Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 6.-9.12.2012

Minäkin voisin tuoda pizzatäytteitä mukanani mutta en vielä tiedä mitä. Riippuu mitä kaupasta löytyy, todennäköisesti melko klassisella linjalla kuitenkin. Muistakaa muuten ihmiset ottaa myös juustoraastetta mukaan. Pizza ilman juustoraastetta on kuin ööö, pizza ilman juustoraastetta? :D
 
Ilmakuivattua kankkua ja mozzarellaa!

Minä voisin majoittua parvelle säteilemään lämpöä kaikille vilukissoille.
 
Fudgea ja konvehteja eikun häh? Siis mullekin kelpaa pitsaa, ehkä tuon fetaa ja aurinkotomaatteja ja ananasta.
 
Mä ajattelin, että voisin ostaa broilerikuutioita pizzaa varten ja vuohenjuustoa jokatapauksessa.
Mutta tosiaan pizzaan tarvitaan myös jauhoja yms. taikinaan sekä ketsuppia/tomaattipyrettä/tjv sekä juustoraastetta.
Kuka hankkii?
 
Lathron lupautui jauhopeukaloksi, joten hän tuonee taikinatarpeet. Häntä saattaa joutua lahjomaan valuutalla, varsinkin jos tuo paikalle vain yhden hikisen metukkapaketin. Juustoraastetta voi tuoda itse kukin tai ilmankin kukkia.
 
Varaudun tuomaan perusjuuston (iso edampala tms.) niille, jotka eivät halua erikoisjuustoa. Tuon myös herkkusieniä ja tonnikalaa ainakin yhden pellillisen tarpeisiin. (Minkäkokoinen uuni lienee?) En tuo valmista raastetta vaan tuon mieluummin vaikka raastinraudan mukanani. Monet erikoisjuustot kun myydään valmiina paloina. Kuuluuko Rismiksen varusteisiin raastinrauta?

Onko muuten patjat kaikille?
 
Joo, patjat on yli 50:lle. :) Raastinraudasta ei ole ainakaan muistikuvia, uuni on iso ja leveä suurkeittiöuuni (sellaiseksiko sitä kutsutaan?).
 
Gasp, pitipä tämä kamala kurkkua raastinraudalla raastava yskä tulla nyt juuri ennen miittiä.. En vielä peru, oon tässä pari päivää jo sairastellut toivoa on siis vielä. En millään tahtoisi jättää väliin, oon ostanut jo pikkujoululahjankin :(
 
Jaa-a. Tuon ainakin kotoisia omenoita, mutta en tiedä halutaanko niitä pitsaan.Jos ei, ne pitää sitten syödä muuten. Voisin tuoda myös jauhelihaa.
 
Lathron roudaa projektorin mukaansa, mutta kuka teistä torstaikerholaisista ottaa läppärin? Kai haluatte katsoa leffoja ennen perjantai-iltaakin? Minä otan vain i-patteriston mukaani, eli iPadin, iPalin ja iPodin.
 
Jeij, pääsenpä minäkin nyt miittiin. Kunto ei ole täydellinen, mutta kyllä sitä jaksetaan :) Näkemisiin
 
Ää apua! Minulle tulikin opiskelualan töitä ja koska akateeminen työttömyys uhkaa, on kaikki työkokemus tarpeen. En siis pääsekään miittiin. :( olisin ilmoittanut aiemmin, mutta olen ollut töissä ja kuulin tästä tilaisuudesta vasta eilen illalla, vahvistuksen sain tänään. Olen todella pahoillani. :(
 
OK. Saisiko joltakult kyydin miittin Vääksystä bussilta, joka saapuu sinne klo 18.45 (muistaakseni, tarkistan asian vielä huomenna)?
 
Vehkan kyydin peruttua minäkin tulen siis paikalle julkisilla. Bussi lähtee Helsingistä klo 17 ja on Vääksyssä klo 18.45.
Toivottavasti joku poimii bussiasemalta ettei tarvitse siellä hytistä koko iltaa. :)
Mahdollinen kauppapysähdyskin olisi kiva, jos se ei onnistu niin pitäisi tietää etukäteen että käy Helsigissä kaupassa ennen bussin lähtöä.
 
Takaisin Samooja päässee Atheonin kyydillä (ainakin ajattelin merkitä sinut sinne).

Puuh, kohta on lähtö. Pakattu on - älyttömästi kuten aina. Nyt lämmitän pakastepizzaa uunissa, jottei matkalla tule nälkä.

Kaapistani lähti yhteispizzaa varten kapriksia ja kuivattua oreganoa, joku paseerattu tomaatti -tölkkikin taisi eksyä mukaan.
 
Ylös