Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 6.-9.12.2012

RE: Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 7.-9.12.2012

Lathron sanoi:
Tuon mukanani shamaanirummun niin pääsee vaikka saunatuvalla rummuttelemaan ihmisiltä tajun kankaalle :)

Pakko offata, mutta mistähän juontuu sanonta "taju kankaalle". Itse olen analysoinut tätä ja päätynyt että nukahtaessa ihminen useimmiten laskee päänsä tyynyliinalle eli kankaalle ja nukahtaessa on taju pois. :grin:

Ei tässä nyt auta maammelaulukaan, eli itsenäisyyspäivän kunniaksi luritettu veisu ei avaa teleporttia miittipaikalle vielä torstaina. On pakko tarttua autonrattiin perjantaina ja ajaa tuo pitkä matka pimeässä tylsästi sijoittuvan työpäivän jälkeen. Perjantaina voisi kyllä saunoa itseltään tajun kankaalle.
 
Lisää offia:

"Taju" on muistaakseni alkujaan käsitetty yhdeksi ihmisen "sieluista" (muita olivat ainakin henki, itse ja sielu (joka ihmisen nukkuessa liiteli omilla retkillään ja aiheutti näin unet)). Kangas taas tarkoittaa paitsi tekstiiliä myös kangasmetsää. "Taju kankaalla" saattaisi siis tarkoittaa myös sitä, että ihmisen taju harhailee metsässä.
 
Valitettavasti viikonloppu on minulta pois käytöstä, eli enä pääse
taaskaan miittiin vaan joudun toivottamaan teille hauskaa aikaa.

Olen nimittäin juuri silloin lomalla ;)
 
Sain tänään uusia DVD:itä, joista osassa voisi olla ihan mukavasti ainesta myös miitissä katsottaviksi leffoiksi. Kiinnostaisiko paikalle tulevia nähdä esimerkiksi elokuva, joka mainostaa itseään ”Äärimmäisenä kostotarinana” ja on siinä vieläpä kaiken lisäksi harvinaisen oikeassa? :grin: (traileri)
 
Kyllä tuo ainakin kiinnostaa, kun trailerikin saa nauramaan hervottomasti. Vieläkö Lathronilla on videotykki käytettävissään, vai sisältyikö se firman miljoonakauppaan?
 
En minä niin hyvää tykkiä miljoonalla myy, voin tuoda sen, mutta onkohan siellä kangasta? Vai tuonko senkin? Se tietysti olisi mukavampi täyttää ihmisillä sekin tila, minkä tykki vie...
Tulen sinne sitten omalla autolla, mutta saa nähdä onko auto minulla miitin ajan käytettävissä, vai tuoko emäntä minut vaan rismikseen jatkaen itse sysmän suuntaan... Tämä siis vaikuttaa vahvasti siihen, että olenko käytettävissä muiluttajana vääksyn linja-autoaseman ja miittipaikan välillä.
 
Muistaakseni Rismiksessä on valkokangas takan yläpuolella. Takassa ei välttämättä polteta puita. Kelistähän se riippuu, mutta sähköpattereillakin maja lämpenee riittävästi.
 
Pagba näkyy muistavan oikein. Törmäsin asiaan liittyvään kuvamateriaaliin. http://rednet.punainenristi.fi/sites/rednet.mearra.com/files/styles/carousel-image/public/sivunpaakuvat/DSC_1036.JPG :)
 
Ilmoittautuminen alkaa huomenna! Korjasin nyt torstain lisähinnaksi 4 euroa, koska suunnilleen kymmentä torstaitulijaa on ihan realistista odottaa & vaikeaksi menee, jos joutuu odottelemaan ihan miitin alkuun asti, moniko nyt todellisuudessa tulee torstaina. Yhdistys sponssaa sitten loput, jos tulee alle kymmenen (tai kerää vastaavasti voitot jos tulee enemmän, nämä voitot sitten käytetään joskus tulevaisuudessa taas johonkin kivaan).
 
Se onkin nyt, joten älkääpä olko tuntia myöhässä ilmoittautumassa!
 
Tapahtumasovellus ei yllättäen ymmärtänyt kesätalvisyyskevät-aikavaihteluita. Pitäisi olla kuosissa, mutta yritän kuudelta myös olla koneen ääressä varmistamassa ettei ole ongelmia.
 
Penegrine sanoi:
Sopivasti olisi vapaat töistä ja vähän miittihampaan kutinaa..

Eikös me juuri Pene puhuttu, että pitäisi taas lähteä miittailemaan! Itselläni on tosin Arkkitehtikillan vuosijuhlat 5.-6.12, joten pääsin lähtemään vasta perjantaina ja silloin taitaa olla heikonlaisesti kyytejä tarjolla vai miten on?
 
Jos pk-seudulta sattuu löytymään joku kyyti perjantaina, niin voisin olla kiinnostunut. Toisaalta kiinnostaa myös mikä on torstaina saapuvien autollisten ajatus Vääksystä hakemisen suhteen, jos hypoteettinen Helsinki-kyyti olisi lähdössä esim. töiden jälkeen iltapäivällä niin voisin melkeinpä mieluummin hypätä bussiin ja tulla aiemmin päivällä jos joku viitsii hakea. Tai jos mitään autoa ei täältä lähde, niin "saako" tulla aiemmin päivällä, olettaen siis että suurin osa perjantaisaapujista tulisi vasta joskus illalla töiden tms takia? Joudun siis saapumaan vasta perjantaina puhtaasti itsenäisyyspäivähäslinkien takia eli perjantai on täysin vapaa, ja mielelläni tietysti maksimoisin miittausajan :)

Saatan myös haluta sunnuntaina pois ;)
 
Minä voisin myös haluta pääkaupunkiseudulta torstaina sinne ja sunnuntaina takaisin. :p
 
Onkohan tämä nyt oikea paikka huudella kyytien perään, mutta huutelen kuitenkin kun en kauhean loistava ole näissä ollut muhah. Elikkä, olisin halukas jo torstaina tulemaan paraatipaikalle, mutta tarvitsisin kyydin klo 19 jälkeen (mahdollisesti aikaisemmin jos saan vuoroni vaihdettua töissä) Helsingistä/sieltä päin tai peräti Turusta asti. Yritän olla nyt aktiivinen kyytiasioissa! Hihoh.
 
Minullekin kelpaisi kyyti pääkaupunkiseudulta, mutta eipä täältä taida perjantaina klo 16.30 jälkeen olla ketään liikkeelle lähdössä. Siispä kyyti Vääksystä olisi iloinen asia sitten kun olen sinne junan ja bussin tuomana ehtinyt (jos siis ylipäätään pääsen miittiin ollenkaan, miehen työvuoroista kun ei ole vieläkään tietoa), ja olisihan se kiva päästä sunnuntainakin jonkun kyydillä joko julkisille kulkuneuvoille tai peräti pääkaupunkiseudulle asti.
 
Varaan paikan eowynofmayn iloiseen retkueeseen. Mikä on hänen aikataulunsa? Saatan saada kyydin Heinolasta Vierumäen Urheiluopistolle, joten aikatauluissa voisi ottaa huomioon Jyväskylän bussin saapumisajat siltä varalta, että Linde saa äitinsä ylipuhuttua myöntämään osallistumisluvan. Onnikkaa tulee Heinolaan klo 12.05, 14, 15.30 ja 17.25.
 
Ylös