Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 6.-9.12.2012

Kasvikseton yhteiskokkailu kuulostaa hyvältä. Ehdotan kuitenkin pizzatalkoita, johon jokainen voi täyttää haluamillaan herkuilla oman lättynsä, josta voi sitten jakaa muille nyyttikestiperiaatteella. Tehdään vaan yhdessä taikina ja kastike.

Sääli ettei säännöt taivu punaviiniin, koska se kävisi niin hyvin tähän. Voin jo melkein maistaa suussani mozzarella-ilmakuivattu kinkku - tuore tomaatti - basilica-pizzan, lääh ja kuolaus...

Näyttää siltä, että Pagban tarvitsee varmaankin itse ryhtyä oman elämänsä bofferasesepäksi.

Meidän kyyteihin sellainen tilatieto, että Penegrine on ilmoittautunut paluumatkalle miitti-tre meidän kuormastoomme.
 
Täällä yksi vapaaehtoinen vaihtokuski Lehtiksen paluukyytiin o/

Yhteiskokkailu muodossa tahi toisessa houkuttanee myös.
 
Omnom pitsaa. Joo, yhteiskokkailu olis epickivaa. Voisin muuten haluta päästä jonkun kyydissä sunnuntaina
Tampereelle. Kuka haluaisi saada kunnian nauttia seurastani paluumatkalla? :p
 
Lehtis, jos kyytiin kotimatkalle vielä mahtuu, niin olisi hirmu kiva juttu. Vaihtokuskina voin toimia ilman muuta. Jos otat sekä Steelin että minut, voit säästyä ajamiselta kokonaan ;)

Näillä näkymin olisin tosiaan tulossa paikalle Samon jo mainostamalla bussilla, joka saapuu Vääksyyn pe klo 19.15. Kyyti miittipaikalle kelpaisi, patikointikykyni kun eivät ole ihan hobittiluokkaa.
 
Lathron sanoi:
Kasvikseton yhteiskokkailu kuulostaa hyvältä.

Ja se vehnä(jauho) tuli viljapossusta? :D

Ehdotan kuitenkin pizzatalkoita, johon jokainen voi täyttää haluamillaan herkuilla oman lättynsä, josta voi sitten jakaa muille nyyttikestiperiaatteella. Tehdään vaan yhdessä taikina ja kastike.

Erinoimaisen hyvä idea. Tuon omat hullut täytteeni pizzaan. Mun pizzaan tulee luultavasti chorizoa, parmesania, kirsikkatomaatteja ja sieniä. Vähän vaatimattomampi setti mut kyllä sillä pärjää :)
 
Voit Isíl miettiä, käveletkö ensin puolentoista kilometrin verran ruokakauppaan ja järjestät haun sieltä vai et. Vääksyntietä koilliseen Kanavatielle ja sitä kaakkoon, kunnes S- ja K-kauppa näkyvät vasemmalla puolella.

Joka bofferintekoon tarttuu, se siihen hukkuu, varsinkin jos on saanut sekä puu- että metallitöistä kuutosen koulussa.
 
Mutta bofferithan tehdään muovista!

Jos Samo tulee samalla bussilla, pitänee neuvotella tuosta kauppareissusta vielä. Samasta paikastahan meidät oletettavasti on miellyttävintä noukkia.

Muoks

Kiitos Lehtis! Olen ollut vähän huolissani, mihin bussiin varata paikka sunnuntaille. Nyt ei siis tarvitse enää kantaa siitä murhetta =)
 
Ach, Isilmírë kiilasi ohitseni Helsingin paluukyytiin joten minä olen siis sitten sunnuntaille vielä kyytiä vailla bussille/junalle/Helsinkiin.
Joku voisi muuten lisätä minut tuonne aloitusviestiinkin ettei unohdu. Eli perjantaina Vääksyn bussiasemalla klo 18.45 noukittavissa sekä sunnuntaina kyytiä vailla johonkin julkisten äärelle. :)

Kaupassa käyminen perjantaina olisi kiva, tietysti Helsingin päässäkin voisi käydä valmiiksi mutta tavaroita voi olla ikävämpi roudata bussissa.

Sunnuntaina tosiaan busseja näyttäisi menevän Vääksystä Helsinkiin klo 12.10, 13.10 ja 15.10. Mutta kyyti mille tahansa juna-asemalle tms käy myös.
 
Voiko joku vähemmän elämääjajonotuksia -omaava ihminen nyt päivittää kyytilistaa. Mulla on seuraavat 3-4 päivää pelkkää hajotusta, mukaan lukien tämä ilta jona tähän aikaan pitäisi jo nukkua.
 
Puhuttiin Qoheletin kanssa ja todettiin että miun olisi fiksumpaa koittaa etsiä jokin muu kyyti jos mahdollista. He pääsevät paikalle vasta myöhään perjantai-illalla ja mie taas olisin vapaa matkustamaan jo to-pe välisenä yönä puolen yön jälkeen, mutta ehkä aamulla kulkisi paremmin kyytejä. Eli onko Hesasta/Lahdesta/Riihimäeltä/Vääksystä/tms mahdollista jonkun napata kyytiin? Vai hengaanko jossain odottelemassa Qoheletin ja FairyTalen kyytiä?
 
Pitsatäyteseikkailu kuulostaa kivalta. Voisin itse rahdata paikalle jotain perustäytteitä, joista voitaisiin tehdä sellainen yksi isompi pitsa, ja sitten muut voivat innokkuuden mukaan tehdä omia kontribuutioitaan. Tää vois olla esim. lauantaina - koska pitsa on helppo tehdä - ja perjantaille voisi kunnianhimoisena suunnitelmana suunnitella esimerkiksi pastaa jollain kivalla kastikkeella, esimerkiksi parmesaani- tai lohisellaisella.
 
En valitettavasti (TAASKAAN) pääse sittenkään tulemaan. Minulla pitää koulun kanssa niin kovaa kiiretta ja kaikki viikonloput ovat ihan täynnä jonnekin menemistä ja tekemistä, ja joskus on levättäväkin. Ehkä sitten keväällä tai viimeistään The Miitissä :c
 
Osallistun yhteispizzailuun!
Saatan tulla omalla autolla perjantaina (tai vaihtoehtoisesti vanhempien kuskaamana), lähtö olisi Mäntsälästä ehkä noin neljän-viiden aikaan. Vielä on hieman epävarmaa, mutta voisin ehkä ottaa muutaman ihmisen Lahdesta tai jostain matkaani, riippuen nyt vanhemmistani. Mutta vielä ehkäilen!
 
Minäkin voin tehdä pitsaa, mutta kannatan ehdottomasti Vehkan ideaa yhdessä tekemisestä. Minusta on typerää, että jokainen raahaisi paikalle omat täytteensä, jos ei halua mitään erikoistäytteitä.
 
Alan kohta tuntea itseni ihan poikkeavaksi, kun ajatus pizzasta ei houkuttele yhtään. Ehkä syömme sitä turhan usein kotioloissa.

Keksin jo sopivan lahjankin pukin konttiin laitettavaksi, vaikka yleensä tällaiset jutut jäävät viime tinkaan. Hyvä minä ;)

Jesh, kohta on miitti =) =) =)
 
Mulla on auto käytössä, eli perjantaina kyydissäni pääsee Helsingistä Rismalahdelle ja sunnuntaina Rismalahdelta Tampereelle. :)
 
Osallistun myös pizzatalkoisiin.

Sain Helsingistä hankittua tarvikkeet lahjaa varten eli joku saa jotain ihan itse tehtyä kivaa pukin pussista. ;)
 
Mihinkähän aikaan Vehka ajatteli autoilla?

Mulla oli joku eeppinen idea pukinkonttiin, ja sitten unohdin sen. Harmi etten koskaan muista että kärsin tästä nuoruusiän dementiasta, muuten voisin kirjoittaa juttuja ylös.
 
Täälläkin yksi kyydinjanoinen kyselee, mihin aikaan Vehka on lähdössä liikkeelle perjantaina. Todennäköisesti kyllä paljon ennen työpäiväni loppua, mutta eipä kysymisestä haittaakaan ole.
 
Ylös