? I found a bus that arrives in Lahti (rautatieasema) at 15:45 on the 28th. Please reply to this post or email me at mitchell.donovan@utu.fi. I am much in need of a ride and appreciate any help that can be provided.
Cheers!
Mitchell
 
Henane pääsee koulusta lähtemään n. klo 15.15 hakemaan douvin, joten olemme todennäköisesti Kouvolasta lähdössä n. klo 15.30 riippuen, käymmekö kaupassa ensin Kouvolan päässä.
 
Henane myös varmaan kulkee Lahden kautta, otatteko Emarden kyytiin? // Henane would at least go trough Lahti so if no one comes directly from Turku, would you take Emarde with you?
I guess Emarde could also take a ride from Hämeenlinna with Caele so you don't have to travel east first and then back to west. Is this okay with Caele and Emarde both?
 
There's still room in my car, but sadly I won't be leaving until after 8pm. But if that's not a probelm, sure, I can pick emarde up.
 
There's still room in my car, but sadly I won't be leaving until after 8pm. But if that's not a probelm, sure, I can pick emarde up.
Are you leaving from Turku or Lahti?

Jasdril- let me know what you suggest, or if anyone tells you that they'd be able to take me.
 
I´m coming with Caele, so I can tell that he is coming from Hämeenlinna. It is between Turku and Lahti, not far from the meeting place Hämeenkoski.
 
Hyppäsin nyt Jalvorin kyytiin, koska tulee halvemmaksi mennä Onnibussilla Jämsään ja siitä Jasin kyytiin kuin tulla junalla/jollain toisella bussilla Hämeenlinnaan (jonne Onnibussilla ei pääse). Plus olisi varmaan kiva jos pääsisin pitämään alkuinfon ajoissa. :p
 
Hyppäsin nyt Jalvorin kyytiin, koska tulee halvemmaksi mennä Onnibussilla Jämsään ja siitä Jasin kyytiin kuin tulla junalla/jollain toisella bussilla Hämeenlinnaan (jonne Onnibussilla ei pääse). Plus olisi varmaan kiva jos pääsisin pitämään alkuinfon ajoissa. :p
I tried translating this in google translate, but it didn't really make sense. Can anyone interpret for me?
 
Haha, that's just Vampirelady informing everyone that (instead of her other options) she's taking a ride with Jasdril from Jämsä :)
 
"I'm going to utilize Jalvor's car, because it's going to be cheaper to travel by Onnibus to Jämsä and hop into Jasdril's car there than travel by train/some other bus to Hämeenlinna (where you can't travel by Onnibus). Additionally, it would be nice to be able to be early in the moot place so I could tell people some useful information." Or something like that. Mayhaps Jalvor=Jasdril?
 
Lähden Savonlinnasta n. klo 14 aikoihin, kun pääsen koulusta. Tässä on ollut vähän sumplimista kaikenlaisten järjestelyiden kanssa ja tänään lopulta selvisi ettei mun tarvitse viedä Lukia hoitoon Tampereelle, vaan se voi jäädä Savonlinnaan. Olen erittäin huojentunut ettei tarvitse ajella Hämeenkosken ja Tampereen väliä edestakaisin sillä n. 4 tunnin matka olisi venynyt 7 tuntiin.
 
Ylös