Pikkujoulumiitti Hämeenkoskella 28.—30.11.

Jos en muuta kyytiä Tampereelta tuolloin saa, niin otan taksin. :p No suurin ongelmanihan on se, että olen "lusimassa" eikä minulla ole juuri valtaa menoihini. Toivotaan kuitenkin parasta...
 
Autokyydissäni näyttäisi olevan kolme paikkaa kevyesti pakkaaville kyytiläisille. Auto on pieni joten neljää kyytiläistä ei mahdu (ainakaan tavaroiden kanssa).
Helsingistä kyytiä haluavia näyttäisi olevan paljon, kaikille ei riitä kyytiä ellei sitten Lehtokuusama saa autoa lainaan?
Sitä en tiedä että miten valikoidaan kuka saa kyydin ja kuka ei...

Asun itse koillis-Helsingissä joten kyydin lähtöaika olisi pe n.klo 15-16 ja paikkana esim. Idän alueen metroasemat (Myllypuro- -Mellunmäki väliltä) ja/tai juna-asemista Tapanila tai Puistola.

Katsotaan miten Helsingin pään kyytitilanne edistyy, toivottavasti autoja löytyy lisää ettei noin monen tarvitsisi mennä julkisilla...
 
Me lähdetään täältä Nurmijärveltä, ja meidän kyydillä pääsisi yksi kyytiä tarvitseva :)

Muoks. Periaatteessa kyllä kaksikin, takapenkillä istuu mun pikku lapsukais hobitit, joten heidän väliin mahtuu siis yksi matkustaja lisää :)
 
Shetain kyyti Lahdesta sopisi mainiosti. Olen perjantaina töissä, mutta työaika on liukuva ja työpaikka hyvin lähellä rautatieasemaa, joten uskon Shetain aikataulujen sopivan myös minulle.
 
Mie unohdin, että olen tulossa :D Piti ilmoittautua, että pääsee mukaan. Mie olen tarvittaessa tulossa autolla, mutta jos May on tulossa ja hän jostain kumman syystä olisi autolla liikkeellä, niin kyyti innokkuutta on kyllä olemassa ;)

Minun kyytiin pääsee Kouvolasta.
 
Kyyti Kouvolasta sopisi vielä paremmin. Eli varaus Henanen turvalliseen ja ripeään autokyytiin, jos sellainen on tulossa. :)
 
Juhlapuulaisten vähäisen ilmoittautumisen johdosta kutsun nyt Karjunvalvojaisten kuvaelmaan muita mahdollisia vapaaehtoisia. (Viime vuonnahan saimme hienoa vahvistusta Morrismiehiin, kiitos Mayn.. ;) ).
Nyt kaipaisin kiltojen edustajia kuvaelmaan. Ei tarvitse osata muuta kuin seistä kontulaisyleisön edessä. Toivosin saavani ainakin varkaitten ja alkemistien kiltojen edustajat. Muusikot ja narritkin saattaisivat tulla kyseeseen.
Huutelin tätä jo ajat sitten Juhlapuun puolella. Jos viikon sisällä ei vapaaehtoisia ala tulla, niin ryhdyn nakittamaan. (Shetai ja Vampire ovat pahimmassa vaarassa.) :grin:
 
Uskaltaisinkohan ilmoittautua Narrien kiltaan? Ainakin olen täällä Käärmeen puolella ihastuttanut ja vihastuttanut ihmisiä, välillä on tullut taputuksia ja välillä raippoja...

Mitäs se Gandalf sanoikaan Sarumanille Rautapihassa Helmin Syvänteen jälkeen? ;)
 
Rhos, otathan huomioon esityksen kellonajan minun ilmoittautumiseni osalta. Meidän on oltava kotona viimeistään kahdeksalta, mutta helpottaa jos jo seitsemältä illalla päivästä riippumatta. Lähtö pihasta n.30min ennen tätä. Eli jos esitys menee myöhemmäksi niin valitettavasti en pääse mukaan. Mikä olisi suuri harmi kun viimeksikin jäin pois, mutta ei koko ohjelmaa tietenkään voi yhden ihmisen menojen mukaan aikatauluttaa.
 
Mihinkäs aikaan se virallinen pukki tulikaan? Kyllä Karjunvalvojaiset pidetään reilusti ennen virallista lahjanjakoa. Mikäli minusta riippuu, niin ihan alkuillasta. Joten kyllä sinä, Jaamar, ehdit mukaan ohjelmaan. En jättäisi sinua mistään hinnasta pois! :heart:
Ja Kointähti, täten ilmoittautumisesi ohjelmaan huomioitu. Oikein mainiota! :)
 
Samooja sanoi:
Autokyydissäni näyttäisi olevan kolme paikkaa kevyesti pakkaaville kyytiläisille. Auto on pieni joten neljää kyytiläistä ei mahdu (ainakaan tavaroiden kanssa).
Helsingistä kyytiä haluavia näyttäisi olevan paljon, kaikille ei riitä kyytiä ellei sitten Lehtokuusama saa autoa lainaan?
Sitä en tiedä että miten valikoidaan kuka saa kyydin ja kuka ei...

Asun itse koillis-Helsingissä joten kyydin lähtöaika olisi pe n.klo 15-16 ja paikkana esim. Idän alueen metroasemat (Myllypuro- -Mellunmäki väliltä) ja/tai juna-asemista Tapanila tai Puistola.

Katsotaan miten Helsingin pään kyytitilanne edistyy, toivottavasti autoja löytyy lisää ettei noin monen tarvitsisi mennä julkisilla...
Jeps, kyllä Lehtis on lähdössä autolla. Otan nyt ainakin Miccon ja Rinkulan kyytiin, kun asuvat samalla suunnalla (Kallio-Arabianranta). Tilaa on vielä yhdelle (tarvittaessa toinenkin saadaan mahtumaan kun oikein puserretaan).
Mahtaako purr päästä myös autolla liikkeelle?
 
Okei, no hyvä.
Minä kirjoitinkin jo tuolla edempänä mistä päin minun kyytini lähtisi eli Itä- ja/tai koillis-Helsingistä.
Tiedän että Merri ja Otak asuvat lähellä joten voisin napata heidät kyytiini (voin tulla hakemaan teidät Merrin kämpiltä. Ajan siihen kotoani n.5min).
Mitenkäs Atheon ja Heathertoes? Mistä päin lähtevä kyyti olisi paras? Jos purr saa auton niin tietysti hänenkin kyytiinsä voisi mennä.
 
Minä ja Otak mennään purrin kyydillä jos se lähtee Vuosaaresta. Samoojan kyytiin voidaan taas tulla jos purr lähtee Mäntsälästä tai jos hän ei saa autoa. Tai jos ei ole tilaa kyydissä!
 
Minä pystyn seutukaudella varustetun matkakorttini turvin liikkuman pääkaupunkiseudulla varsin näppärästi, mutta koulua käyn kumpulassa ja muun aikani vietän, päivästä riippuen, pääosin myyrmäessä tai siltamäessä. Ehkä jopa mieluummin siltamäessä.
 
Heather asuu nyttemmin Roihuvuoressa,joten Itä/Koillis-Helsinki kyllä passaa :) Ja kas, tosiaan, mä enää asukaan Lehtiksen reitillä, joten Samon kyyti olis varsin sovelias!
 
Eli toisinsanoen Atheon ja Heathertoes olisivat myös hyvin minun reittini varrella, samoin kuin Merri ja Otakin.
Odotamme siis enää purrin autotilannetta jotta saamme ratkaistua kuka menee kenenkin kyytiin niin homma olisi sitten siltä osin selvä.
 
Jahas.. sunnuntaina harjoitukset, joten meidän kyyti joutuu lähtemään aikaisin liikkeelle :)
 
Saisko osallistujalistan näkymään, niin tietäisi, miten täyttä on jne? :) Harkitsen tulemista, mutta pitää vielä yrittää vakuuttaa tuo meripoika kaveriksi myös!
 
Osallistujalista on yhä edelleen tilanteen mukainen vanhassa Käärmeessä.

Lisään tuen tänne ehkä noin kahden viikon sisään. Riippuu vähän siitä, koska pääsen taas käsiksi ilmoittautumisjärjestelmän uusimiseen.
 
Ylös